1
Perioada de actualizare
de la 04.11.2025 14:38
până la 14.11.2025 11:30
2
Propunerea ofertelor
de la 14.11.2025 11:30
până la 10.12.2025 11:00
au rămas 12 zile
3
Licitaţie
11.12.2025 11:00
4
Evaluare

5
Contract

Statut Propunerea ofertelor
Valoarea estimată fără TVA 2 931 715 MDL
Perioada clarificărilor: 4 nov 2025, 14:38 - 14 nov 2025, 11:30
Perioada de depunere a ofertelor: 14 nov 2025, 11:30 - 10 dec 2025, 11:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Publicitate
Abonează-te
Publicitate

Produse de papetărie pentru anul 2026

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Viorica Botnari
Telefonul de contact
022 504831
Datele achizitiei
Data publicării
4 nov 2025, 14:38
Data ultimilor modificări
5 nov 2025, 12:24
Achizitii.md ID
21504561
CPV
30190000-7 - Diverse maşini, echipamente şi accesorii de birou
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
Anunt de participare.signed.pdf Anunt de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
Anunt de participare.signed.pdf
4.11.25 14:38
DUAE.signed.pdf DUAE.signed.pdf
Documentele la ofertă
DUAE.signed.pdf
4.11.25 14:38
Anexe la documentatia standard.signed.pdf Anexe la documentatia standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
Anexe la documentatia standard.signed.pdf
4.11.25 14:38
DUAE.docx
Documentele la ofertă
DUAE.docx
4.11.25 14:38
Declaratie.doc
Documentele la ofertă
Declaratie.doc
4.11.25 14:38
Anexa nr. 24 (Contract-model).signed.pdf Anexa nr. 24 (Contract-model).signed.pdf
Documentele la ofertă
Anexa nr. 24 (Contract-model).signed.pdf
4.11.25 14:38
Anexe la documentatia standard.docx
Documentele la ofertă
Anexe la documentatia standard.docx
4.11.25 14:38
Declaratie.signed.pdf Declaratie.signed.pdf
Documentele la ofertă
Declaratie.signed.pdf
4.11.25 14:38
Data:
5 nov 2025, 12:24
Subiectul întrebării:
Lotul 12 Plicuri
Întrebare:
Va rugam sa divizati pe pozitii lotul nr.12 Plicuri pentru a permite oricarui ofertant accesul egal la procedura de atribuire si nu trebuie sa aiba ca efect introducerea unor obstacole nejustificate de natura sa restringa concurenta intre operatorii economici.
Răspuns (10 nov 2025, 11:54):
Plicurile sunt incluse într-un singur lot, deoarece reprezintă produse similare, cu aceeași destinație funcțională, deosebindu-se doar prin dimensiuni și forme. Autoritatea contractantă a inclus toate tipurile de plicuri într-un singur lot pentru a asigura monitorizarea eficiență a achiziției acestor bunuri, inclusiv la etapa de executare a contractului. Pe piața furnizorilor acestor tipuri de bunuri există mai mulți operatori economici, care pot oferi toată lista de bunuri incluse în lot, astfel încît autoritatea contractantă nu consideră că, prin acțiunile sale cu referire la acest tip de bunuri, limitează concurența.
Data:
10 nov 2025, 16:45
Subiectul întrebării:
Lot 1 Hirtie A4
Întrebare:
Exista un grafic de livrare, planificat pentru acest lot ? Sau poate puteti sa ne comunicati cum se fac comenzile de obicei ? in fiecare luna, o data la citeva luni ?
Răspuns (11 nov 2025, 11:45):
Conform documentației de atribuire, livrarea bunurilor va fi efectuată în termen de până la 20 (douăzeci) de zile calendaristice din data solicitării scrise a Beneficiarului, cu transportul furnizorului, pe parcursul anului 2026.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.