Modalitățile de plată și tarife

Agenti Economici / Furnizori
💼 Reguli și costuri pentru participarea la licitații:

  • ✅ Participarea la licitație este permisă doar după semnarea unui contract între operatorul platformei și furnizor.
  • 💲 Costul serviciilor: 35 lei (inclusiv TVA) pentru fiecare lot cu o valoare mai mare de 2000 lei, aplicabil pentru primele 15 loturi dintr-o procedură de achiziție.

Metode de plată acceptate:

I. Online:
💳 Carduri de credit
💼 Contul Paynet
💸 Contul Bpay
💲 Contul Runpay

II. Offline:
🏦 Transfer bancar
📠 Terminal de plată
💵 Plata în numerar
📬 Poșta Moldovei

💰 Notă: Sumele achitate sunt stocate în contul Simpals ID al Clientului și sunt utilizate pentru plata participării la licitații. Serviciile Operatorului Platformei se achită integral în avans (100%) înainte de momentul participării la licitație.


Autorități Contractante / Beneficiari

🔧 Servicii de Suport Tehnic achizitii.md
📅 Începând cu 01.01.2022, suportul tehnic este disponibil contra cost pentru instituțiile guvernamentale care au încheiat un contract anual de prestare a acestui serviciu, în valoare de 3000 MDL anual. Sau 500 MDL lunar.

📋 Servicii incluse în contractul de suport tehnic:

  • 📞 Asistență consultativă tehnică și consultanță individuală prin apel telefonic la (+373) 79999801
  • 💬 Suport tehnic prin chat direct pe site
  • 📧 Răspunsuri și consultanță tehnică prin e-mail la info@achizitii.md

📲 Pentru mai multe informații sau întrebări, contactați-ne: