1
Perioada de actualizare
de la 15.08.2025 11:43
până la 26.08.2025 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 26.08.2025 10:00
până la 10.09.2025 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 3 111 110,63 MDL
Perioada clarificărilor: 15 aug 2025, 11:43 - 26 aug 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 aug 2025, 10:00 - 10 sept 2025, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Achiziționare LUCRĂRI din proect «Proiectarea sistemului de incalzire cu utilizarea pompelor si adaptarea sistemului existent a blocului de studii multifunctional LT ''M. Eminescu'' mun Comrat. UTAG»
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3805, МОЛДОВА, АТО Гагаузия, мун.Комрат, ул. Третьякова, 36, эт. 4
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Andrei Sibov
Telefonul de contact
+37329822693
Datele achizitiei
Data publicării
15 aug 2025, 11:37
Data ultimilor modificări
15 aug 2025, 11:43
Valoarea estimată (fără TVA)
3 111 110,63 MDL
Achizitii.md ID
21467270
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-3805, МОЛДОВА, АТО Гагаузия, мун.Комрат, ул. Третьякова, 36, эт. 4
Durata contractului
16 sept 2025 11:41 - 31 dec 2025 11:41
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Achiziționare LUCRĂRI din proect «Proiectarea sistemului de incalzire cu utilizarea pompelor si adaptarea sistemului existent a blocului de studii multifunctional LT ''M. Eminescu'' mun Comrat. UTAG» CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: шт.
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

OguzTransStroi

Preţul ofertei: 3 017 775,91 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări