1
Perioada de actualizare
de la 26.04.2024 16:19
până la 10.05.2024 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 10.05.2024 09:00
până la 16.05.2024 08:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 1 000 000 MDL
Perioada clarificărilor: 26 apr 2024, 16:19 - 10 mai 2024, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 10 mai 2024, 9:00 - 16 mai 2024, 8:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

conform anunțului de participare

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Inna Frunză
Telefonul de contact
+37322776711
Datele achizitiei
Data publicării
26 apr 2024, 16:19
Data ultimilor modificări
8 mai 2024, 9:00
Achizitii.md ID
21222202
CPV
50800000-3 - Diverse servicii de întreţinere şi de reparare
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare nou (1)selectiv reparații utilaj.docx
Documentele la ofertă
-
26.04.24 16:19
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
-
26.04.24 16:19
caiet de sarcini f1.pdf caiet de sarcini f1.pdf
Documentele la ofertă
-
8.05.24 09:00
Data:
27 apr 2024, 11:52
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini incomplet
Întrebare:
Buna ziua! Va rugam insisten, pentru a evita confuzii si o neintelegere totala a caietului de sarcini si lucrarilor/serviciilor solicitate, si pentru a fi in cadru legal, si pentru ca eventual fiecare OE sa ofere devize corecte, faceti modificari si completari la caietul de sarcini, asa incat la fiecare punct sa fie indicate normele de consum in baza carora fiecare operator economic interesat sa fie capabil sa ofere o oferta corecta si toti operatorii interesati sa utilizeze aceleasi norme (h-om, cantitate/tip peise, si alte norme). Inginerii din cadrul directiei cunosc, ca pentru a primi o oferta concreta la un volum concret de lucrari, trebuie sa fie specificate nr de ore si tipul de materiale/unelte si alte parti componente pentru a indeplini o lucrare sau alta, fie asta serviciu de reparatie ori lucrari de contstructie.Ca exemplu va recomandam sa analizati caietul de sarcini depus de DETS Riscani.
Răspuns (29 apr 2024, 08:36):
Mulțumim pentru recomondarea DVS, data viitoare când o să veniți cu astfel de recomandări indicați și număr procedurii.
Data:
29 apr 2024, 08:52
Subiectul întrebării:
Procedura recomandata
Întrebare:
Buna ziua, iata nr. procedurii mentionate in intrebarea de mai sus ocds-b3wdp1-MD-1713332877416. Repetat va rugam sa efectuati schimbari.
Răspuns (29 apr 2024, 10:42):
caiet de sarcini nu o să fie modificat. Vă recomandăm să formați oferta DVS în conformitate cu documentul normativ CPL-01.11:2015 Instrucțiuni privind normarea muncii în construcții.
Data:
1 mai 2024, 08:34
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini incomplet
Întrebare:
Anexati va rog F1 desfasurata - Conform Anexa nr. 23 la Documentația standard nr.69 din 7 mai 2021 -CAIET DE SARCINI FORMULARUL DE DEVIZ NR.1 – LISTA CU CANTITĂȚILE DE LUCRĂRI -Notă: Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de devizare).
Răspuns (8 mai 2024, 08:59):
s-a modificat
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.