1
Perioada de actualizare
de la 26.04.2024 16:19
până la 10.05.2024 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 10.05.2024 09:00
până la 16.05.2024 08:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 650 000 MDL
Perioada clarificărilor: 26 apr 2024, 16:19 - 10 mai 2024, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 10 mai 2024, 9:00 - 16 mai 2024, 8:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

conform anunțului de participare
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Inna Frunză
Telefonul de contact
+37322776711
Datele achizitiei
Data publicării
26 apr 2024, 16:09
Data ultimilor modificări
8 mai 2024, 9:00
Valoarea estimată (fără TVA)
650 000 MDL
Achizitii.md ID
21222202
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Durata contractului
13 mai 2024 16:17 - 31 dec 2024 16:17
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de reparație utilajului tehnologic (din blocurile alimentare) conform necesităților instituțiilor de învățământ subordonate Direcției Educație, Tineret şi Sport sectorul Botanica pentru anul 2024 CPV: 50800000-3 - Diverse servicii de întreţinere şi de reparare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare nou (1)selectiv reparații utilaj.docx
Documentele la ofertă
-
26.04.24 16:19
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
-
26.04.24 16:19
caiet de sarcini f1.pdf caiet de sarcini f1.pdf
Documentele la ofertă
-
8.05.24 09:00

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Nord-Universal

Preţul ofertei: 234 316,97 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

S.A.Set-Service

Preţul ofertei: 235 280,03 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări