Achiziţie publică
21221938
Pătrunjel
1
Perioada de actualizare
de la 26.04.2024 12:08
până la 03.05.2024 12:30
până la 03.05.2024 12:30
2
Propunerea ofertelor
de la 03.05.2024 12:30
până la 07.05.2024 12:30
până la 07.05.2024 12:30
3
Licitaţie
08.05.2024 14:18
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
19 000 MDL
Perioada clarificărilor:
26 apr 2024, 12:08 - 3 mai 2024, 12:30
Perioada de depunere a ofertelor:
3 mai 2024, 12:30 - 7 mai 2024, 12:30
Începutul licitației:
8 mai 2024, 14:18
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Pătrunjel proaspăt, fără rădăcini
Conform cerinţelor: Legea nr.279/2017, Legea nr.306/2018, Legea nr.231/2010, HG nr.929/2009, HG nr.520/2010, HG nr.1279/2008 și HG nr.867 din 08.11.2023.
Ambalat: în lăzi/ cutii de plastic/ carton (etichetate în modul stabilit), ce va asigura protecţia în timpul transportării şi manipulării.
Cerinţe generale:
- să fie sortat, curat, cu aspect proaspăt, suficient de dezvoltat;
- fără alte plante, să nu fie afectat de boli/dăunători;
- fără pământ sau resturi vegetale, culoare verde închis și aspect specific.
Condiţii de livrare a mărfii:
- la livrare se va prezenta pentru fiecare partidă certificat de calitate (conform modelului din anexa nr.1 Legea nr.373/2023) emis de producător (în cazul produselor alimentare de import, certificatul de calitate poate fi emis de importator) în baza rapoartelor de încercări de laborator.
- livrarea se va efectua cu transportul (Legea nr.296/2017) vânzătorului, la comanda cumpărătorului în garnizoana mun. Chişinău, mun. Cahul și mun. Bălți, în perioada iunie – septembrie, anul 2024, în zilele de luni, marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 15:00;
- data, adresa și cantitatea conform cererii şefului Secţiei alimentare, expediată pe adresa de e-mail (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Conform cerinţelor: Legea nr.279/2017, Legea nr.306/2018, Legea nr.231/2010, HG nr.929/2009, HG nr.520/2010, HG nr.1279/2008 și HG nr.867 din 08.11.2023.
Ambalat: în lăzi/ cutii de plastic/ carton (etichetate în modul stabilit), ce va asigura protecţia în timpul transportării şi manipulării.
Cerinţe generale:
- să fie sortat, curat, cu aspect proaspăt, suficient de dezvoltat;
- fără alte plante, să nu fie afectat de boli/dăunători;
- fără pământ sau resturi vegetale, culoare verde închis și aspect specific.
Condiţii de livrare a mărfii:
- la livrare se va prezenta pentru fiecare partidă certificat de calitate (conform modelului din anexa nr.1 Legea nr.373/2023) emis de producător (în cazul produselor alimentare de import, certificatul de calitate poate fi emis de importator) în baza rapoartelor de încercări de laborator.
- livrarea se va efectua cu transportul (Legea nr.296/2017) vânzătorului, la comanda cumpărătorului în garnizoana mun. Chişinău, mun. Cahul și mun. Bălți, în perioada iunie – septembrie, anul 2024, în zilele de luni, marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 15:00;
- data, adresa și cantitatea conform cererii şefului Secţiei alimentare, expediată pe adresa de e-mail (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
26 apr 2024, 11:43
Data ultimilor modificări
26 apr 2024, 12:08
Valoarea estimată (fără TVA)
19 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
76 MDL
Achizitii.md ID
21221938
MTender ID
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chişinău , mun. Cahul și mun. Bălți
Durata contractului
20 mai 2024 11:55 - 31 dec 2024 12:03
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cantitatea: 600.0
Unități de măsură: Kilogram
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Documentația standard.signed.pdf
Documentația standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
Documentația standard
26.04.24 12:08
Anunt de participare.signed.pdf
Anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
26.04.24 12:08
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
Sija-Prim SRL
Preţul ofertei:
24 000 MDL
Statut:
Învingător
La loturile „Mărar”, „Pătrunjel”, „Tomate”, „Castraveţi”, unicul ofertant este SRL „Sija-Prim”. Conform art. 20 alin.(8), Legea nr. 131/2015, privind achiziţiile publice, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta (prin mijloace electronice, cu aplicarea semnăturii electronice) în termen de 3 zile lucrătoare, la solicitarea autorităţii contractante, documentele justificative actualizate prin care va demonstra îndeplinirea tuturor criteriilor de calificare şi selecţie. În acest sens, la data de 15.05.2024, ofertantul SRL „Sija-Prim” a expediat o scrisoare în care solicită prelungirea termenului de prezentare a documentelor de calificare pînă pe data de 20.05.2024. În urma examinării documentelor ce constituie oferta și documentelor justificative, prezentate de către operatorul economic SRL „Sija-Prim”, s-a constatat că acestea corespund cerințelor solicitate de către autoritatea contractantă în documentația de atribuire. Astfel, reieșind din necesitatea stringentă de asigurare a unităților/ instituțiilor militare ale Armatei Naționale cu produse alimentare, se propune achiziționarea loturilor „Mărar”, „Pătrunjel”, „Tomate”, „Castraveţi”, de la operatorul economic SRL „Sija-Prim”.
22.05.24 10:15
Motivul: La loturile „Mărar”, „Pătrunjel”, „Tomate”, „Castraveţi”, unicul ofertant este SRL „Sija-Prim”. Conform art. 20 alin.(8), Legea nr. 131/2015, privind achiziţiile publice, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta (prin mijloace electronice, cu aplicarea semnăturii electronice) în termen de 3 zile lucrătoare, la solicitarea autorităţii contractante, documentele justificative actualizate prin care va demonstra îndeplinirea tuturor criteriilor de calificare şi selecţie. În acest sens, la data de 15.05.2024, ofertantul SRL „Sija-Prim” a expediat o scrisoare în care solicită prelungirea termenului de prezentare a documentelor de calificare pînă pe data de 20.05.2024. În urma examinării documentelor ce constituie oferta și documentelor justificative, prezentate de către operatorul economic SRL „Sija-Prim”, s-a constatat că acestea corespund cerințelor solicitate de către autoritatea contractantă în documentația de atribuire. Astfel, reieșind din necesitatea stringentă de asigurare a unităților/ instituțiilor militare ale Armatei Naționale cu produse alimentare, se propune achiziționarea loturilor „Mărar”, „Pătrunjel”, „Tomate”, „Castraveţi”, de la operatorul economic SRL „Sija-Prim”.
Documentele de calificare
Oferta câștigătoare
22.05.24 10:15
clarificări sija prim (legume) 08.05.2024.signed.pdf
clarificări sija prim (legume) 08.05.2024.signed.pdf
ID: 286cf348-847d-4026-b760-c61523d24ae9
Reclamații și decizii
22.05.24 10:15
Oferta câștigătoare
22.05.24 10:15
Oferta câștigătoare
22.05.24 10:15
Oferta câștigătoare
22.05.24 10:15
Oferta câștigătoare
22.05.24 10:15
Oferta câștigătoare
22.05.24 10:15
sija prim srl cerere.semnat.pdf
sija prim srl cerere.semnat.pdf
ID: 750ce877-0d6d-42aa-9d63-ee1a1a5d0a72
Oferta câștigătoare
22.05.24 10:15
Oferta câștigătoare
22.05.24 10:15
Oferta câștigătoare
22.05.24 10:15
Oferta câștigătoare
22.05.24 10:15
Oferta câștigătoare
22.05.24 10:15
contract sinagro-sija.semnat.pdf
contract sinagro-sija.semnat.pdf
ID: c0df8c06-91c7-4d40-b261-d8c7903165a2
Oferta câștigătoare
22.05.24 10:15
Oferta câștigătoare
22.05.24 10:15
siguranta alimentelor 2021.semnat.pdf
siguranta alimentelor 2021.semnat.pdf
ID: d84f88b7-b9ff-4500-bec6-f722f8ce5d77
Oferta câștigătoare
22.05.24 10:15
autorizatia transport.semnat.pdf
autorizatia transport.semnat.pdf
ID: fe1be8f9-9e65-4139-8cf6-87500fd18236
Oferta câștigătoare
22.05.24 10:15
Documentele depuse cu oferta
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
7.05.24 08:43
Data deschiderii:
7.05.24 15:16
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
7.05.24 08:43
Data deschiderii:
7.05.24 15:16
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
7.05.24 08:44
Data deschiderii:
7.05.24 15:16
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
7.05.24 08:44
Data deschiderii:
7.05.24 15:16
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
7.05.24 08:44
Data deschiderii:
7.05.24 15:16
Propunere financiară
MSIGN
Data încărcării:
7.05.24 08:45
Data deschiderii:
7.05.24 15:17
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK