1
Perioada de actualizare
de la 26.03.2024 17:00
până la 09.04.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 09.04.2024 10:00
până la 02.05.2024 09:00
3
Licitaţie
de la 03.05.2024 15:00
până la 03.05.2024 15:14
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 3 000 000 MDL
Perioada clarificărilor: 26 mart 2024, 17:00 - 9 apr 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 9 apr 2024, 10:00 - 2 mai 2024, 9:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Campania de comunicare
(lot cu poziții)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Natalia Braga-Mîță
Telefonul de contact
022504833
Datele achizitiei
Data publicării
26 mart 2024, 17:00
Data ultimilor modificări
5 apr 2024, 12:26
Achizitii.md ID
21193149
CPV
79340000-9 - Servicii de publicitate şi de comercializare
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Campania de comunicare
Buget: 3000000.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
anexe la documentatia standard.signed.pdf anexe la documentatia standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
anexe la documentatia standard.signed.pdf
26.03.24 17:00
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
anunt de participare.signed.pdf
26.03.24 17:00
anexe la documentatia standard.docx
Documentele la ofertă
anexe la documentatia standard.docx
26.03.24 17:00
anexa la anunţul de participare.signed.pdf anexa la anunţul de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
anexa la anunţul de participare.signed.pdf
26.03.24 17:00
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
duae.signed.pdf
26.03.24 17:00
anexa nr. 24 -contract-model.signed.pdf anexa nr. 24 -contract-model.signed.pdf
Documentele la ofertă
anexa nr. 24 -contract-model.signed.pdf
26.03.24 17:00
duae.docx
Documentele la ofertă
duae.docx
26.03.24 17:00
Data:
5 apr 2024, 12:26
Subiectul întrebării:
Campania media si online
Întrebare:
Buna ziua! Va rog sa ne ajutati cu urmatoarele clarificari: Care este perioada exacta a campaniei? 250 de minute la toate cele 3 posturi TV cu acoperire nationala sau la fiecare in parte? 300 de minute la toate cele 3 posturi TV regionale sau la fiecare in parte? 500 minute la radio pentru toate cele 5 posturi cu acoperire nationala? Care vor fi criteriile de evaluare pentru oferta online? CPC, CPV sau alt ceva? Va multumim.
Răspuns (5 apr 2024, 14:36):
Autoritatea contractantă vă comunică următoarele: 1. Perioada de desfășurare a campaniei este din momentul semnării contractului cu compania desemnată câștigătoare până la finele acestui an, 2024. 2. 250 minute (in orele de prime time, cel puțin 3 ori dimineața și 3 ori seara, zilnic pe perioada campanei)la toate trei posturi TV cu acoperire națională. 3. 300 minute la toate cele trei posturi regionale (Nord (Bălți), Centru (Orhei), Sud (Comrat, Cahul0 4. 500 de minute la toate trei posturi de radio cu acoperire națională (la ore de maximă audiență, de cel puțin 5 ori dimineața și 5 ori seara, zilnic/pe perioada campaniei) 5. Pentru oferta online, criteriile de evaluare vor fi: număr maxim de urmăritori, like-uri, vizualizări, accesări, partajări, principiul PPC, etc. pe platformele Google ADS, Facebook ADS, Youtube ADS.
Data:
5 apr 2024, 14:51
Subiectul întrebării:
Posturi TV regionale
Întrebare:
Pot fi posturi din alte orase, nu cele indicate de Dvs? La Orhei de exemplu deja nu mai sunt posturi TV
Răspuns (8 apr 2024, 09:42):
Da, pot fi și din alte localități, doar că trebuie să fie regionale, să aibă audiență bună și să acopere regiunea centru a țării noastre.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.