1
Perioada de actualizare
de la 26.03.2024 17:00
până la 09.04.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 09.04.2024 10:00
până la 02.05.2024 09:00
3
Licitaţie
de la 03.05.2024 15:00
până la 03.05.2024 15:14
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 3 000 000 MDL
Perioada clarificărilor: 26 mart 2024, 17:00 - 9 apr 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 9 apr 2024, 10:00 - 2 mai 2024, 9:00
Începutul licitației: 3 mai 2024, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Campania de comunicare
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Natalia Braga-Mîță
Telefonul de contact
022504833
Datele achizitiei
Data publicării
26 mart 2024, 16:46
Data ultimilor modificări
5 apr 2024, 12:26
Valoarea estimată (fără TVA)
3 000 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
30 000 MDL
Achizitii.md ID
21193149
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Durata contractului
1 iul 2024 17:13 - 31 dec 2024 17:13
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
1.1 Organizarea evenimentelor publice în contextul lansării serviciilor noi (cu participare mass-media) - Serviciile vor fi prestate în conformitate cu cerințele detaliate pentru fiecare poziție și subpoziție, inclusiv, în conformitate cu cerințele din Anexa la Anunțul de participare. Cantitatea evenimentelor: 2 Evenimentele urmează a fi organizate cu scopul promovării și mediatizării noilor servicii prestate de către ASP. Temele evenimentelor urmează a fi coordonate ulterior. Data de desfăşurare și locația: vor fi stabilite la etapa definitivării planului de acțiuni. Participanţi/eveniment: circa 200 persoane Durata unui eveniment: 8 ore Asigurarea participării a cel puțin 5 mass-media (TV) cu acoperire națională la eveniment. Dotare sală: • Sala unde se va desfășura evenimentul va fi stabilită la etapa definitivării planului de acțiuni, în urma prezentării a cel puțin trei oferte, care corespund cerințelor din specificația tehnică. • Spațiul propus pentru desfășurarea evenimentelor trebuie să corespundă nivelului de desfășurare a unor evenimente de business (conferințe, workshopuri, traininguri) și să fie dotat cu mobilier modern (cel puțin 200 de scaune, aranjare în stil teatru. Pentru prezidium trebuie să fie prevăzute cel puțin 6 fotolii). • Facilități sală: internet, microfon radio, proiector, ecran LED, sistem de sonorizare, parcare. • Personalul tehnic trebuie să fie disponibil pe întreaga perioadă de desfășurare a evenimentului. • Elaborare scenariu eveniment: • Asigurare prezentator eveniment. •Elaborare design a tuturor materialelor pentru eveniment (elaborare visual eveniment, elaborare și prezentare power point a noului serviciu lansat; elaborare design materiale pentru tipar (zona foto, ecusoane); design materiale pentru emisie (videografică, spot video de prezentare a evenimentului (max. 40 sec); cartonase pentru vorbitori, cartonașe panel, jingle, burtiere). Realizarea tuturor materialelor pentru eveniment (conform listei de produse a căror design a fost elaborat). • Asigurarea logisticii evenimentului. • Asigurarea serviciilor foto pe parcursul întregului eveniment. • Asigurarea transmisiunii (live) a evenimentului pe o platformă de transmisiune online a evenimentelor. • Asigurarea a două pauze de cafea pe parcursul desfășurării evenimentului, conform următoarelor specificații: - cafea, zahăr alb și brun, îndulcitori artificiali, frișcă/lapte condensat, prezentate în ambalaje individuale; - prestatorul va asigura: servirea cafelei, din aparate tip expreso, precum și a ceaiului (diverse sortimente, miere și lămâie), apă minerală natural carbogazoasă și apă plată (ambalaj de minim 0,5 litri per persoană), - fructe, precum și produse de patiserie și cofetărie (dulci și sărate, minim 3 sortimente de fiecare). Produsele incluse la fiecare pauză de cafea trebuie să fie suficiente pentru numărul de participanți la eveniment. Apa plată și cea minerală natural carbogazoasă, cafeaua și ceaiul vor fi asigurate nelimitat pe durata conferinței. Vesela (pahare, cești, farfurioare), lingurițe și șervețele vor fi de unică folosință și din materiale reciclabile, iar feţele de masă refolosibile. CPV: 79342200-5 - Servicii de promovare
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
1.2 Produse media - În cadrul campaniei de comunicare urmează a fi elaborate următoarele produse media (conform cerințelor din subpozițiile nr. 1.2.1 – 1.2.4): - spoturi video format TV; - spoturi video-grafice format social media; - spoturi format radio și video explainere pentru platformele de informare ale ASP. Tematica spoturilor va fi stabilită de comun cu ASP la etapa elaborării conceptului campaniei de comunicare. CPV: 79342200-5 - Servicii de promovare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
1.2.1 Spoturi video format TV - • Cantitate: cel puțin 12 spoturi format TV. • Durata - cel puțin 30 sec și cel mult 1 min. • Elaborare concept/scenariu; storyboard. • Design infografice. • Voice over: Sonorizare în română și subtitrare în limba rusă. • Varianta finală a spotului TV va fi aprobată de către ASP. CPV: 79342200-5 - Servicii de promovare
Cantitatea: 12.0
Unități de măsură: Bucata
4)
Denumirea
1.2.2 Spoturi video_grafic format social media - • Cantitate: cel puțin 20 spoturi/video-grafice format social media • Durata – cel puțin 20 sec și cel mult 40sec. • Elaborare concept • Elaborare elemente grafice • Adaptarea spoturilor la formatele coordonate cu ASP (Facebook, Youtube, site ASP etc.). • Spot video/grafic pentru difuzarea prin rețelele de socializare (Facebook, instagram, youtube) • Varianta finală va fi aprobată de către ASP. CPV: 79342200-5 - Servicii de promovare
Cantitatea: 20.0
Unități de măsură: Bucata
5)
Denumirea
1.2.3 Spoturi format radio - • Cantitate: cel puțin 14 spoturi radio. • Durata – cel puțin 20 sec și cel mult 40 sec. • Elaborare concept. • Sonorizare în limbile română și rusă. • Va fi furnizată coloana sonoră, împreună cu drepturile de utilizare aferente. • Varianta finală va fi aprobată de către ASP. CPV: 79342200-5 - Servicii de promovare
Cantitatea: 14.0
Unități de măsură: Bucata
6)
Denumirea
1.2.4 Video explainer-e platforme informare ASP - • Cantitate : cel puțin 20 video explainere despre accesarea serviciilor prestate de către ASP. • Durata – cel puțin 10 minute și cel mult 15 minute. • Elaborare concept. • Elaborare elemente grafice și de animație. • Sonorizare in limba română și subtitrare în limba rusă. • Varianta finală va fi aprobată de către ASP CPV: 79342200-5 - Servicii de promovare
Cantitatea: 20.0
Unități de măsură: Bucata
7)
Denumirea
1.3 Plasare de produse (Media placement) - Operatorul economic va prezenta un media plan (placement TV, Radio, rețelele sociale) care va asigura atingerea obiectivelor campaniei de comunicare (conform cerințelor din subpozițiile nr. 1.3.1 – 1.3.3). Media Planul va fi realizat în baza datelor puse la dispoziție de către instituția responsabilă de măsurarea cotelor de audiență și a celor de piață, selectată în urma concursului organizat de Consiliul Audiovizualului. CPV: 79342200-5 - Servicii de promovare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
8)
Denumirea
1.3.1 Plasare de produse (Media placement) a spoturilor video privind activitatea ASP la TV cu acoperire națională - Se va elabora un Media Plan, astfel încât fiecare spot TV, realizat în cadrul respectivei campanii de comunicare, să fie plasat la: a. cel puțin trei cele mai populare posturi TV cu acoperire națională, în orele de maximă audiență, după cum urmează: 3 ori dimineața și 3 ori seara (prime time). b. trei posturi TV regionale din nordul, centrul și sudul RM. Pe perioada de derulare a contractului, indiferent de numărul de luni pe care îl presupune, difuzările vor fi concentrate de o aşa manieră încât să se asigure un minim de 250 de minute la posturile TV cu acoperire națională și 300 min la posturile TV regionale. Graficul postărilor va fi coordonat cu ASP. CPV: 79342200-5 - Servicii de promovare
Cantitatea: 550.0
Unități de măsură: Bucata
9)
Denumirea
1.3.2 Plasare de produse (Media placement) la posturi de radio cu acoperire națională - Se va elabora un Media Plan, astfel încât fiecare spot Radio, realizat în cadrul respectivei campanii de comunicare, să fie plasat la: a. cel puțin cinci cele mai populare posturi de Radio cu acoperire națională, în orele de maximă audiență, după cum urmează: 5 ori dimineața și 5 ori seara. b. unul dintre posturile de Radio propuse trebuie să fie cu difuzare în limba rusă. Pe perioada de derulare a contractului, indiferent de numărul de luni pe care îl presupune, difuzările vor fi concentrate de o aşa manieră încât să se asigure un minim de 500 de minute. Graficul postărilor va fi coordonat cu ASP. CPV: 79342200-5 - Servicii de promovare
Cantitatea: 500.0
Unități de măsură: Bucata
10)
Denumirea
1.3.3 Plasare de produse (Media placement) pe platformele de social media - CPV: 79342200-5 - Servicii de promovare
Cantitatea: 5.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anexe la documentatia standard.signed.pdf anexe la documentatia standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
anexe la documentatia standard.signed.pdf
26.03.24 17:00
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
anunt de participare.signed.pdf
26.03.24 17:00
anexe la documentatia standard.docx
Documentele la ofertă
anexe la documentatia standard.docx
26.03.24 17:00
anexa la anunţul de participare.signed.pdf anexa la anunţul de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
anexa la anunţul de participare.signed.pdf
26.03.24 17:00
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
duae.signed.pdf
26.03.24 17:00
anexa nr. 24 -contract-model.signed.pdf anexa nr. 24 -contract-model.signed.pdf
Documentele la ofertă
anexa nr. 24 -contract-model.signed.pdf
26.03.24 17:00
duae.docx
Documentele la ofertă
duae.docx
26.03.24 17:00

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

OLTIME

Preţul ofertei: 2 590 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

S.R.L. TARGET GROUP WORLDWIDE

Preţul ofertei: 2 600 000 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Bright Communications

Preţul ofertei: 2 900 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări