1
Perioada de actualizare
de la 21.11.2023 15:25
până la 01.12.2023 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 01.12.2023 16:00
până la 11.12.2023 16:00
3
Licitaţie
12.12.2023 12:18
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 275 462 MDL
Perioada clarificărilor: 21 nov 2023, 15:25 - 1 dec 2023, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 1 dec 2023, 16:00 - 11 dec 2023, 16:00
Începutul licitației: 12 dec 2023, 12:18

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Conform cerinţelor: Legea nr.279/2017, Legea nr.306/2018, HG nr.929/2009, HG nr.520/2010, HG nr.115/2013, HG nr.1191/2010 şi HG nr.1279/2008.
Căpăţână bună, curată, tare, cu frunze puternic ataşate, fără leziuni puternice ale frunzelor de protecţie, fără umiditate exterioară, fără deprecieri cauzate de dăunători, fără lovituri şi deteriorări, fără gust sau miros străin.
Ambalaj: saci de plasă pînă la 40 kg. (etichetată în modul stabilit).
Condiții specifice:
- pentru transportare, manipulare și depozitare se va face pe paleți (curați, fără urme de mucegai sau umeziți) cu greutatea pînă la 1500,00 kg. fiind fixați cu fire speciale: sfori, funii, frînghii, etc.;
Condiţii de livrare a mărfii:
1. - la livrare se prezintă pentru fiecare partidă certificat de calitate eliberat în baza unui program de autocontrol al inofensivității produselor alimentare, confirmat prin încercări de laborator, eliberat de producător confirmat prin ștampila umedă a Ofertantului;
- livrarea se va efectua cu transportul (Legea nr.296/2017) furnizorului, la comanda cumpărătorului în garnizoana mun. Chişinău, mun. Bălți și r-nul Cahul, în perioada 15 ianuarie – iunie, anul 2024, în zilele de marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 15:00, conform cererii şefului Secţiei alimentare;
- data, adresa și cantitatea necesară a fi livrată, vor fi indicate în cererea şefului Secţiei alimentare, expediată pe adresa de e-mail (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ciobanu Gabriela
Telefonul de contact
022-40-63-42
Datele achizitiei
Data publicării
21 nov 2023, 15:13
Data ultimilor modificări
21 nov 2023, 15:25
Valoarea estimată (fără TVA)
275 462 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 101,85 MDL
Achizitii.md ID
21120760
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2008, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. V. Lupu, 37
Durata contractului
26 dec 2023 15:19 - 30 dec 2024 15:24
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Varză albă CPV: 03200000-3 - Cereale, cartofi, legume, fructe şi fructe cu coajă
Cantitatea: 35000.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
Documentația standard.docx
Documentele la ofertă
Documentația standard
21.11.23 15:25
Documentația standard.signed.pdf Documentația standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
Documentația standard
21.11.23 15:25
DUAE.doc
Criterii de eligibilitate
DUAE
21.11.23 15:25
Anunt de participare.signed.pdf Anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
21.11.23 15:25

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Sija-Prim SRL

Preţul ofertei: 208 600 MDL
Statut: Învingător
Motivul: La loturile „Cartofi alimentari”, „Varză albă”, „Morcov proaspăt”, „Sfeclă roşie”, „Ceapă”, „Usturoi” și „Mere (Golden Delicious)”, unicul ofertant este SRL „Sija-Prim”. În urma examinării documentelor ce constituie oferta și documentelor justificative, prezentate de către operatorul economic SRL „Sija-Prim”, s-a constatat că acestea corespund cerințelor solicitate de către autoritatea contractantă în documentația de atribuire.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări