Achiziţie publică
21120760
Cartofi alimentari
1
Perioada de actualizare
de la 21.11.2023 15:25
până la 01.12.2023 16:00
până la 01.12.2023 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 01.12.2023 16:00
până la 11.12.2023 16:00
până la 11.12.2023 16:00
3
Licitaţie
12.12.2023 12:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
1 416 667 MDL
Perioada clarificărilor:
21 nov 2023, 15:25 - 1 dec 2023, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor:
1 dec 2023, 16:00 - 11 dec 2023, 16:00
Începutul licitației:
12 dec 2023, 12:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Conform cerinţelor: Legea nr.279/2017, Legea nr.306/2018, HG nr.115/2013, HG nr.520/2010, HG nr.929/2009, HG nr.1191/2010 şi HG nr.1279/2008.
Condiții de calitate: HG nr.929/2009, anexa 6 standard, UNECE FFV – 52.
Ambalaj: saci de plasă pînă la 25 kg. (etichetați în modul stabilit).
Condiții specifice:
- pentru transportare, manipulare și depozitare se va face pe paleți (curați, fără urme de mucegai sau umeziți) cu greutatea pînă la 1500,00 kg. fiind fixați cu fire speciale: sfori, funii, frînghii, etc.;
Condiţii de livrare a mărfii:
1. - la livrare se prezintă pentru fiecare partidă certificat de calitate eliberat în baza unui program de autocontrol al inofensivității produselor alimentare, confirmat prin încercări de laborator, eliberat de producător confirmat prin ștampila umedă a Ofertantului;
- livrarea se va efectua cu transportul (Legea nr.296/2017) furnizorului, la comanda cumpărătorului în garnizoana mun. Chişinău, mun. Bălți și r-nul Cahul, în perioada 15 ianuarie – iunie, anul 2024, în zilele de marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 15:00, conform cererii şefului Secţiei alimentare;
- data, adresa și cantitatea necesară a fi livrată, vor fi indicate în cererea şefului Secţiei alimentare, expediată pe adresa de e-mail (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Condiții de calitate: HG nr.929/2009, anexa 6 standard, UNECE FFV – 52.
Ambalaj: saci de plasă pînă la 25 kg. (etichetați în modul stabilit).
Condiții specifice:
- pentru transportare, manipulare și depozitare se va face pe paleți (curați, fără urme de mucegai sau umeziți) cu greutatea pînă la 1500,00 kg. fiind fixați cu fire speciale: sfori, funii, frînghii, etc.;
Condiţii de livrare a mărfii:
1. - la livrare se prezintă pentru fiecare partidă certificat de calitate eliberat în baza unui program de autocontrol al inofensivității produselor alimentare, confirmat prin încercări de laborator, eliberat de producător confirmat prin ștampila umedă a Ofertantului;
- livrarea se va efectua cu transportul (Legea nr.296/2017) furnizorului, la comanda cumpărătorului în garnizoana mun. Chişinău, mun. Bălți și r-nul Cahul, în perioada 15 ianuarie – iunie, anul 2024, în zilele de marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 15:00, conform cererii şefului Secţiei alimentare;
- data, adresa și cantitatea necesară a fi livrată, vor fi indicate în cererea şefului Secţiei alimentare, expediată pe adresa de e-mail (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
21 nov 2023, 15:13
Data ultimilor modificări
21 nov 2023, 15:25
Valoarea estimată (fără TVA)
1 416 667 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
5 666,67 MDL
Achizitii.md ID
21120760
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2008, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. V. Lupu, 37
Durata contractului
26 dec 2023 15:19 - 30 dec 2024 15:24
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cantitatea: 180000.0
Unități de măsură: Kilogram
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Documentația standard.signed.pdf
Documentația standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
Documentația standard
21.11.23 15:25
Anunt de participare.signed.pdf
Anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
21.11.23 15:25
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
Sija-Prim SRL
Preţul ofertei:
1 405 800 MDL
Statut:
Învingător
La loturile „Cartofi alimentari”, „Varză albă”, „Morcov proaspăt”, „Sfeclă roşie”, „Ceapă”, „Usturoi” și „Mere (Golden Delicious)”, unicul ofertant este SRL „Sija-Prim”. În urma examinării documentelor ce constituie oferta și documentelor justificative, prezentate de către operatorul economic SRL „Sija-Prim”, s-a constatat că acestea corespund cerințelor solicitate de către autoritatea contractantă în documentația de atribuire.
20.12.23 13:31
Motivul: La loturile „Cartofi alimentari”, „Varză albă”, „Morcov proaspăt”, „Sfeclă roşie”, „Ceapă”, „Usturoi” și „Mere (Golden Delicious)”, unicul ofertant este SRL „Sija-Prim”. În urma examinării documentelor ce constituie oferta și documentelor justificative, prezentate de către operatorul economic SRL „Sija-Prim”, s-a constatat că acestea corespund cerințelor solicitate de către autoritatea contractantă în documentația de atribuire.
Documentele de calificare
rport financiar 2022.semnat.pdf
rport financiar 2022.semnat.pdf
ID: 1acddcaa-e52b-4001-b49c-7590f9fab234
Oferta câștigătoare
20.12.23 13:31
clarificari sija-prim13.12.23.signed.pdf
clarificari sija-prim13.12.23.signed.pdf
ID: 3b93bf3d-1c38-4df4-9d3c-2bf22d23d71f
Oferta câștigătoare
20.12.23 13:31
siguranta alimentelor 2021.semnat.pdf
siguranta alimentelor 2021.semnat.pdf
ID: 44f9fd4e-65fb-4e58-b166-870e9ca4f777
Oferta câștigătoare
20.12.23 13:31
clarificari sija-prim13.12.23.signed.pdf
clarificari sija-prim13.12.23.signed.pdf
ID: 4d5d9f41-f019-4ec0-a351-d330846b5a11
Reclamații și decizii
20.12.23 13:31
Oferta câștigătoare
20.12.23 13:31
Oferta câștigătoare
20.12.23 13:31
Oferta câștigătoare
20.12.23 13:31
autorizatie sanitara csc 327.semnat.pdf
autorizatie sanitara csc 327.semnat.pdf
ID: b48e9aef-440e-459d-b9b9-e54ef5d3dfe2
Oferta câștigătoare
20.12.23 13:31
Oferta câștigătoare
20.12.23 13:31
Oferta câștigătoare
20.12.23 13:31
Oferta câștigătoare
20.12.23 13:31
Documentele depuse cu oferta
Documente de calificare
Data încărcării:
10.12.23 15:26
Data deschiderii:
12.12.23 13:40
Documente de calificare
Data încărcării:
10.12.23 15:26
Data deschiderii:
12.12.23 13:40
decl.valid.ofertei 8.semnat.pdf
decl.valid.ofertei 8.semnat.pdf
ID: 44ab7db3-94ff-45f6-810c-b9e7403f9726
Documente de calificare
Data încărcării:
10.12.23 15:26
Data deschiderii:
12.12.23 13:40
Propunere financiară
Data încărcării:
10.12.23 15:27
Data deschiderii:
12.12.23 13:40
Documente de calificare
Data încărcării:
10.12.23 15:26
Data deschiderii:
12.12.23 13:40
Documente de calificare
Data încărcării:
10.12.23 15:26
Data deschiderii:
12.12.23 13:40
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK