1
Perioada de actualizare
de la 08.02.2023 11:17
până la 27.02.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 27.02.2023 10:00
până la 16.03.2023 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 860 820,50 MDL
Perioada clarificărilor: 8 febr 2023, 11:17 - 27 febr 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 27 febr 2023, 10:00 - 16 mart 2023, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Livrarea: O data în săptămână, ziua livrări se va stabili de fiecare DETS de sector la semnarea contractului
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mitropolit Dosoftei, 99
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Andrei Pavaloi
Telefonul de contact
022233063
Datele achizitiei
Data publicării
8 febr 2023, 11:12
Data ultimilor modificări
8 febr 2023, 11:17
Valoarea estimată (fără TVA)
860 820,50 MDL
Achizitii.md ID
21073198
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mitropolit Dosoftei, 99
Durata contractului
3 apr 2023 03:00 - 30 iun 2023 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Rădăcină de țelină CPV: 03200000-3 - Cereale, cartofi, legume, fructe şi fructe cu coajă
Cantitatea: 27200.0
Unități de măsură: Kilogram
2)
Denumirea
Tulpină de Țelină CPV: 03200000-3 - Cereale, cartofi, legume, fructe şi fructe cu coajă
Cantitatea: 7350.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare.docx
Documentele la ofertă
-
8.02.23 11:17
duae.doc
Documentele la ofertă
-
8.02.23 11:17
documentația standart .docx
Documentele la ofertă
-
8.02.23 11:17

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL Nobil Prest

Preţul ofertei: 954 516,67 MDL
Statut: Învingător
Motivul: A întrunit toate criteriile de calificare!
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Prodagrotrade S.R.L.

Preţul ofertei: 1 051 887,50 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

SRL BAGUETTE

Preţul ofertei: 1 299 755 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări