1
Perioada de actualizare
de la 20.12.2022 14:03
până la 26.12.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 26.12.2022 10:00
până la 29.12.2022 11:00
3
Licitaţie
de la 30.12.2022 14:00
până la 30.12.2022 14:09
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 315 000 MDL
Perioada clarificărilor: 20 dec 2022, 14:03 - 26 dec 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 dec 2022, 10:00 - 29 dec 2022, 11:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de realimentarea/regenerarea cartușelor de la imprimantele lazer și deservirea imprimantelor şi aparatelor multifuncționale și a tipografiei aflate în gestiunea Serviciului Tehnologii Informaționale

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vasile Alecsandri nr.42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Anastasia Caraivanova
Telefonul de contact
022 255 528
Datele achizitiei
Data publicării
20 dec 2022, 14:03
Data ultimilor modificări
23 dec 2022, 10:26
Achizitii.md ID
21070042
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
DUAE
20.12.22 14:03
duae_ro_0 (7).semnat.pdf duae_ro_0 (7).semnat.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
20.12.22 14:03
ds consumabile tipografice (5).semnat.pdf ds consumabile tipografice (5).semnat.pdf
Documentele la ofertă
Documentatia standard
23.12.22 10:26
ds consumabile tipografice.docx
Documentele la ofertă
Documentatia standard
23.12.22 10:26
Data:
20 dec 2022, 15:54
Subiectul întrebării:
Service centru lot. 2
Întrebare:
Buna ziua, avand in vedere ca echipamentele din lotul nr. 2 sunt in garantie si pentru mentinerea lor in starea perfect functionala, rugam sa fie adaugat service centru autorizat in Republica Moldova pentru ambii producatori.
Răspuns (23 dec 2022, 09:42):
Buna ziua, documentatia standard în partea Criteriile de calificare și de selecție pentru Lotul II a fost completata.
Servicii şi consumabile pentru imprimante laser şi deservirea imprimantelor şi copiatoarelor
Data:
21 dec 2022, 15:03
Subiectul întrebării:
solicitare servicii
Întrebare:
Buna ziua, cartusele si imprimantele se transmit centralizat? sau solicitare se face pentru 1 singur cartus?
Răspuns (21 dec 2022, 16:11):
Cartușele și echipamentele se transmit centralizat. Solicitarea nu depinde de numărul de cartușe, recepționarea se va efectua zilnic cu termen de reîncărcare/regenerare max. 24 ore în zilele de lucru. Reparația și profilaxia imprimantelor în dependență de gradul defecțiunii în termeni rezonabili.
Data:
21 dec 2022, 15:40
Subiectul întrebării:
Adaugarea service centru autorizat
Întrebare:
Adaugarea service centru autorizat, da posibilitatea la participarea doar a unui agent econimic din RM, ceeea ce este incalcarea a legii.
Răspuns (23 dec 2022, 09:47):
Buna ziua, documentatia standard în partea Criteriile de calificare și de selecție pentru Lotul II a fost completata în asa mod ca să fie respectata posibilitatea la participarea mai multi agenti economici din RM.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.