1
Perioada de actualizare
de la 20.12.2022 14:03
până la 26.12.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 26.12.2022 10:00
până la 29.12.2022 11:00
3
Licitaţie
de la 30.12.2022 14:00
până la 30.12.2022 14:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 130 000 MDL
Perioada clarificărilor: 20 dec 2022, 14:03 - 26 dec 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 dec 2022, 10:00 - 29 dec 2022, 11:00
Începutul licitației: 30 dec 2022, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii şi consumabile pentru imprimante laser şi deservirea imprimantelor şi copiatoarelor
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vasile Alecsandri nr.42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Anastasia Caraivanova
Telefonul de contact
022 255 528
Datele achizitiei
Data publicării
19 dec 2022, 13:18
Data ultimilor modificări
23 dec 2022, 10:26
Valoarea estimată (fără TVA)
130 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
130 MDL
Achizitii.md ID
21070042
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vasile Alecsandri nr.42
Durata contractului
1 ian 2023 13:59 - 30 dec 2023 14:02
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii şi consumabile pentru imprimante laser şi deservirea imprimantelor şi copiatoarelor CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Complet
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
DUAE
20.12.22 14:03
duae_ro_0 (7).semnat.pdf duae_ro_0 (7).semnat.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
20.12.22 14:03
ds consumabile tipografice (5).semnat.pdf ds consumabile tipografice (5).semnat.pdf
Documentele la ofertă
Documentatia standard
23.12.22 10:26
ds consumabile tipografice.docx
Documentele la ofertă
Documentatia standard
23.12.22 10:26

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IMPRESO-PRINT SRL

Preţul ofertei: 114 055 MDL
Statut: Învingător
Motivul: oferta conforma specificatiilor tehnice, cel mai mic pret
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Venomnet-Lux

Preţul ofertei: 114 100 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Servicii şi consumabile pentru imprimante laser şi deservirea imprimantelor şi copiatoarelor
Data:
21 dec 2022, 15:03
Subiectul întrebării:
solicitare servicii
Întrebare:
Buna ziua, cartusele si imprimantele se transmit centralizat? sau solicitare se face pentru 1 singur cartus?
Răspuns (21 dec 2022, 16:11):
Cartușele și echipamentele se transmit centralizat. Solicitarea nu depinde de numărul de cartușe, recepționarea se va efectua zilnic cu termen de reîncărcare/regenerare max. 24 ore în zilele de lucru. Reparația și profilaxia imprimantelor în dependență de gradul defecțiunii în termeni rezonabili.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări