1
Perioada de actualizare
de la 20.12.2022 14:03
până la 26.12.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 26.12.2022 10:00
până la 29.12.2022 11:00
3
Licitaţie
de la 30.12.2022 14:00
până la 30.12.2022 14:09
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 315 000 MDL
Perioada clarificărilor: 20 dec 2022, 14:03 - 26 dec 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 dec 2022, 10:00 - 29 dec 2022, 11:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de realimentarea/regenerarea cartușelor de la imprimantele lazer și deservirea imprimantelor şi aparatelor multifuncționale și a tipografiei aflate în gestiunea Serviciului Tehnologii Informaționale
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vasile Alecsandri nr.42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Anastasia Caraivanova
Telefonul de contact
022 255 528
Datele achizitiei
Data publicării
20 dec 2022, 14:03
Data ultimilor modificări
23 dec 2022, 10:26
Achizitii.md ID
21070042
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
DUAE
20.12.22 14:03
duae_ro_0 (7).semnat.pdf duae_ro_0 (7).semnat.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
20.12.22 14:03
ds consumabile tipografice (5).semnat.pdf ds consumabile tipografice (5).semnat.pdf
Documentele la ofertă
Documentatia standard
23.12.22 10:26
ds consumabile tipografice.docx
Documentele la ofertă
Documentatia standard
23.12.22 10:26
Data:
20 dec 2022, 15:54
Subiectul întrebării:
Service centru lot. 2
Întrebare:
Buna ziua, avand in vedere ca echipamentele din lotul nr. 2 sunt in garantie si pentru mentinerea lor in starea perfect functionala, rugam sa fie adaugat service centru autorizat in Republica Moldova pentru ambii producatori.
Răspuns (23 dec 2022, 09:42):
Buna ziua, documentatia standard în partea Criteriile de calificare și de selecție pentru Lotul II a fost completata.
Servicii şi consumabile pentru imprimante laser şi deservirea imprimantelor şi copiatoarelor
Data:
21 dec 2022, 15:03
Subiectul întrebării:
solicitare servicii
Întrebare:
Buna ziua, cartusele si imprimantele se transmit centralizat? sau solicitare se face pentru 1 singur cartus?
Răspuns (21 dec 2022, 16:11):
Cartușele și echipamentele se transmit centralizat. Solicitarea nu depinde de numărul de cartușe, recepționarea se va efectua zilnic cu termen de reîncărcare/regenerare max. 24 ore în zilele de lucru. Reparația și profilaxia imprimantelor în dependență de gradul defecțiunii în termeni rezonabili.
Data:
21 dec 2022, 15:40
Subiectul întrebării:
Adaugarea service centru autorizat
Întrebare:
Adaugarea service centru autorizat, da posibilitatea la participarea doar a unui agent econimic din RM, ceeea ce este incalcarea a legii.
Răspuns (23 dec 2022, 09:47):
Buna ziua, documentatia standard în partea Criteriile de calificare și de selecție pentru Lotul II a fost completata în asa mod ca să fie respectata posibilitatea la participarea mai multi agenti economici din RM.
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".