1
Perioada de actualizare
de la 30.11.2021 11:40
până la 08.12.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 08.12.2021 10:00
până la 13.12.2021 10:00
3
Licitaţie
14.12.2021 14:18
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 75 000 MDL
Perioada clarificărilor: 30 nov 2021, 11:40 - 8 dec 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 8 dec 2021, 10:00 - 13 dec 2021, 10:00
Începutul licitației: 14 dec 2021, 14:18

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Achiziționarea echipamentelor și accesoriilor pentru computere
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfînt, 73
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Demian
Telefonul de contact
061115598
Datele achizitiei
Data publicării
30 nov 2021, 11:30
Data ultimilor modificări
3 dec 2021, 10:49
Valoarea estimată (fără TVA)
75 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
375 MDL
Achizitii.md ID
21047797
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfînt, 73
Durata contractului
13 dec 2021 11:37 - 31 dec 2021 11:39
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Consumabile adiționale pentru imprimanta alb/negru, cartușe CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 10.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Consumabile adiționale pentru imprimanta color, cartușe CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 8.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
Cartușe cu toner (consumabile pentru imprimantă) CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 6.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Criterii de evaluare
DUAE - pdf
30.11.21 11:40
duae.doc
Criterii de evaluare
DUAE- word
30.11.21 11:40
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
2.12.21 12:54
documentatia standard (2).signed.pdf documentatia standard (2).signed.pdf
Documentele la ofertă
Documentația Standard - pdf
3.12.21 10:49
documentatia standard (2).docx
Documentele la ofertă
Documentația Standard - word
3.12.21 10:49

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

TRIOMAC SRL

Preţul ofertei: 80 185 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări