1
Perioada de actualizare
de la 30.11.2021 11:40
până la 08.12.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 08.12.2021 10:00
până la 13.12.2021 10:00
3
Licitaţie
14.12.2021 14:00
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 176 700 MDL
Perioada clarificărilor: 30 nov 2021, 11:40 - 8 dec 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 8 dec 2021, 10:00 - 13 dec 2021, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Achiziționarea echipamentelor și accesoriilor pentru computere
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfînt, 73
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Demian
Telefonul de contact
061115598
Datele achizitiei
Data publicării
30 nov 2021, 11:40
Data ultimilor modificări
3 dec 2021, 10:49
Achizitii.md ID
21047797
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Criterii de evaluare
DUAE - pdf
30.11.21 11:40
duae.doc
Criterii de evaluare
DUAE- word
30.11.21 11:40
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
2.12.21 12:54
documentatia standard (2).signed.pdf documentatia standard (2).signed.pdf
Documentele la ofertă
Documentația Standard - pdf
3.12.21 10:49
documentatia standard (2).docx
Documentele la ofertă
Documentația Standard - word
3.12.21 10:49
Data:
1 dec 2021, 14:32
Subiectul întrebării:
MFP - 5 buc
Întrebare:
Caietul de sarcini este compus pentru MFP al brandului Xerox, in particular modelul WorkCentre 3345. Astfel este incalcata legea 131/2015 Achizitiilor Publice, ce este foarte straniu din asa organizatie ca a dvs. Rugam sa modificati parametrii echipamentului, ca sa poata participa si alti agenti economici cointeresati.
Răspuns (2 dec 2021, 12:27):
Bună ziua, au fost luate în considerație cele invocate de dvs, au fost efectuate modificări la caietul de sarcini și documentația de atribuire.
Data:
2 dec 2021, 13:20
Subiectul întrebării:
Răspuns (2 dec 2021, 12:27):
Întrebare:
Nu este clar ce schimbari au fost facute. Caracteristicile care au fost pentru echipamentul Xerox Work Center 3345 si care se refera la acest model au ramas ne schimbate))
Răspuns (3 dec 2021, 10:52):
Bună ziua, au fost operate modificări la caietul de sarcini și documentația de atribuire. Caracteristicile tehnice au fost elaborate și adaptate ulterior cu necesitățile instituționale.
Data:
2 dec 2021, 14:21
Subiectul întrebării:
Specificații tehnice
Întrebare:
În cerința pentru laptopuri este nevoie să fie 6 nuclee fizice sau logice?
Răspuns (3 dec 2021, 10:50):
Bună ziua, numărul ambelor nuclee (fizice și logice) vor fi minim 6.
Data:
3 dec 2021, 11:29
Subiectul întrebării:
Răspuns (3 dec 2021, 10:52):
Întrebare:
Necesitățile instituției au fost de a micșora garanția de la producător de la 3 ani spre 2 ani?
Răspuns (3 dec 2021, 13:18):
În cazul în care aveți oferte ce corespund cerințelor, nu ezitați să le înaintați. Suntem deschiși pentru a discuta toate întrebările tehnice. O zi bună-n continuare!
Data:
3 dec 2021, 17:17
Subiectul întrebării:
Răspuns (3 dec 2021, 13:18):
Întrebare:
Potrivit Legii 131/2015, ofertantul trebuie să îndeplinească toate criteriile solicitate, inclusiv cerințele tehnice. Cerințele dumneavoastră sunt adaptate sub echipamente Xerox concrete. În caz de nerespectare a caracteristicilor, propunerea va fi descalificată. Despre ce fel de ”deschiși pentru discuție” poate fi vorba? Consiliul Superior de Procurori echivalent ar fi ”Respectarea legilor”. Dar nu ca în cazul dat.
Răspuns (6 dec 2021, 13:27):
Bună ziua, Stimate corespondent, reiterăm că în cazul în care aveți oferte ce corespund cerințelor expuse în caietul de sarcini/documentația de atribuire, nu ezitați să le înaintați. Cu titlu de informare, vă comunicăm că potrivit art.26 din Legea 131/2015, autoritatea contractantă atribuie contractul de achiziții publice ofertantului care a depus oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic. O zi bună-n continuare!
Data:
7 dec 2021, 14:06
Subiectul întrebării:
certificatul de origine a bunului
Întrebare:
Buna ziua , in anuntul de participare este solicitat certificatul de origine pentru fiecare produs separat. Vrem sa va informam ca certificatul de origine poate fi obtinut doar in momentul plasarii comenzii la producator si se elibereaza de tara din care se face exportul de produs. Avind in vedere ca termenul de livrare este 10 zile obtinerea acestui certificat nu va fi posibila. Solicitam inlocuirea cartificatului de origine cu cetificatul de conformitate sau alt document ,Merci
Răspuns (7 dec 2021, 15:38):
Bună ziua, actele solicitate sunt în corelație directă cu condițiile de garanție a dispozitivelor, care să dovedească originalitatea și să nu fie afectată tehnica în utilizare.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.