+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 18.06.2021 15:50
până la 02.07.2021 12:03
2
Propunerea ofertelor
de la 02.07.2021 12:03
până la 14.07.2021 10:03
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 4 333 333,33 MDL
Perioada clarificărilor: 18 iun 2021, 15:50 - 2 iul 2021, 12:03
Perioada de depunere a ofertelor: 2 iul 2021, 12:03 - 14 iul 2021, 10:03
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

LUCRARI DE REPARATII A INCĂPERILOR BLOCULUI M ()ETAJ 3) IN INCINTA IP CREPOR
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Romană, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Calestru Alina
Telefonul de contact
022263130
Datele achizitiei
Data publicării
18 iun 2021, 15:33
Data ultimilor modificări
30 iun 2021, 12:03
Valoarea estimată (fără TVA)
4 333 333,33 MDL
Achizitii.md ID
21041012
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport cost - calitate
Adresa de livrare
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Romană, 1
Durata contractului
1 aug 2021 11:35 - 31 dec 2021 11:35
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație a încăperilor, blocului M, etajul 3 în incinta IP CREPOR, CONFORM CAIETULUI DE SARCINI CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0 (1).doc
Documentele la ofertă
DUAE
18.06.21 15:50
anunt de participare (4).docx
Documentele la ofertă
ANUNT DE PARTICIPARE
25.06.21 11:35
documentatia de atribuire.docx
Documentele la ofertă
DOCUMENTAȚIA DE ATRIBUIRE
25.06.21 14:12
caiet de sarcini (3).docx
Documentele la ofertă
CAIET DE SARCINI
30.06.21 12:03

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL OLBI COM

Preţul ofertei: 2 706 701 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul nu corespunde capacității tehnice şi/sau profesionale
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Hiperteh

Preţul ofertei: 2 996 744,82 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul nu corespunde capacității tehnice şi/sau profesionale
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Profmarket Prim

Preţul ofertei: 3 097 355,07 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul nu corespunde capacității tehnice şi/sau profesionale
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

VSN CONS SRL

Preţul ofertei: 3 104 502,68 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul nu corespunde capacității tehnice şi/sau profesionale
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
5
Denumirea participantului:

SERALCON

Preţul ofertei: 4 174 514,77 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul nu corespunde capacității tehnice şi/sau profesionale
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
6
Denumirea participantului:

Alexovit-Service

Preţul ofertei: 4 220 579,67 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta intrunește criteriile cerințelor tehnice și de atribuire, prevazute în anuntul de participare
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Activ".
Clarificări