+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 18.06.2021 15:50
până la 02.07.2021 12:03
2
Propunerea ofertelor
de la 02.07.2021 12:03
până la 14.07.2021 10:03
3
Licitaţie

4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 4 333 333,33 MDL
Perioada clarificărilor: 18 iun 2021, 15:50 - 2 iul 2021, 12:03
Perioada de depunere a ofertelor: 2 iul 2021, 12:03 - 14 iul 2021, 10:03

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație a încăperilor, blocului M,
etajul 3 în incinta IP CREPOR,
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Romană, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Calestru Alina
Telefonul de contact
022263130
Fax
---
Datele achizitiei
Data publicării
18 iun 2021, 15:50
Data ultimilor modificări
30 iun 2021, 12:03
Achizitii.md ID
21041012
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport cost - calitate
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0 (1).doc
Documentele la ofertă
DUAE
18.06.21 15:50
anunt de participare (4).docx
Documentele la ofertă
ANUNT DE PARTICIPARE
25.06.21 11:35
documentatia de atribuire.docx
Documentele la ofertă
DOCUMENTAȚIA DE ATRIBUIRE
25.06.21 14:12
caiet de sarcini (3).docx
Documentele la ofertă
CAIET DE SARCINI
30.06.21 12:03
Data:
24 iun 2021, 14:05
Subiectul întrebării:
Caietul de sarcini
Întrebare:
Compartimentul incalzire, P.11, P.14, FITING-40%, este nevoie de coeficient K, sau deja constituie 40% din volumul tevii ?
Răspuns (24 iun 2021, 15:10):
Buna ziua. Deja constituie 40% din volumul tevii. Rugăm sa delegati, un specialist calificat în domeniul construcțiilor să viziteze şi să examineze amplasamentul lucrării sau obiectul supus proiectării, inclusiv împrejurimile, şi să obţină toate informaţiile care pot fi necesare în vederea elaborării ofertei.
Data:
29 iun 2021, 09:41
Subiectul întrebării:
Buna ziua
Întrebare:
Caiet de sarcini 1, poz.13 - 64,3 m2, dar trebuie să fie 63,4 m2 - corectați vă rog.
Răspuns (29 iun 2021, 10:03):
Buna ziua. Caiet sarcini modificat.
Data:
29 iun 2021, 09:45
Subiectul întrebării:
Buna ziua
Întrebare:
Caiet de sarcini 1, poz.15 prevede grosime 10 mm, dar după caiet de sarcini 15 mm, aplicăm k=1,5 ?
Răspuns (29 iun 2021, 10:04):
Buna ziua. Caietul de sarcini a fost modificat.
Data:
29 iun 2021, 10:38
Subiectul întrebării:
Buna ziua
Întrebare:
Caiet de sarcini 1, poz.31 - precizați vă rog cu sau fără plăci termoizolante.
Răspuns (29 iun 2021, 10:45):
Buna ziua. Caiet de sarcini 1, poz.31 - fără plăci termoizolante.
Data:
29 iun 2021, 11:49
Subiectul întrebării:
Buna ziua
Întrebare:
Caiet de sarcini 1, poz.4 - ВH32-3/100 și poz.7 - ВА47-29/3/С10A la montare sunt date, dar ca utilaj nu sunt. Poz.14 - ВА47-29/1/B10A în utilaj este, dar la montare nu sunt. Clarificați vă rog.
Răspuns (29 iun 2021, 12:54):
Buna ziua. Pentru pozitia 4 este necesara doar montarea. Poz 7 ВА47-29/3/С10A modificat în ВА47-29/3/B10A
Data:
29 iun 2021, 13:15
Subiectul întrebării:
Buna ziua
Întrebare:
29 iun 2021, 11:49 - pardon, Caiet de sarcini 3
Răspuns (29 iun 2021, 13:19):
Caiet de sarcini incarcat in SIA RSAP
Data:
29 iun 2021, 14:17
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
solutii arhitecturale pozitia 12 putei sa va uitati mai atent este necesar sa aplicam coeficienti?
Răspuns (29 iun 2021, 14:25):
Conform caietului de sarcini.
Data:
29 iun 2021, 14:29
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
Buna ziua ! spuneti va rog daca am omis sedinta de informare obligatorie la data de 29.06.2021 cand ne mai putem apropia, data ora?
Răspuns (29 iun 2021, 14:43):
Buna ziua. Termenul limita pentru vizitarea obiectivului si examinarea amplasamentului este , miercuri, 30 iunie, 2021 ora 10.00. la sediul IP CREPOR, str. Romana 1. Persoanele calificate in domeniul constructiilor ;i interesate de obiectul achizi'iei sunt asteptate.
Data:
29 iun 2021, 15:02
Subiectul întrebării:
Documentatia
Întrebare:
Poz.18-29 Angajament terț susținător financiar Angajament privind susținerea tehnică și profesionalăa ofertantului/grupului de operatori economici Declarație terț susținător tehnic Declarație terț susținător profesional. In ce caz se indeplinesc aceste anexe? este necesar de a indeplini obligatoriu aceste anexe ?
Răspuns (29 iun 2021, 15:32):
In conformitate cu Ordinul nr. 69 din 07.05.2021 cu privire la Documentatia standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrari
Data:
30 iun 2021, 10:26
Subiectul întrebării:
Caietul de sarcini
Întrebare:
deviz Solutii Arhitecturale, poz. 17 IzF06A - indicati va roc receta pentru resurse
Răspuns (30 iun 2021, 10:29):
Conform NCM
Data:
30 iun 2021, 11:47
Subiectul întrebării:
Buna ziua
Întrebare:
Caiet de sarcini 6 - Sistemul de paza - poz.15 - 12.32 100m la montare, dar ca material poz.16+17=287+145=432 m. Poz.20 U.M. kg, dar în normative t. Caiet de sarcini Ventilare tot are numărul de ordine 6. Corectați vă rog.
Răspuns (30 iun 2021, 12:01):
Buna ziua. Caiet de sarcini modificat. Va multumim
Data:
30 iun 2021, 14:48
Subiectul întrebării:
Caietul de sarcini
Întrebare:
Buna ziua, in cait de sarcini 7 Ventilare, in utilaj Filtru de aer 3buc dain in montare 2buc, atenuator de zgomot (sumoglusiteli) in utilaj 3buc dar in montare 7buc, revizuiti va rog, multumesc
Răspuns (30 iun 2021, 14:52):
Buna ziua. Conform caietului de sarcini.
Data:
1 iul 2021, 18:05
Subiectul întrebării:
Caietul de sarcini
Întrebare:
Buna ziua, daca nu am reusit sa vizitam obiectul, spuneti va rog cind se poate si la ce ora se poate vizitat, va multumesc.
Răspuns (1 iul 2021, 19:34):
Conform anuntului...
Data:
1 iul 2021, 22:45
Subiectul întrebării:
Solicitare in MOD RESPECTABIL fata de autoritatea contractanta !!
Întrebare:
Solicitam respecuos un raspuns CLAR si COMPETENT, in temeiul LP 131/15 art1, documentaţie de atribuire – document care cuprinde cerinţele, criteriile, regulile şi alte informaţii necesare pentru a asigura operatorilor economici o informare completă, corectă şi explicită cu privire la cerinţele sau elementele achiziţiei, obiectul contractului şi modul de desfăşurare a procedurii de atribuire, inclusiv specificaţiile tehnice ori documentul descriptiv, condiţiile contractuale propuse, formatele de prezentare a documentelor de către ofertanţi/candidaţi, informaţiile privind obligaţiile generale aplicabile; ---- si nu raspundeti cu copy-paste,rog sa atrageti atentia in Legea 131 la cuvintele..o informare completă, corectă şi explicită ....
Răspuns (2 iul 2021, 08:39):
Orice operator economic interesat are dreptiul de a solicita clarificări privind documentatia de atribuire, iar autoritatea contractantă are obligația de a răspunde în mod clar, complet si fara ambiguități. Va rog să concretizati clarificarea...
Data:
2 iul 2021, 10:55
Subiectul întrebării:
Buna ziua
Întrebare:
Caiet de sarcini 7 Ventilare la utilaj filtre (poz.14, 16, 18) 3 buc., la montare poz.28 - 2 buc.; aparat de zgomot (poz.20, 21, 22) - 3 buc. la utilaj, dar la montare (poz.29, 30) 7 buc. Corectați vă rog.
Răspuns (2 iul 2021, 11:03):
Regulile privund descrierea bunurilor, lucrărilor și serviciilor sunt prevăzute la art. 37 la Legii 131/2021. Caietul de sarcini elaborat conform necesităților AC
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".