1
Perioada de actualizare
de la 26.02.2021 11:03
până la 03.03.2021 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 03.03.2021 11:00
până la 09.03.2021 11:00
3
Licitaţie
10.03.2021 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 730 000 MDL
Perioada clarificărilor: 26 febr 2021, 11:03 - 3 mart 2021, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 3 mart 2021, 11:00 - 9 mart 2021, 11:00
Începutul licitației: 10 mart 2021, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

sistem de alarmă și înștiințare
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
+373, MOLDOVA, Ungheni, mun.Ungheni, mun.Ungheni str.Nationala nr.11
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Eduard Cucuruzac
Telefonul de contact
0236-23599
Datele achizitiei
Data publicării
26 febr 2021, 10:50
Data ultimilor modificări
26 febr 2021, 11:22
Valoarea estimată (fără TVA)
730 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
7 300 MDL
Achizitii.md ID
21036688
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
+373, MOLDOVA, Ungheni, mun.Ungheni, mun.Ungheni str.Nationala nr.11
Durata contractului
18 mart 2021 10:59 - 31 dec 2021 10:59
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
sistem de alarmă și înștiințare CPV: 35121700-5 - Sisteme de alarmă
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate de utilaj
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare.docx
tenderNotice
anunt_de_participare.
26.02.21 11:03
documentatia_standard_cop.docx
tenderNotice
documentatia_standard_cop
26.02.21 11:03
duae_ro_0.doc
tenderNotice
DUAE
26.02.21 11:03
Documentele lotului
caiet de sarcini sistem de înștiințare modificat.docx
caiet de sarcini sistem de înștiințare
26.02.21 11:03

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

,,Omnicom,,SRL

Preţul ofertei: 728 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Decizia Grupului de lucru
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
sistem de alarmă și înștiințare
Data:
3 mart 2021, 08:08
Subiectul întrebării:
Documente Obligatorii
Întrebare:
Buna ziua. In conformitatea cu HG 212/2018 privind gestionarea Echipamentelor Electrice si Electronice (EEE) si deseuri ce rezulta din ele (Regulament DEEE): "p.111. .......... instituțiile publice și private care cumpără, primesc prin donație pentru uz propriu EEE vor solicita producătorilor numărul de înregistrare din Lista producătorilor, constituit potrivit prevederilor pct. 45." Reesind din faptul ca in aceasta Licitatie se solicita oferta pentru echipament, care cade sub incidenta acestui Regulament, rugam sa ne confirmati solicitarea obligatorie a unui astfel de certificat pentru potentialii ofertanti. Multumim anticipat.
Răspuns (3 mart 2021, 10:44):
Bună ziua! Consulta-ți, Vă rog, coordonatorul de proiect - Violeta Petre, tel.0236-2-27-81, mob.079774484.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări