Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
26.02.2021 11:03
până la 03.03.2021 11:00
până la 03.03.2021 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la
03.03.2021 11:00
până la 09.03.2021 11:00
până la 09.03.2021 11:00
3
Licitaţie
10.03.2021 14:00
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
730 000 MDL
Perioada clarificărilor:
26 febr 2021, 11:03 - 3 mart 2021, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor:
3 mart 2021, 11:00 - 9 mart 2021, 11:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
sistem de alarmă și înștiințare
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
+373, MOLDOVA, Ungheni, mun.Ungheni, mun.Ungheni str.Nationala nr.11
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
26 febr 2021, 11:03
Data ultimilor modificări
26 febr 2021, 11:22
Achizitii.md ID
21036688
MTender ID
CPV
35121700-5 - Sisteme de alarmă
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
Data:
26 febr 2021, 11:22
Subiectul întrebării:
Caietul de sarcini
Întrebare:
bună ziua, rog să atașați Caietul de sarcini la Documente.
Răspuns (26 febr 2021, 13:46):
Bună ziua! E atașat Caietul de sarcini la documentele lotului.
Data:
26 febr 2021, 15:38
Subiectul întrebării:
Cerințe
Întrebare:
Nu este nicaieri anexat caietul de sarcini. Verifica-ti va rog.
Răspuns (26 febr 2021, 15:50):
Bună ziua! E atașat Caietul de sarcini la documentele lotului.
Data:
1 mart 2021, 11:27
Subiectul întrebării:
Proiect
Întrebare:
Buna ziua, pentru a putea întocmi oferta comercială este nevoie să anexați proiectul, deoarece nu este clar din caietul de sarcini ce echipament este necesar.
Răspuns (1 mart 2021, 13:39):
Bună ziua! Sistemul de instiintare e conform parametrilor, indicati in caietul de sarcini. Acesti parametri sunt analogici parametrilor sistemelor naționale. Un proiect tehnic pentru sistem nu există și nu se prevede (achiziție de bunuri). Cele 3 sirene vor fi instalate in 3 puncte diferite ale raionului. Pupitrul electronic va fi la sediul DSE Ungheni.
sistem de alarmă și înștiințare
Data:
3 mart 2021, 08:08
Subiectul întrebării:
Documente Obligatorii
Întrebare:
Buna ziua.
In conformitatea cu HG 212/2018 privind gestionarea Echipamentelor Electrice si Electronice (EEE) si deseuri ce rezulta din ele (Regulament DEEE): "p.111. .......... instituțiile publice și private care cumpără, primesc prin donație pentru uz propriu EEE vor solicita producătorilor numărul de înregistrare din Lista producătorilor, constituit potrivit prevederilor pct. 45." Reesind din faptul ca in aceasta Licitatie se solicita oferta pentru echipament, care cade sub incidenta acestui Regulament, rugam sa ne confirmati solicitarea obligatorie a unui astfel de certificat pentru potentialii ofertanti. Multumim anticipat.
Răspuns (3 mart 2021, 10:44):
Bună ziua! Consulta-ți, Vă rog, coordonatorul de proiect - Violeta Petre, tel.0236-2-27-81, mob.079774484.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK