1
Perioada de actualizare
de la 11.11.2020 17:03
până la 20.11.2020 18:00
2
Propunerea ofertelor
de la 20.11.2020 18:00
până la 04.12.2020 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 22 220 MDL
Perioada clarificărilor: 11 nov 2020, 17:03 - 20 nov 2020, 18:00
Perioada de depunere a ofertelor: 20 nov 2020, 18:00 - 4 dec 2020, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Bostan (dovleac)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3101, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, str Independeței
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ceremuș Liliana
Telefonul de contact
+37323154622
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
11 nov 2020, 17:03
Valoarea estimată (fără TVA)
22 220 MDL
Achizitii.md ID
21030650
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3101, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, conform anexei
Durata contractului
1 ian 2021 02:00 - 30 apr 2021 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Legume, fructe, ouă de pasăre pentru instituţiile preşcolare pe perioada trimestrului I al a. 2021 CPV: 03200000-3 - Cereale, cartofi, legume, fructe şi fructe cu coajă
Cantitatea: 1500.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
doc standard
Documentele la ofertă
FDA, formulare, specificații, contract-model
11.11.20 17:03
FDA - legume,fructe,ouă trimestrul I a.2021
Documentele la ofertă
FDA format PDF
11.11.20 17:03
DUAE
Documentele la ofertă
DUAE
11.11.20 17:03
Anunț de participare - legume,fructe,ouă trimestrul I a. 2021
Documentele la ofertă
Anunț PDF
11.11.20 17:03
lista instituțiilor
Documentele la ofertă
LISTA CU ADRESE
11.11.20 17:03
anunt_de_participare
Documentele la ofertă
Anunț
11.11.20 17:03

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL "Lovis Angro"

Preţul ofertei: 14 730 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Contractele au fost atribuite conform criteriului „cel mai mic preț fără TVA pe fiecare lot în parte și îndeplinirea tuturor cerințelor de calificare”
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

II Snejana Cebotari

Preţul ofertei: 19 815 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări