1
Perioada de actualizare
de la 19.05.2020 11:11
până la 29.05.2020 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 29.05.2020 10:00
până la 10.06.2020 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 22 200 MDL
Perioada clarificărilor: 19 mai 2020, 11:11 - 29 mai 2020, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 29 mai 2020, 10:00 - 10 iun 2020, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform HG nr. 929 din 31.12.2019: SM 243-2004. Ceapă proaspătă, calitatea întâi, uscată, fără miros de mucegai, fără vătămături produse de frig, fără vătămături cauzate de insecte dăunătoare, fără semen de încolțire, cu >50 mm. Livrarea 3 ori în lună, de la ora 07:00 până la ora 14:00. Perioada 01.07.2020-31.12.2020.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Lăcrămioara Crudu
Telefonul de contact
022 857 239
Datele achizitiei
Data publicării
19 mai 2020, 10:44
Data ultimilor modificări
19 mai 2020, 13:20
Valoarea estimată (fără TVA)
22 200 MDL
Achizitii.md ID
21023020
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Durata contractului
1 iul 2020 10:47 - 31 dec 2020 11:02
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Ceapă proaspătă. CPV: 03200000-3 - Cereale, cartofi, legume, fructe şi fructe cu coajă
Cantitatea: 3700.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
contract model.docx
Model de сontract
19.05.20 11:11
documentatia_standard_bunuri.docx
Documentele la ofertă
19.05.20 11:11
duae.doc
Documentele la ofertă
19.05.20 11:11

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL "Lovis Angro"

Preţul ofertei: 13 909,26 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor de calificare și sleecție solicitate de către autoritatea contractantă.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

II Snejana Cebotari

Preţul ofertei: 14 060 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

FABI&LINA

Preţul ofertei: 14 800 MDL
Statut: în aşteptare
4
Denumirea participantului:

Costodar Impex SRL

Preţul ofertei: 18 431,48 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări