1
Perioada de actualizare
de la 30.08.2019 15:51
până la 09.09.2019 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 09.09.2019 14:00
până la 20.09.2019 14:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 49 500 MDL
Perioada clarificărilor: 30 aug 2019, 15:51 - 9 sept 2019, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 9 sept 2019, 14:00 - 20 sept 2019, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Struguri proaspeți, copți, dulci, neatacați de dăunători, soiuri de masă. Ambalaj - lăzi, etichetate cu respectarea cerințelor obligatorii de etichetare, HG nr. 996 din 20.08.2003. Livrarea o dată pe
sătămînă și la solicitarea DETS s Centru. H.G nr.929 din 31.12.2009 ”Fructe și legume proapete
destinate consumului uman”
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bulgară 41
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Oboroc Tatiana
Telefonul de contact
022271022/067298981
Datele achizitiei
Data publicării
30 aug 2019, 15:42
Data ultimilor modificări
4 sept 2019, 9:30
Valoarea estimată (fără TVA)
49 500 MDL
Achizitii.md ID
21011702
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bulgară 41
Durata contractului
1 oct 2019 00:00 - 31 dec 2019 00:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Struguri proaspeți CPV: 03200000-3 - Cereale, cartofi, legume, fructe şi fructe cu coajă
Cantitatea: 4500.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
anuntul de participare.doc
tenderNotice
30.08.19 15:51
duae (5).doc
Documentele la ofertă
30.08.19 15:51
documentatia standart.doc 1.doc
Documentele la ofertă
30.08.19 15:51
lista institutiilor.docx
Clarificări pentru participanți
30.08.19 15:51

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

FABI&LINA

Preţul ofertei: 46 350 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Îndeplinește cerințele conform caietul de sarcini!
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL "Lovis Angro"

Preţul ofertei: 50 490 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Costodar Impex SRL

Preţul ofertei: 57 583,33 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări