Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 23 233,33 MDL
Perioada clarificărilor: 12 mart 2019, 12:42 - 17 mart 2019, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 17 mart 2019, 11:00 - 20 mart 2019, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Fructe
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3541, MOLDOVA, Orhei, s.Peresecina, str. Ștefan cel Mare 57
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Maria Iurcu
Telefonul de contact
023547238
Datele achizitiei
Data publicării
12 mart 2019, 12:11
Data ultimilor modificări
22 mart 2019, 16:24
Valoarea estimată (fără TVA)
23 233,33 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
Achizitii.md ID
21006121
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-3541, MOLDOVA, Orhei, s.Peresecina, str. Ștefan cel Mare 57
Durata contractului
1 apr 2019 12:18 - 29 iun 2019 12:34
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Mere CPV: 03200000-3 - Cereale, cartofi, legume, fructe şi fructe cu coajă
Cantitatea: 600.0
Unități de măsură: Kilogram
2)
Denumirea
Lămîie CPV: 03200000-3 - Cereale, cartofi, legume, fructe şi fructe cu coajă
Cantitatea: 80.0
Unități de măsură: Kilogram
3)
Denumirea
Mandarine CPV: 03200000-3 - Cereale, cartofi, legume, fructe şi fructe cu coajă
Cantitatea: 350.0
Unități de măsură: Kilogram
4)
Denumirea
Banane CPV: 03200000-3 - Cereale, cartofi, legume, fructe şi fructe cu coajă
Cantitatea: 350.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_bunuri. semnat.pdf documentatia_standard_bunuri. semnat.pdf
Documentele la ofertă
documentatia_standard_bunuri. semnat.pdf
12.03.19 12:42
duae. semnat.pdf duae. semnat.pdf
Documentele la ofertă
duae. semnat.pdf
12.03.19 12:42
anunt de participare. semnat.pdf anunt de participare. semnat.pdf
Documentele la ofertă
anunt de participare. semnat.pdf
12.03.19 12:42

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL ALIM TOTAL

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 19 882,50 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: CÎȘTIGĂTOR
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări