Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 5 389 605 MDL
Perioada clarificărilor: 25 ian 2019, 13:38 - 4 febr 2019, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 4 febr 2019, 9:00 - 11 febr 2019, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Tichete pe suport electronic (carduri) pentru 481 angajaţi, cu o valoare nominală de 45 lei/zi (249 zile). Serviciile urmează a fi prestate în conformitate cu Legea nr. 166 din 21.09.2017 „Cu privire la tichetele de masă” şi Regulamentul cu privire la modul de operare cu tichetele de masă, aprobat prin hotărârea de guvern nr. 227 din 12.03.2018.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucureşti nr. 53
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Marina Buga
Telefonul de contact
022223274
Datele achizitiei
Data publicării
25 ian 2019, 11:25
Data ultimilor modificări
1 mart 2019, 16:50
Valoarea estimată (fără TVA)
5 389 605 MDL
Achizitii.md ID
21004827
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucureşti nr. 53
Durata contractului
18 febr 2019 13:35 - 30 dec 2019 13:35
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de emitere şi livrare tichete de masă CPV: 79900000-3 - Diverse servicii comerciale şi servicii conexe
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
specificatie tehnică.docx
Specificaţie tehnică
25.01.19 13:38
duae modificat.doc
Documentele la ofertă
În baza raportului de monitorizare nr. 203, din 29/216-256 din data 30.01.2019, Agenţia aghiziţii publice a constat că DUAE ataşat este incomplet, prin urmare Direcţia generală l-a modificat.
1.02.19 16:29
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări