Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 5 389 605 MDL
Perioada clarificărilor: 25 ian 2019, 13:38 - 4 febr 2019, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 4 febr 2019, 9:00 - 11 febr 2019, 11:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Tichete pe suport electronic (carduri) pentru 481 angajaţi, cu o valoare nominală de 45 lei/zi (249 zile). Serviciile urmează a fi prestate în conformitate cu Legea nr. 166 din 21.09.2017 „Cu privire la tichetele de masă” şi Regulamentul cu privire la modul de operare cu tichetele de masă, aprobat prin hotărârea de guvern nr. 227 din 12.03.2018.
Informația despre anulare
Motivul anulării
Lipsa surselor financiare
Data anulării
1 mart 2019, 16:50
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucureşti nr. 53
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Marina Buga
Telefonul de contact
022223274
Datele achizitiei
Data publicării
25 ian 2019, 13:38
Data ultimilor modificări
1 mart 2019, 16:50
Achizitii.md ID
21004827
CPV
79900000-3 - Diverse servicii comerciale şi servicii conexe
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.