1
Enquiry period
with 22.02.2021 17:19
to 07.03.2021 17:22
2
Bidding period
with 07.03.2021 17:22
to 12.03.2021 17:22
3
Auction
with 15.03.2021 14:00
to 15.03.2021 14:37
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 14 600 000 MDL
Period of clarifications: 22 Feb 2021, 17:19 - 7 Mar 2021, 17:22
Submission of proposals: 7 Mar 2021, 17:22 - 12 Mar 2021, 17:22

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Ținînd cont de specificul și complexitatea executării lucrărilor, rugăm să aplice la procedura de achiziție doar operatorii economici care dețin experiență în domeniul construcțiilor metalice supraetajate din profile tip HEA, prin buloane de ancoraj, joncțiuni și îmbinări ale construcției metalice prin buloane de înaltă rezistență, inclusiv care dețin personal de specialitate cu experiență adecvată. Operatorii economici vor putea face cunoștință cu proiectul tehnic printr-o solicitare la adreaa de email achizitii.usm@gmail.com.

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Alexe Mateevici 60
Web site
---
The contact person
Full name
Elena Calmîș
Contact phone
022241240
Purchase data
Date created
22 Feb 2021, 17:19
Date modified
28 Feb 2021, 21:29
Achizitii.md ID
21036468
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lot 2
Budget: 3216000.0 MDL
Active
Lot nr. 2 - Lot 1
Budget: 11384000.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
Caiet de sarcini.pdf Caiet de sarcini.pdf
Bidding Documents
22.02.21 17:21
Factori de evaluare.pdf Factori de evaluare.pdf
Bidding Documents
22.02.21 17:21
DUAE.docx
Bidding Documents
22.02.21 17:23
F4.1 - Lot 2.docx
Bidding Documents
22.02.21 17:28
F4.2 - Lot 2.docx
Bidding Documents
22.02.21 17:28
Documentatia standard bunuri - Lot 2.docx
Bidding Documents
22.02.21 17:36
Documentatia standard lucrari - Lot 1.docx
Bidding Documents
25.02.21 10:49
Anunt de participare.pdf Anunt de participare.pdf
tenderNotice
28.02.21 21:29
Lot 2
Date:
23 Feb 2021, 09:54
Question's name:
Clarificare
Question:
Buna ziua. In conformitatea cu HG 212/2018 privind gestionarea Echipamentelor Electrice si Electronice (EEE) si deseuri ce rezulta din ele (Regulament DEEE): "p.111. .......... instituțiile publice și private care cumpără, primesc prin donație pentru uz propriu EEE vor solicita producătorilor numărul de înregistrare din Lista producătorilor, constituit potrivit prevederilor pct. 45." Reesind din faptul ca in aceasta Licitatie se solicita oferta pentru echipament electric, care cade sub incidenta acestui Regulament, rugam sa ne informati despre obligatiunea de a detine un astfel de numar pentru potentialii ofertanti
Answer (5 Mar 2021, 17:22):
Răspunsul a fost oferit mai sus.
Lot 2
Date:
23 Feb 2021, 09:54
Question's name:
Clarificare
Question:
Buna ziua. In conformitatea cu HG 212/2018 privind gestionarea Echipamentelor Electrice si Electronice (EEE) si deseuri ce rezulta din ele (Regulament DEEE): "p.111. .......... instituțiile publice și private care cumpără, primesc prin donație pentru uz propriu EEE vor solicita producătorilor numărul de înregistrare din Lista producătorilor, constituit potrivit prevederilor pct. 45." Reesind din faptul ca in aceasta Licitatie se solicita oferta pentru echipament electric, care cade sub incidenta acestui Regulament, rugam sa ne informati despre obligatiunea de a detine un astfel de numar pentru potentialii ofertanti
Answer (24 Feb 2021, 17:37):
Bună ziua. Numărul de înregistrare din Lista producătorilor va fi solicitat în corespundere cu prevederile legislației. Mulțumim pentru clarificare.
Date:
23 Feb 2021, 11:03
Question's name:
Termenii stabiliti de lege
Question:
Termenii de depunere sunt total gresite. Faceti modificarile cuvenite.
Answer (23 Feb 2021, 11:09):
Bună ziua. Rugăm să fiți mai expliciți. Reformulați clarificarea/întrebarea pentru a putea reveni cu un răspuns corespunzător. Mulțumim.
Lot 1
Date:
25 Feb 2021, 19:08
Question's name:
documentatia de clarificare
Question:
Înregistrarea operatorului economic în Lista producătorilor ... ? Documentatia data se adreseaza la LOT 1 ori pentru LOT 2 ,daca nu suntem producatori de produse supuse reglementărilor dar le procuram conform cerintelor tehnice ? Numărul de înregistrare din Lista producătorilor de produse supuse reglementărilor de responsabilitate extinsă a producătorilor, conform Regulamentului privind deșeurile de echipamente electrice și electronice aprobat prin HG nr. 212/2018. Clarificati va rog cine numai produce are dreptul de a participa la licitatie?Conform care Lege?
Answer (26 Feb 2021, 11:02):
Bună ziua. Numărul de înregistrare din Lista producătorilor va fi solicitat în corespundere cu prevederile legislației. Referințe: HG nr. 212/2018 cu anexele corespunzătoare și SIA MD (https://siamd.gov.md/portal/producatori-deseuri.html). Mulțumim pentru întrebare.
Date:
26 Feb 2021, 15:06
Question's name:
documentatia de clarificare
Question:
Solicitam sa explicati documentul ( Înregistrarea operatorului economic în Lista producătorilor) de ce se regaseste in lista documentelor de calificare ? Este prezentat la executarea lucrarii , procurarea echipamentului conform legii ?
Answer (28 Feb 2021, 21:55):
Pentru echipamentele electrice și electronice (EEE), la solicitarea autorității contractante se va prezenta numărul de înregistrare a producătorului/distribuitorului EEE în Lista producătorilor de produse supuse reglementărilor de responsabilitate extinsă a producătorilor, în conformitate cu Regulamentul privind deșeurile de echipamente electrice și electronice aprobat prin HG nr. 212/2018. Referințe: • HG nr. 212/2018 cu anexele corespunzătoare, • SIA MD (https://siamd.gov.md/portal/producatori-deseuri.html), • comunicatul Agenției Achiziții Publice din 10.09.2020 (https://tender.gov.md/ro/content/comunicat-privind-cerin%C8%9Bele-fa%C8%9B%C4%83-de-operatorii-economici-care-v%C3%AEnd-%C5%9Fisau-import%C4%83-produse-de). Mulțumim pentru clarificare.
Lot 1
Date:
1 Mar 2021, 16:43
Question's name:
documentatia de clarificare
Question:
Pentru LOT 1 sunt necesare aceste formulare :Specificații tehnice (F4.1) Specificații de preț (F4.2) ???
Answer (1 Mar 2021, 18:16):
Formularele F4.1 si F4.2 sunt necesare doar pentru lotul 2, totodata se vor anexa si devizele corespunzatoare.
Lot 1
Date:
1 Mar 2021, 16:51
Question's name:
documentatia de clarificare
Question:
Certificat de atribuire a contului bancar este indicat anul 2019-2021 ,precizati va rog, din anul 2019 la toti 3 ani consecutiv ori este suficient anul 2021?
Answer (1 Mar 2021, 18:26):
Certificatul de atribuire a contului bancar să fie eliberat recent, dar nu mai vechi de 2019.
Lot 2
Date:
3 Mar 2021, 12:44
Question's name:
Clarificare
Question:
Buna ziua. Rog sa specificati exact care sunt documentele obligatorii pentru aplicarea la lotul 2. In capitolul II (FDA) avem o lista de documente (formulare), iar in capitolul III avem cu totul alta lista. Totodata rog sa clarificati subpunctul 4 din punctul 3 al FDA, unde se solicita perioada de garantie a lucrarilor dupa procesul verbal, care se intocmeste respectiv dupa efectuarea lucrarilor - este vre-un formular aparte, sau el nu poate fi obligatoriu pentru cerinte de calificare si se intocmeste dupa efectuarea lucrarilor?! Multumesc anticipat!
Answer (4 Mar 2021, 13:08):
Bună ziua. Pentru lotul 2, conform anunțului de participare, se va prezenta F4.1, F4.2 și devizele Form. 3, 5 și 7 corespunzător caietului de sarcini. Capitolul II din FDA conține la pct. 3 lista criteriilor și cerințelor de calificare solicitate în anunțul de participare, iar capitolul III conține formularele aprobate în documentația standard destinate să faciliteze elaborarea şi prezentarea ofertei. Cu privire la perioada de garanție a lucrărilor care este obligatorie și se va prezenta odată cu oferta, rugăm să atrageți atenția la Anexa Formularului F3.1 a ofertei ce urmează a fi completată conform documentației standard pentru lucrări. Mulțumim pentru clarificări. O zi frumoasă și liniștită.
Date:
4 Mar 2021, 17:56
Question's name:
Clarificare
Question:
Buna ziua, rog sa concretizati: este obligatorie participarea la ambele loturi, or separarea achizitiei pe loturi are in vedere posibilitatea de a participa la un singur lot? Multumesc!
Answer (4 Mar 2021, 18:22):
Bună seara. Da, este obligatorie participarea la ambele loturi, în caz contrar ofertantul va fi descalificat. Mulțumim.
Date:
6 Mar 2021, 10:02
Question's name:
documentatia de clarificare
Question:
Buna ziua! Daca este obligatorie participarea la ambele loturi care a fost ideea de a deviza in LOT1 si LOT 2 ? Pentru fiecare lot in sistema are loc auction si este suma alocata . Legea indicati unde puteti descalifica daca se participa numai la un lot?
Answer (7 Mar 2021, 17:15):
Cerintele autoritatii contractante sunt indicate in anuntul de participare si documentatia standard, cu anexele corespunzatoare. Multumim.
Date:
6 Mar 2021, 10:52
Question's name:
documentatia de clarificare (SUPLINIRE )
Question:
LEGE Nr. 131 din 03.07.2015 privind achiziţiile publice Articolul 372. Împărțirea pe loturi (1) Autoritatea contractantă are dreptul de a recurge la atribuirea pe loturi a contractelor de achiziţii publice şi a acordurilor-cadru şi, în acest caz, de a stabili dimensiunea şi obiectul loturilor, cu condiţia includerii acestor informaţii în documentația de atribuire. (2) În sensul alin. (1), autoritatea contractantă stabilește obiectul fiecărui lot pe baze cantitative, adaptînd dimensiunea contractelor individuale astfel încît să corespundă mai bine capacităţii întreprinderilor mici şi mijlocii, sau pe baze calitative, în conformitate cu diferitele meserii şi specializări implicate, pentru a adapta conţinutul contractelor individuale mai îndeaproape la sectoarele specializate ale întreprinderilor mici și mijlocii, sau în conformitate cu diferitele faze ulterioare ale proiectului. (3) Dacă nu recurge la atribuirea contractului pe loturi, autoritatea contractantă are obligaţia de a justifica decizia de a nu atribui contractul pe loturi. (4) În cazul prevăzut la alin. (1), autoritatea contractantă precizează în anunţul de participare dacă ofertele pot fi depuse pentru unul, pentru mai multe sau pentru toate loturile. (5) Autoritatea contractantă are dreptul, chiar şi în cazul în care acceptă depunerea ofertelor pentru mai multe sau pentru toate loturile, să limiteze numărul de loturi care pot fi atribuite aceluiaşi ofertant. (6) În situaţia prevăzută la alin. (5), autoritatea contractantă precizează în anunţul de participare numărul maxim de loturi care pot fi atribuite unui ofertant. (7) Autoritatea contractantă are obligaţia de a indica în documentația de atribuire criteriile şi regulile obiective şi nediscriminatorii care se vor aplica pentru stabilirea loturilor ce vor fi atribuite aceluiaşi ofertant, în cazul în care, în urma aplicării criteriului de atribuire şi a factorilor de evaluare, ar rezulta atribuirea către un ofertant a unui număr de loturi mai mare decît numărul maxim admis. (8) În cazul în care aceluiaşi ofertant îi pot fi atribuite mai multe loturi, autoritatea contractantă are dreptul de a decide atribuirea contractului/contractelor prin reunirea mai multor loturi sau a tuturor loturilor şi atribuirea acestora aceluiaşi ofertant, dacă a precizat în anunţul de participare faptul că îşi rezervă dreptul de a face acest lucru şi a indicat loturile sau grupurile de loturi care pot fi reunite. (9) În cazul în care aceluiaşi ofertant îi pot fi atribuite mai multe loturi, autoritatea contractantă efectuează o evaluare comparativă a ofertelor, pentru a stabili dacă ofertele depuse de către un ofertant pentru o anumită combinaţie de loturi luate în ansamblu ar primi un punctaj superior prin aplicarea criteriului de atribuire şi a factorilor de evaluare stabiliţi în documentaţia de atribuire prin raportare la loturile respective faţă de punctajul total obţinut de ofertele pentru loturile individuale în cauză luate separat. (10) Autoritatea contractantă efectuează evaluarea comparativă prevăzută la alin. (9) prin stabilirea, în primul rînd, a punctajelor ofertelor pentru fiecare lot în parte prin aplicarea criteriului de atribuire şi a factorilor de evaluare stabiliţi în documentaţia de atribuire şi, apoi, prin compararea punctajului total astfel obţinut cu punctajul atribuit ofertelor depuse de către un ofertant pentru combinaţia de loturi respectivă, în ansamblu.
Answer (7 Mar 2021, 17:17):
Va multumim pentru lamurirea intrebarii de mai sus.
Date:
6 Mar 2021, 11:50
Question's name:
documentatia
Question:
Garantia bancara pe loturi separat? ori pu ambele loturi impreuna suma ? Documentatia pu loturi tot separat? DUAE se face dupa nr. Achizitii.md ID 21036468 MTender ID ocds-b3wdp1-MD-1613753172546 din 15.03.2021 ?Solicitam clarificari in documentatie
Answer (7 Mar 2021, 17:18):
Garantia pentru oferta se depune in marime de 1% din suma ofertei. DUAE se completeaza conform formularului incarcat la procedura. Multumim.
Date:
6 Mar 2021, 12:07
Question's name:
documentatia (suplinire)
Question:
In anuntul de participare va rog sa fie indicat conform LEGE Nr. 131 din 03.07.2015 , pu toti operatorii economici sa fie explicit daca solicitati un operator economic la ambele loturi.
Answer (7 Mar 2021, 17:18):
Cerintele autoritatii contractante sunt indicate in anuntul de participare si documentatia standard, cu anexele corespunzatoare. Multumim.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.