1
Enquiry period
with 15.11.2019 17:18
to 26.11.2019 12:00
2
Bidding period
with 26.11.2019 12:00
to 29.11.2019 12:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 1 663 800 MDL
Period of clarifications: 15 Nov 2019, 17:18 - 26 Nov 2019, 12:00
Submission of proposals: 26 Nov 2019, 12:00 - 29 Nov 2019, 12:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Cizme de iarnă pentru bărbați și doamne din piele naturală.
Cizme din piele naturală constituite din două ansambluri: superior și inferior. Ansamblul superior format din două subansambluri : exterior, intermediar și căptușeală. Subansamblul exterior este alcătuit din căpută, carâmb, vipușcă, etichetă și burduf. Înălțimea carîmbului – de la 17cm pana la 22cm. Ansamblul inferior format din subansamblu exterior și intermediar. Subansamblul exterior alcătuit din talpă turnată cu toc, intermediar – din branț, glenc, bombeu și ștaif rigid. Talpă din cauciuc rezistentă la uzură, antistatică, antiderapantă se îmbină prin lipire și coasere cu fir din capron. Cizmele trebuie să fie confortabile, rezistente, flexibile și cu greutate redusă.
Mărimile tipodimensionale vor fi prezentate la semnarea contractului. Termen de garanţie la exploatare în condiţii normale - minim 6 luni (operatorul economic, desemnat câștigător, va prezenta certificat de garanţie). Termen de livrare: Până la 31.12.2019.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, bd. Stefan Cel Mare 134
Web site
---
The contact person
Full name
Elena Croitor
Contact phone
+37379924929
Purchase data
Date created
Date modified
18 Nov 2019, 9:06
Estimated value (without VAT)
1 663 800 MDL
Achizitii.md ID
21014616
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Delivery address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piața Gării, nr. 3
Contract period
1 Dec 2019 02:00 - 31 Dec 2019 02:00
List of positions
1)
Title
încălțăminte de uz profesional CPV: 18100000-0 - Occupational clothing, special workwear and accessories
Quantity: 2360.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
anunt_de_participare incaltaminte
Technical Specifications
anunț de participare
15.11.19 17:18

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

HABSEV GRUP

Normalized price: 1 152 907,20 MDL
Status: Cancelled
Reason: Ofertă neconformă.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

UNIVERSCOM

Normalized price: 1 366 833,33 MDL
Status: Cancelled
Reason: Ofertă neconformă.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

F.P.C. TACTICA S R L.

Normalized price: 1 369 533,33 MDL
Status: Winner
Reason: Oferta s-a conformat caietului de sarcini.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
4
Participant(s) name(s):

ICS CRISTINA MOLD-ROM SIMPEX

Normalized price: 1 940 000 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications