Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
15.11.2019 17:18
to 26.11.2019 12:00
to 26.11.2019 12:00
2
Bidding period
with
26.11.2019 12:00
to 29.11.2019 12:00
to 29.11.2019 12:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
2 499 240 MDL
Period of clarifications:
15 Nov 2019, 17:18 - 26 Nov 2019, 12:00
Submission of proposals:
26 Nov 2019, 12:00 - 29 Nov 2019, 12:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Încălțăminte de uz profesional
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, bd. Stefan Cel Mare 134
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
15 Nov 2019, 16:57
Date modified
18 Nov 2019, 9:06
Achizitii.md ID
21014616
MTender ID
CPV
18100000-0 - Îmbrăcăminte de uz profesional, îmbrăcăminte specială de lucru şi accesorii
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Pantofi din piele naturală pentru bărbați și femei
Budget: 835440.0 MDL
Active
Lot nr. 2 - Cizme de iarnă pentru bărbați și femei din piele naturală.
Budget: 1663800.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
Date:
18 Nov 2019, 09:06
Question's name:
Documente lipsa
Question:
Buna ziua, ati format o achizitie Licitatie Deschisa insa nu sunt atasate documentele Standart pentru acest tipde procedura (DUAE, formular pentru depunerea ofertei, lista bunurilor+specificatia tehnica in format redactabil, formular de contract de achizitie), este prezent doar anuntul de participare. Va rugam respectuos sa supliniti documentele lipsa.
Answer (18 Nov 2019, 17:41):
Buna ziua, Achiziția a fost creată în conformitate cu prevederile Regulamentului cu privire la procedura de realizare a achizițiilor de bunuri, lucrări și servicii pentru necesitățile Î.S. Poșta Moldovei. Ofertele care urmează a fi depuse, e necesar să conțină setul de documente indicate în anunțul de participare. Documentația standard aplicată la realizarea achizițiilor publice este în proces de examinare pentru a putea fi aplicată și în cadrul procedurilor de achiziții desfășurate de Î.S. Poșta Moldovei.
Date:
19 Nov 2019, 13:28
Question's name:
mărimile încălţămintei
Question:
Buna ziua, ne interesează mărimile încălţămintei pentru dame şi de asemenea la bărbaţi (de la... pînă la...), pentru a putea face o analiză mai detaliată.
Answer (20 Nov 2019, 12:01):
Buna ziua. Referitor la mărimi, în textul notei este mențiunea și anume ” Mărimile tipodimensionale vor fi prezentate la semnarea contractului.”
Date:
19 Nov 2019, 13:31
Question's name:
referitor la TVA
Question:
Am dori să concretizăm: în suma planificată indicată în ofertă este inclusă TVA?
Answer (20 Nov 2019, 10:37):
Bună ziua,
Suma planificată este cu TVA inclus.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK