по 08.12.2025 09:00
по 16.12.2025 08:00
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
Dereticarea încăperilor (2550 mp) și teritoriului adiacent (2700 mp).
ZILNIC:
menținerea curățeniei pe parcursul zilei de muncă între orele 8:00 - 17:00, 5 zile în săptămână, minim 2 unități de personal;
- menținerea curățeniei holurilor, coridoarelor, ușilor, scărilor, sălilor de protocol, și celorlalte încăperi la necesitate;
- curățarea umedă zonelor sanitare cu soluții speciale și dezinfectarea a ușilor, oglinzilor, faianței de pe pereți, wc-urilor, chiuvetelor, aerisirea și odorizarea zonelor sanitare cu odorizante plăcut mirositori.
- menținerea teritoriului adiacent (2700 mp);
- măturarea zilnică a teritoriului;
- asigurarea permanentă a zonelor sanitare cu produse de igienă, și anume;
• cartușe sigilate de unică folosință, volum 1000 ml/ 2500 doze. Săpun-spumă protector, parfumat, pentru o spălare eficienta si plăcută, cu aromă delicată, să conțină ingrediente de hidratare și regenerare a pielii, ce formează o spumă cremoasă moale pentru spălarea ușoară a mâinilor. Îngrijește toate tipurile de piele. Certificat în conformitate cu sistemul de etichetare ecologică UE. Pentru dispensarul Tork S4;
• șervețele pentru mâini în forma ZZ, 2 straturi, dimensiunea 23*23 cm, culoarea albă, compatibile cu suportul Tork H3;
• hârtie igienică cu două straturi în rulouri de calitate superioară, culoarea albă, cu linii întretăiate ce asigură ruperea hârtiei, compatibilă cu suportul Tork T2;
• odorizanți;
• saci de gunoi;
*Notă produsele de igienă urmează a fi asigurate pentru minim 93 persoane
- dereticarea zilnică după ora 17:00, 5 zile în săptămînă.
• dereticare umedă și uscată a podelelor;
• aspirarea la necesitate;
• colectarea gunoiului și înlocuirea sacilor în toate birourile și WC;
SĂPTĂMÂNAL:
Prestatorul asigură numărul de unități de personal necesar efectuării calitative a dereticării pentru suprafața 2550 mp;
Săptămânal, persoana responsabilă pentru obiect, va semna fișa de evidență a vizitelor la obiect (livrată de autoritatea contractantă).
- supervizarea procesului;
- monitorizarea serviciilor prestate pentru a se asigura că nu sunt omise zone sau detalii importante;
- oferirea persoanei responsabile (unui manager), care va efectua controale inopinate și va fi la legutură pe parcursul zilei de muncă pentru înlăturarea întrebărilor legate de serviciile prestate (la telefon și/sau cu prezența fizică);
- ștergerea prafului de pe mobilier, tehnica de birou și pervazuri, cu soluțiile speciale pentru fiecare tip de suprafață, în fiecare zi de luni;
O DATĂ PE LUNĂ:
Curățenie generală
- suprafețele birourilor, mobilierului din hol, punct paza;
- îndepărtarea pânzei de păianjen de pe toate suprafețele, inclusiv, din locurile greu accisibile;
- ștergerea prafului de pe ramele tablourilor, fotoliilor, caloriferelor, aparatelor de aer condiționat;
- curățarea ușilor pe ambele părți cu soluții chimice potrivite.
SEZONAL:
- colectarea și evacuarea de pe teritoriu a frunzelor;
- deszăpezire (încărcarea și evacuarea zăpezei) și presurarea materialului antiderapant pe căile de acces;
- tunderea ierbii și arbuștilor, văruirea bordurelor și pomilor (2 ori pe an);
- amenajarea clumbelor;
- spălarea geamurilor (cu 2 săptămâni înainte de sărbători pascale)
*Notă : Inventarul gospodăresc, organizarea spălării geamurilor este asigurat de prestator, materialul antiderapant și varul se asigură de beneficiar;
Prestatorul asigură:
- Echipament - aspiratoare, mopuri (culori diferite pentru birouri și zone sanitare), lavete, perii, echipament pentru personal - uniformă de serviciu și echipament pentru protecţia individuală și orice alt inventar gospodăresc necesar pentru prestarea calitativă a serviciilor de curățenie la discreția prestatorului;
- Personalul de serviciu să fie asigurat cu soluții de curățare și igienizare: lichid pentru spalarea pardoselei; detergent de geamuri si oglinzi; remediu pentru eliminarea surselor persistente de murdărie; detergent pentru spălat gresie; remediu pentru dezinfectarea blocurilor sanitare și alte soluții necesare pentru asigurarea prestării calitative a serviciilor.
- Deservirea și întreținerea clădirii, și anume:
• pentru eliminarea problemelor curente legate de electricitate - 1 electrician la solicitare;
• pentru menținerea și eliminarea problemelor curente legate de funcționarea sistemelor de apă, canalizare și încălzire – 1 instalator la solicitare;
• reparația curentă a mobilierului, ușilor, geamurilor, lăcăților – 1 lemnar la solicitare;
• deservirea stației interne de telefonie, eliminarea defectelor – 1 telefonist la solicitare.
*Notă: Inventarul gospodăresc și instrumentele necesare se asigură de prestator, iar materialele necesare pentru înlăturarea problemelor se asigură de beneficiar.