Выберите тип процедуры
1
Период разъяснений
с
01.12.2025 17:06
по 11.12.2025 13:00
по 11.12.2025 13:00
2
Подача предложений
с
11.12.2025 13:00
по 23.12.2025 13:00
по 23.12.2025 13:00
остался 1 день
3
Аукцион
24.12.2025 14:00
4
Оценка
5
Контракт
Статус
Подача предложений
Оценочная стоимость без НДС
1 988 000 MDL
Период уточнений:
1 дек 2025, 17:06 - 11 дек 2025, 13:00
Подача предложений:
11 дек 2025, 13:00 - 23 дек 2025, 13:00
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
Подписаться невозможно
в период Подача предложений
Stații de lucru și echipamente periferice conform Caietului de sarcini
Информация о заказчике
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Веб сайт
---
Контактное лицо
Данные о закупке
Дата создания
1 дек 2025, 17:06
Дата последних изменений
2 дек 2025, 15:10
Achizitii.md ID
21516582
MTender ID
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Список лотов
Документы процедуры закупок
anunt de participare.pdf
anunt de participare.pdf
История документа
-
anunt de participare.pdf
anunt de participare.pdf
ID: 7fd5eb7f-8112-43c7-8f7d-f4ef53c30b7c
Документация к предложению
-
anunt de participare.pdf
anunt de participare.pdf
ID: 7fd5eb7f-8112-43c7-8f7d-f4ef53c30b7c
Документация к предложению
Документация к предложению
-
1.12.25 17:12
age-3011-916-14112025-usmf.semnat.pdf
age-3011-916-14112025-usmf.semnat.pdf
Документация к предложению
-
2.12.25 15:10
Дата:
2 дек 2025, 10:14
Название вопроса:
livrare echipament
Вопрос:
Buna ziua,
Livrarea echipamentului va fi doar in raza municipiului Chisinau?
Multumesc
Ответ (2 дек 2025, 14:25):
Bună ziua! Bunurile vor fi livrate doar în raza mun. Chișinău. Mulțumim!
Panou (display) interactiv
Дата:
2 дек 2025, 10:24
Название вопроса:
Norme UE si RM
Вопрос:
Stimată comisie de achiziții,
Stimați reprezentanți ai instituției,
În calitate de potențial cumpărător și având în vedere specificul utilizării echipamentelor în mediul educațional medical, vă rugăm respectuos să includeți în documentația de achiziție următoarele cerințe tehnice suplimentare privind monitoarele / panourile interactive / echipamentele cu afișaj:
- Flicker Free – nivel de scintilație redus, pentru prevenirea oboselii oculare, conform recomandărilor europene privind sănătatea și securitatea în muncă (Directiva 89/391/CEE și Directiva 90/270/CEE privind lucrul la monitor).
- Low Blue Light – diminuarea intensității luminii albastre, în conformitate cu bunele practici europene pentru protecția vederii și cu cerințele generale privind siguranța produselor (Regulamentul (UE) 2019/1020 și Directiva 2001/95/CE).
- Conformitatea panoului cu standardul IEC 60529 / IP5X – protecție împotriva prafului, relevantă pentru utilizarea în săli de curs, laboratoare și spații medicale.
- Certificare ENERGY STAR® 8.0 – pentru eficiență energetică sporită, în conformitate cu legislația UE privind ecodesignul (Regulamentul (UE) 2017/1369 privind etichetarea energetică și Regulamentul (CE) 1275/2008).
- Certificare Google EDLA (Google Enterprise Devices Licensing Agreement) – pentru utilizare sigură și conformă în mediul educațional, în special în contextul cerințelor privind interoperabilitatea și protecția datelor.
Vă rugăm ca îndeplinirea acestor cerințe să fie confirmată prin prezentarea certificatelor corespunzătoare în cadrul ofertei tehnice.
Temei legislativ relevant (UE și Republica Moldova)
✔ Directiva 89/391/CEE privind îmbunătățirea securității și sănătății lucrătorilor la locul de muncă
✔ Directiva 90/270/CEE privind lucrul la echipamente cu afișaj
✔ Regulamentul (UE) 2019/1020 privind supravegherea pieței și conformitatea produselor
✔ Directiva 2001/95/CE privind siguranța generală a produselor
✔ Regulamentul (UE) 2017/1369 privind etichetarea energetică
✔ Regulamentul (CE) 1275/2008 privind cerințele de ecodesign pentru consumul de energie
✔ Legea Republicii Moldova nr. 105/2003 privind protecția consumatorului
✔ Legea nr. 102/2009 privind securitatea produselor nealimentare
✔ Hotărârea Guvernului RM nr. 913/2016 privind cerințele ecodesign pentru produsele cu consum de energie
În baza acestor acte normative, includerea cerințelor menționate este justificată pentru a asigura protecția sănătății utilizatorilor, durabilitatea echipamentelor și conformitatea cu standardele europene aplicabile domeniului educațional medical.
Vă mulțumim anticipat pentru includerea acestor specificații în documentația de achiziție și pentru confirmarea prin acte certificate.
Cu respect
Ответ (2 дек 2025, 14:39):
Bună ziua! Vă mulțumim mult pentru recomandări, însă, acestea vor fi luate în calcul la elaborarea documentației pentru procedurile de achiziție viitoare. La moment, autoritatea contractantă este în imposibilitate de a modifica cerințele tehnice și/sau de calificare incluse în Documentația de atribuire, deoarece documentația aferentă procedurii de achiziție a fost avizată pozitiv de către Agenția de Guvernare Electronică. Mulțumim!
Дата:
2 дек 2025, 14:51
Название вопроса:
Răspuns (2 dec 2025, 14:39)
Вопрос:
Bună ziua, vă rugăm să adăugați în setul de documente „confirmarea cerințelor din partea AGE”. Vă mulțumim
Ответ (2 дек 2025, 15:11):
Bună ziua! A fost atașat Avizul Agenției de Guvernare Electronică. Mulțumim!
Дата:
3 дек 2025, 10:37
Название вопроса:
Livrare si instalare
Вопрос:
Buna ziua. Livrarea se va realiza doar intr-o locatie sau in mai multe?
Ответ (3 дек 2025, 14:12):
Bună ziua! Livrarea bunurilor se va realiza doar la o locație, însă instalarea bunurilor solicitate la Lotul nr. 3 se va realiza în mai multe locații. Mulțumim!
Дата:
5 дек 2025, 11:37
Название вопроса:
Conectori audio digitali
Вопрос:
S/PDIF (Sony/Philips Digital Interface) is a standard for transmitting digital audio between consumer audio devices like TVs, soundbars, and computers. - dat fiind faptul ca s-a solicitat conexiune de semnal audio digital, iar majoritatea sistemelor de sunet actuale deja suporta conexiune fie prin fir HDMI fie prin conexiune cu conectori type-C, se va accepta oferta unde conectorul S/PDIF va fi inlocuit cu type-c (altul aditional decat cel solicitat deja in caietul de sarcini? Drept argumente - este la fel o conexiune digitala, dar care nu standadizeaza conexiunea doar cu echipamente bazate pe tehnologia Sony/Philips Digital Interface, ci cu orice echipament dotat cu conexiune de date type-C.
Ответ (8 дек 2025, 11:46):
Bună ziua! Da, se permite înlocuirea conectorului S/PDIF cu conectorul type-c. Mulțumim!
Дата:
5 дек 2025, 16:30
Название вопроса:
Întrebare suplimentară – Lotul nr. 3 (Panouri interactive):
Вопрос:
Bună ziua,
Având în vedere răspunsul primit anterior referitor la faptul că livrarea se va realiza într-o singură locație, iar instalarea în mai multe locații, vă rugăm să ne oferiți următoarele clarificări, necesare pentru calcularea corectă a ofertei financiare:
Care este numărul exact al instituțiilor / locațiilor unde se vor instala panourile interactive?
Cine va asigura transportul echipamentelor de la punctul unic de livrare către locațiile finale de instalare:
Beneficiarul / Autoritatea contractantă, sau
Ofertantul?
Aceste informații sunt esențiale pentru stabilirea corectă a costurilor de logistică și instalare.
Ответ (8 дек 2025, 11:48):
Bună ziua! Transportarea echipamentelor de la locația de livrare către locațiile de instalare va fi asigurată de către Autoritatea contractantă. Numărul exact, respectiv adresele locațiilor, unde se vor instala panourile interactive, urmează a fi stabilit. Mulțumim!
Дата:
5 дек 2025, 16:34
Название вопроса:
Clarificări – Lot 3 Panouri interactive
Вопрос:
Bună ziua,
Avem nevoie de următoarele clarificări pentru ofertă:
Specificația „Tip stocare: minim 128MB” se referă, de fapt, la 128 GB?
La „Tip montare: perete, stand”, trebuie ofertate ambele tipuri de suport (perete și stand mobil) pentru fiecare panou sau doar unul?
Ответ (8 дек 2025, 11:51):
Bună ziua! Specificația „Tip stocare: minim 128MB” se referă la 128GB, s-a comis o greșeala mecanică. La „Tip montare: perete, stand” se are în vedere posibilitatea de instalare. Respectiv, nu trebuie ofertate ambele tipuri de suport, doar cel de perete. Mulțumim!
Дата:
7 дек 2025, 21:15
Название вопроса:
Lotul 1
Вопрос:
Bună ziua! Vă rog să ne clarificați următoarele cerințe: 1. Placa video (Placa grafică) trebuie să fie instalată și testată din fabrică, sau este permisă instalarea acesteia de către ofertant (participantul la licitație)? 2. Echipamentele care fac parte din stația de lucru trebuie să fie de la un singur producător, sau pot fi de la producători diferiți? 3. Trebuie să fie indicate codurile de articol (Part Number) pentru toate componentele care intră în componența calculatorului, precum și pentru celelalte echipamente, software și servicii, în scopul de a evita manipulările cu suportul de garanție și de a asigura utilizarea de software original și de componente certificate de producător?
Ответ (8 дек 2025, 11:53):
Bună ziua! Conform specificațiilor tehnice solicitate în Caietul de sarcini, stațiile de lucru trebuie să fie noi, brand name recunoscut internațional, asamblate și vândute ca set de la producător. Mulțumim!
Дата:
7 дек 2025, 21:23
Название вопроса:
Imprimantă monofuncțională - 70 buc.
Вопрос:
Bună ziua! Pornind de la cerințele Dvs., este vorba despre un singur cartuș pentru 10000 de imprimări. Vă rugăm să confirmați acest lucru sau să indicați dacă este permis să includem în set mai multe cartușe care, în total, asigură volumul de 10k de imprimări. De asemenea, vă rugăm să precizați dacă vor fi examinate variantele cu consumabile „în trei componente” – toner, drum și recipientul pentru colectarea deșeurilor de toner. Mulțumim !
Ответ (8 дек 2025, 11:56):
Bună ziua! Nu este obligatoriu un singur cartuș pentru imprimarea a 10000 de pagini, respectiv se permite includerea în set a câteva cartușe, care asigură volumul solicitat de imprimări. În ceea ce privește variantele cu consumabile „în trei componente” - toner, drum și recipientul pentru colectarea deșeurilor de toner, vor fi examinate, dacă sunt asamblate într-un set, nu separat. Mulțumim!
Дата:
8 дек 2025, 13:11
Название вопроса:
Răspuns (8 dec 2025, 11:53)
Вопрос:
Bună ziua, scuzați, dar nu ați răspuns la această întrebare: 3. Trebuie să fie indicate codurile de articol (Part Number) pentru toate componentele care intră în componența calculatorului, precum și pentru celelalte echipamente, software și servicii, în scopul de a evita manipulările cu suportul de garanție și de a asigura utilizarea de software original și de componente certificate de producător?
Ответ (8 дек 2025, 16:36):
Bună ziua! Autoritatea contractantă solicită stații de lucru asamblate și vândute ca set de la producător, conform specificațiilor tehnice din Caietul de sarcini. Respectiv, nu trebuie indicate codurile de articol pentru fiecare parte componentă a stației de lucru. Multumim!
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.
Документ успешно подписан
OK