1
Период разъяснений
с 26.11.2025 13:46
по 10.12.2025 10:12
2
Подача предложений
с 10.12.2025 10:12
по 19.12.2025 12:30
осталось 11 часов
3
Аукцион
22.12.2025 08:00
4
Оценка

5
Контракт

Статус Подача предложений
Оценочная стоимость без НДС 9 957 748,11 MDL
Период уточнений: 26 ноя 2025, 13:46 - 10 дек 2025, 10:12
Подача предложений: 10 дек 2025, 10:12 - 19 дек 2025, 12:30

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801

Реклама
Подписаться
Реклама

În scopul atribuirii contractelor subsecvente ca urmare a acordului-cadru
(ocds...71818 din 07.11.2025) încheiat prin procedura de achiziție publică ocds-b3wdp1-MD-1741961471818 din 14.03.2025 privind Achiziționarea consumabilelor medicale pentru ATI, sonde și tuburi pentru anii 2026-2028 (Partea 1)

Информация о заказчике
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
Alisa Nicov
Контактный номер
022 222364
Эл. адрес
Данные о закупке
Дата создания
26 ноя 2025, 13:46
Дата последних изменений
8 дек 2025, 10:12
Achizitii.md ID
21514542
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Список лотов
Лот № 34 - Lot nr. 58 Cateter rectal
Бюджет: 29576.14 MDL
Активный
Реклама
Документы процедуры закупок
model contract subsecvent.docx
Документация к предложению
-
26.11.25 13:46
lista de distribuție subsecventă.xlsx
Документация к предложению
-
26.11.25 13:46
formularele (partea 1).xlsx
Документация к предложению
-
26.11.25 13:46
declarație.docx
Документация к предложению
-
26.11.25 13:46
rg02-5299 26.11.2025.pdf rg02-5299 26.11.2025.pdf
Документация к предложению
-
26.11.25 14:46
caiet de sarcini (partea 1).signed.pdf caiet de sarcini (partea 1).signed.pdf
Документация к предложению
-
27.11.25 14:09
Дата:
27 ноя 2025, 11:42
Название вопроса:
Tranșele de livrare
Вопрос:
Bună ziua! Vă rugăm să ajustați contractul în ceea ce privește programul de livrare pe tranșe, prin eliminarea primei tranșe sau reprogramarea acesteia pentru o perioadă ulterioară. Având în vedere că reevaluarea ofertelor este planificată după data de 12 decembrie, iar rezultatele vor fi disponibile abia către sfârșitul lunii — ceea ce presupune semnarea contractului în luna ianuarie 2026 — precum și faptul că procesul de producție durează aproximativ 45–60 de zile, iar transportul către Republica Moldova necesită încă 45–60 de zile, realizarea livrărilor în primele două luni nu este fezabilă. Vă mulțumim pentru înțelegerea Dvs.!
Ответ (4 дек 2025, 13:40):
Bună ziua, vă mulțumim pentru mesaj și pentru informațiile oferite. La etapa actuală a procedurii, calendarul și condițiile stabilite în documentația de atribuire nu pot fi modificate. CAPCS desfășoară toate acțiunile necesare pentru finalizarea evaluării transmiterea spre contractare, în cel mai scurt timp posibil, cu respectarea cadrului legal aplicabil. Vă mulțumim pentru clarificare.
Дата:
27 ноя 2025, 12:28
Название вопроса:
Buget, loturi 31-33 Catetere i/v periferice standart
Вопрос:
Bună ziua! În cadrul acordului-cadru pentru aceste loturi, prețurile pentru produsele respective variază între 4,60 și 4,82 lei per bucată. Totuși, în documentația actuală, bugetul stabilit este redus artificial cu aproape 30%, până la 3,71 lei per bucată, fără o justificare obiectivă. Această diminuare nefundamentată limitează participarea operatorilor economici și afectează direct concurența în procedură. Solicităm revizuirea bugetului, având ca reper prețul mediu per unitate din acordul-cadru. Bugetul actual nu reflectă prețurile reale acceptate anterior de instituție și nu reprezintă o utilizare rațională și corectă a fondurilor publice, ci dimpotrivă — poate fi interpretat drept o restricționare nejustificată a accesului operatorilor economici. Dorim să menționăm că un astfel de precedent a fost observat în mai multe proceduri organizate de CAPCS în ultimele 2–3 luni. Deși se urmărește utilizarea eficientă a banilor publici, nu se ia în considerare faptul că, la nivel global, costurile materiilor prime, tarifele, forța de muncă și cheltuielile de transport sunt în creștere constantă, ceea ce determină majorarea prețurilor de producție pentru toți producătorii. Considerăm că bugetele stabilite pentru aceste loturi au fost calculate incorect și nu reflectă prețurile reale deja validate în acordul-cadru. Solicităm, respectuos, corectarea acestora în conformitate cu datele oficiale existente.
Ответ (1 дек 2025, 09:40):
Bună ziua, În cadrul procedurilor subsecvente, la etapa de evaluare se ia în considerare prețul ofertat, care poate fi modificat doar în sensul îmbunătățirii acestuia (respectiv, prin diminuare) și nu poate depăși prețul prezentat de operatorul economic în Acordul-Cadru. Prețul indicat pentru lotul respectiv are caracter orientativ și nu constituie temei pentru evaluare sau descalificare. Vă mulțumim pentru clarificare.
Дата:
28 ноя 2025, 12:46
Название вопроса:
GBE
Вопрос:
Valabilitatea Garantiei de buna executie?
Ответ (4 дек 2025, 13:23):
Durata termenului de bună execuție, a fost stabilit până la data de 31.01.2027, având ca obiectiv principal minimizarea riscurilor autorității contractante. Vă mulțumim pentru clarificare.
Дата:
3 дек 2025, 15:51
Название вопроса:
DM
Вопрос:
In anuntul de participare nu este stipulat ca produsele trebuie sa fie inregistrate. OE pot participa si cu cele neinregistrate? Daca totusi se cere inregistrarea, va rugam introduceti cerinta in anunt
Ответ (4 дек 2025, 13:30):
Bună ziua, conform anunțului de participare, în ACORD-CADRU, obligativitatea înregistrării în Registrul de Stat al Dispozitivelor Medicale se aplică dispozitivelor medicale. Vă mulțumim pentru clarificare.
Дата:
4 дек 2025, 09:37
Название вопроса:
Termen
Вопрос:
Va rugam sa ne clarificati care este termenul de valabilitate a contractului si termenul de valabilitate a bunei executii
Ответ (4 дек 2025, 13:22):
Durata termenului de bună execuție, a fost stabilit până la data de 31.01.2027, având ca obiectiv principal minimizarea riscurilor autorității contractante. Termenul de valabilitate a contractului, este până la data de 31.12.2026. Vă mulțumim pentru clarificare.
Дата:
4 дек 2025, 14:41
Название вопроса:
LIVRARE
Вопрос:
Stimați reprezentanți ai CAPCS, Se observă din nou o implicare insuficientă în esența problemei, care este una amplă și reală. Vorbiți despre necesitatea semnării cât mai rapide a contractelor (ceea ce reprezintă obligația dvs. și totodată o modalitate de a vă proteja instituțional), însă foarte puțin se iau în considerare dificultățile instituțiilor medicale, iar despre agenții economici se uită aproape complet. Cum poate fi logic și rezonabil să considerați termenele stabilite ca fiind realizabile? Licitațiile pentru anul 2026 nu sunt organizate în lunile septembrie–octombrie, astfel încât agenții economici să aibă posibilitatea de a-și completa stocurile la timp pentru pozițiile câștigate, ci în luna decembrie – moment în care contractele vor fi semnate abia în ianuarie. Acest lucru este evident, având în vedere că în prezent se desfășoară mai multe licitații de tip acord-cadru cu un număr foarte mare de poziții, în special pentru consumabile. Aceste produse se achiziționează în volume mari și se transportă pe cale maritimă, deoarece este singura modalitate de a asigura cel mai mic preț pentru piața Republicii Moldova. Transportul feroviar, aerian sau terestru nu permite încadrarea în bugetele licitațiilor – doar transportul maritim este viabil. Să facem un calcul simplu: contractele vor fi semnate, în cel mai bun caz, în prima sau a doua săptămână a lunii ianuarie; producerea unor asemenea volume durează, în mod obișnuit, până la 60 de zile; transportul maritim durează între 1,5 și 2 luni (3 luni în cel mai nefavorabil scenariu). Astfel, ajungem în mod realist spre sfârșitul lunii aprilie. Agenții economici sunt în imposibilitatea de a respecta asemenea condiții nerealiste de livrare. Vă rugăm să luați în considerare aceste elemente și să ne oferiți măcar un feedback prin care confirmați că, la etapa verificării tranșelor, se va reanaliza graficul de livrări și se vor întreprinde măsuri pentru a asigura un rezultat echilibrat și corect pentru toate părțile implicate – financiar, logistic și contractual. O situație identică a avut loc și în anul 2024: contractele au fost semnate pentru aceste licitații abia în luna aprilie, iar primele livrări au fost efectuate în luna iunie. Ne confruntăm exact cu aceeași problemă ca și atunci. În acest context, solicităm CAPCS să confirme că va fi ridicată problema tranșelor, că graficul de livrare va fi revizuit și că – asemenea anului 2024, conform deciziei Nr. Rg02-1094 din 19.03.2024 – penalitățile nu vor fi aplicate cel puțin pentru prima tranșă. Aceasta reprezintă soluția minimă posibilă în circumstanțele actuale, deși una provizorie. Pentru viitor, aceste licitații trebuie organizate mult mai devreme decât luna decembrie, altfel agenții economici sunt puși într-o situație extrem de dificilă. Lucrăm împreună pentru binele comun – haideți să ne respectăm și să ne înțelegem reciproc, nu să creăm blocaje inutile și situații complicate. Vă dorim o zi frumoasă!
Ответ (8 дек 2025, 10:15):
Bună ziua. Reiterăm, că la etapa actuală a procedurii, calendarul și condițiile stabilite în documentația de atribuire nu pot fi modificate. CAPCS desfășoară toate acțiunile necesare pentru finalizarea evaluării transmiterea spre contractare, în cel mai scurt timp posibil, cu respectarea cadrului legal aplicabil. Totodată, luăm în considerare că structura tranșelor poate suferi ajustări, în funcție de timpul efectiv necesar pentru desfășurarea etapelor de evaluare, contractare și alte proceduri aferente. Orice eventuale modificări vor fi comunicate operatorilor economici prin scrisorile de desemnare a câștigătorilor. Vă mulțumim pentru clarificare.
Дата:
4 дек 2025, 17:12
Название вопроса:
Intrebare la raspuns CAPCS
Вопрос:
Conform contractului subsecvent p.12.6. Prezentul Contract se consideră încheiat la data semnării și intră în vigoare la data de 01.01.2026, fiind valabil până la 31.12.2027 Iar in anuntul de participare Notă: Garanția de bună execuție va fi valabilă până la data de 31.01.2026 Conform scrisorii Nr. 27/74-581 din 09 septembrie 2025 a AGENŢIA ACHIZIŢII PUBLICE , '' În acest context, Agenția reține că executarea contractului de achiziții publice nu poate avea loc după expirarea termenului său de valabilitate, iar termenul de valabilitate al garanției de bună execuție nu poate depăși durata contractului. Conex, atât valabilitatea garanției de bună execuție, cât și executarea contractului de achiziții publice, sunt strict circumscrise perioadei de valabilitate a contractului'' Va rugam sa va conformati termenilor legali
Ответ (5 дек 2025, 11:13):
Durata termenului de bună execuție, a fost stabilit până la data de 31.01.2027, având ca obiectiv principal minimizarea riscurilor autorității contractante. Vă mulțumim pentru clarificare.
Дата:
6 дек 2025, 22:47
Название вопроса:
Termeni
Вопрос:
Conform contractului subsecvent p.12.6. Prezentul Contract se consideră încheiat la data semnării și intră în vigoare la data de 01.01.2026, fiind valabil până la 31.12.2026 Iar in anuntul de participare Notă: Garanția de bună execuție va fi valabilă până la data de 31.01.2027 Conform scrisorii Nr. 27/74-581 din 09 septembrie 2025 a AGENŢIA ACHIZIŢII PUBLICE , '' În acest context, Agenția reține că executarea contractului de achiziții publice nu poate avea loc după expirarea termenului său de valabilitate, iar termenul de valabilitate al garanției de bună execuție nu poate depăși durata contractului. Conex, atât valabilitatea garanției de bună execuție, cât și executarea contractului de achiziții publice, sunt strict circumscrise perioadei de valabilitate a contractului'' Cred ca nu ati inteles ca incalcati legislatia. daca termenul de valabilitate a contractului este pina la 31.12.2026, atunci si garantia de buna executie trebuie sa fie conforma tot pina la 31.12.2026. Va rugam sa va conformati prevederilor legale
Ответ (8 дек 2025, 10:16):
Durata de valabilitate a ofertei a fost stabilită până la data de 31.01.2027, având ca obiectiv principal minimizarea riscurilor autorității contractante. Vă mulțumim pentru clarificare.
Дата:
6 дек 2025, 22:47
Название вопроса:
Termen de depunere
Вопрос:
venim cu rugamintea, avind in vedere complexitatea licitatiilor pe reofertari, care presupun auction a doua zi, sa extindeti termenele macar 3-4 zile intre reofertari. astfel se primeste ca avem si depunere si auction in aceeas zi
Ответ (8 дек 2025, 10:17):
Bună ziua, termenele pentru depunerea ofertelor, au fost extinse. Vă mulțumim pentru clarificare!
Дата:
8 дек 2025, 08:50
Название вопроса:
Termenii licitatilor
Вопрос:
Reofetari 21514877-10.12.2025, respectiv auction pe11.12.2025 21514353-11.12.2025, respectiv auction pe12.12.2025 21514542-12.12.2025, respectiv auction pe15.12.2025 21514557-15.12.2025, respectiv auction pe16.12.2025 21516542-15.12.2025, respectiv auction pe16.12.2025 21514334, CM-2-16.12.2025 Stimate CAPCS, ati avut mai mult de jumatate de an sa precautati ofertele iar acum le-ti trintit fara nici o logica una peste alta. Cam cum va inchipuiti in ce conditii ne-ati pus? Va rugam sa modificati termenii in mod rezonabil si adecvat
Ответ (8 дек 2025, 10:17):
Bună ziua, termenele pentru depunerea ofertelor, au fost extinse. Vă mulțumim pentru clarificare!
Дата:
8 дек 2025, 16:22
Название вопроса:
Termen
Вопрос:
Aceasta LP se preconizeaza cu LP 21514334 din 19.12.2025 in aceeas zi. Dat fiind faptul ca ambele sunt foarte complexe, va rugam sa modificati data deschiderii
Ответ (8 дек 2025, 16:27):
Bună ziua, pentru procedura LP 21514334, termenul de depunere a ofertelor este: 10 decembrie 2025, 11:00 - 19 decembrie 2025, 11:00. Vă mulțumim pentru clarificare.
Дата:
10 дек 2025, 08:28
Название вопроса:
Clarificari CAPCS
Вопрос:
Se creează impresia că la toate solicitările de clarificare răspunde inteligența artificială, deoarece din răspunsurile primite nu rezultă explicații clare sau concrete. Mai mult decât atât, se observă în mod evident o lipsă de implicare din partea AC în procesul de clarificare, cu o atitudine ce poate fi interpretată ca una de indiferență față de subiectele abordate. Suntem convinși că mulți medici ar fi deschiși să accepte inovațiile propuse prin solicitările de clarificare. Uneori, aceste solicitări nici nu ajung la medici. Reamintim faptul că medicina nu este un domeniu static și se dezvoltă foarte rapid, iar rigiditatea specialiștilor CAPCS nu este întotdeauna justificată. Nu este posibil ca, an de an, să se repete aceeași specificație, în condițiile în care apar constant dispozitive medicale la care anul trecut nici nu se gândea. Rugăm specialiștii CAPCS să nu ignore solicitările noastre privind îmbunătățirea parametrilor tehnici ai anumitor produse, întrucât noi ne aflăm în prima linie și suntem primii care află de la producători despre noutăți și versiuni îmbunătățite ale dispozitivelor medicale. Vă mulțumim.
Ответ (10 дек 2025, 08:31):
Bună ziua, vă informăm că aspectele privind parametrii tehnici au fost deja analizate și clarificate în cadrul procedurii de încheiere a Acordului-Cadru. În prezent, procesul se află în etapa de reofertare, desfășurată în baza acordului respectiv. În această fază, operatorii economici semnatari ai Acordului-Cadru participă exclusiv la competiția privind factorul de preț, întrucât cerințele tehnice au fost anterior validate și acceptate. Vă mulțumim pentru clarificare.
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.