Выберите тип процедуры
Коммерческая закупка
21508160
1
Период разъяснений
с
12.11.2025 16:23
по 17.11.2025 10:00
по 17.11.2025 10:00
2
Подача предложений
с
17.11.2025 10:00
по 23.11.2025 10:00
по 23.11.2025 10:00
3
Аукцион
с
24.11.2025 14:00
по 24.11.2025 14:09
по 24.11.2025 14:09
4
Оценка
5
Контракт
Статус
Оценка
Оценочная стоимость без НДС
700 000 MDL
Период уточнений:
12 ноя 2025, 16:23 - 17 ноя 2025, 10:00
Подача предложений:
17 ноя 2025, 10:00 - 23 ноя 2025, 10:00
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
Подписаться невозможно
в период Оценка
Achiziționarea serviciilor de spălare și curățare ecologică a textilelor și altor articole de uz instituțional pentru anul 2026, inclusiv cu asigurarea de către furnizor a unui set de lengerie suplimentar ( de schimb).
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
6401, MOLDOVA, Ниспоренский, or.Nisporeni, str. Toma Ciorba 5
Веб сайт
---
Контактное лицо
Данные о закупке
Дата создания
12 ноя 2025, 16:23
Дата последних изменений
13 ноя 2025, 10:12
Achizitii.md ID
21508160
MTender ID
CPV
98300000-6 - Servicii diverse
Тип процедуры
Запрос ценовых оферт (услуги)
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Список лотов
Документы процедуры закупок
3. duae - servicii de spălare 2026.signed.pdf
3. duae - servicii de spălare 2026.signed.pdf
Документация к предложению
-
12.11.25 16:23
4. documentația standart_ - spalatorie 2025.signed.pdf
4. documentația standart_ - spalatorie 2025.signed.pdf
Документация к предложению
-
12.11.25 16:23
1. anunt de participare 2026.signed.pdf
1. anunt de participare 2026.signed.pdf
Документация к предложению
-
12.11.25 16:23
2 caiet de sarcini servicii spălare 2026.signed.pdf
2 caiet de sarcini servicii spălare 2026.signed.pdf
Документация к предложению
-
12.11.25 16:23
Дата:
13 ноя 2025, 10:12
Название вопроса:
Clarificare privind cantitățile lenjeriei în chirie
Вопрос:
Stimată comisie,
Vă rugăm să ne oferiți o clarificare privind cantitățile exacte sau estimative ale lenjeriei necesare în chirie pentru prestarea serviciilor solicitate în cadrul procedurii de achiziție.
Mai exact, vă rugăm să indicați:
Câte complete/seturi de lenjerie sunt necesare pentru instituție (lenjerie de pat, fețe de pernă, cearceafuri, , prosoape etc.);Aceste informații sunt esențiale pentru ca operatorul economic să poată estima corect costurile și resursele necesare pentru executarea contractului, asigurând o ofertă realistă și competitivă.
Dacă este posibil, să specificați numărul total de paturi/locuri pentru care se solicită lenjerie în chirie, pentru o evaluare corectă a necesarului;
Ответ (13 ноя 2025, 10:41):
Bună ziua.
Instituția medicală dispune de 155 de paturi funcționale.
Pentru asigurarea continuității și igienei serviciilor este necesar să fie prevăzute cel puțin două seturi complete de lengerie pentru fiecare pat (lenjerie de pat, fețe de pernă, cearșafuri ).
Astfel, cantitatea totală estimată constitue 350-400 seturi complete de lengerie.
De asemenea, este necesar o cantitate de aproximativ100-120 de prosoape și 100 - 200 de scutece (bumbac) pentru utilizarea curentă.
O zi bună să aveți!
Дата:
13 ноя 2025, 10:33
Название вопроса:
Clarificare privind condiția de livrare și recepționare a lenjeriei zilnic 8:00-14:00
Вопрос:
Această condiție de livrare și recepționare se aplică și în zilele de sâmbătă și duminică, adică zilnic, inclusiv în weekend?Dacă da, vă rugăm să confirmați că instituția are o necesitate reală de colectare și livrare de 7 zile din 7, și să precizați care este justificarea tehnico-organizatorică pentru această cerință.Menționăm că livrările zilnice, inclusiv în weekend,presupun costuri suplimentare de transport, personal și logistică, ceea ce afectează semnificativ prețul serviciului. Prin urmare, este important ca operatorii economici să înțeleagă dacă această cerință este obligatorie sau poate fi ajustată în funcție de necesitățile reale ale instituției (de exemplu,livrări doar în zilele lucrătoare).
Ответ (13 ноя 2025, 11:51):
Bună ziua.
Condiția menționată în documentația de atribuire are scopul de a asigura continuitatea serviciilor medicale și igienico-sanitare, respectiv menținerea unui nivel constant de curățenie și siguranță epidemiologică în cadrul instituției medico-sanitare publice.
Totuși, după analiza internă a fluxurilor de activitate, a volumului de pacienți și a capacităților proprii de depozitare temporară a lengeriei curate și murdare, instituția constată că NU este necesară colectarea și livrarea zilnică (7 zile din 7).
Astfel, necesitatea reală a instituției este de a asigura preluarea și livrarea lengeriei de două ori pe săptămână, în baza unui grafic prestabilit și coordonat cu furnizorul selectat, în limitele programului de lucru al instituției (luni/marți și joi/vineri, intervalul 8:00–14:00).
Prin urmare, cerința de livrare zilnică nu este una obligatorie, ci a fost formulată pentru a garanta disponibilitatea furnizorului de a interveni operativ, în cazuri excepționale (de exemplu, creșterea bruscă a numărului de pacienți, secții cu risc epidemiologic sporit etc.).
În condiții normale de funcționare, livrările se vor efectua de două ori pe săptămână, în zilele lucrătoare, cu posibilitatea de suplimentare punctuală doar la solicitarea expresă a instituției, atunci când situația operativă o impune.
Această abordare asigură un echilibru între eficiența economică a serviciului (optimizând costurile de transport și logistică) și menținerea standardelor de igienă impuse de reglementările sanitare.
O zi bună să aveți!
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.
Документ успешно подписан
OK