Выберите тип процедуры
21504662
1
Период разъяснений
с
04.11.2025 15:00
по 14.11.2025 10:00
по 14.11.2025 10:00
2
Подача предложений
с
14.11.2025 10:00
по 18.11.2025 10:00
по 18.11.2025 10:00
3
Аукцион
не будет использоваться
4
Оценка
5
Контракт
Статус
Оценка
Оценочная стоимость без НДС
540 000 MDL
Период уточнений:
4 ноя 2025, 15:00 - 14 ноя 2025, 10:00
Подача предложений:
14 ноя 2025, 10:00 - 18 ноя 2025, 10:00
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.
Подписаться невозможно
в период Оценка
Servicii de elaborare a Sistemului Informațional Automatizat de Evidență a Relațiilor Funciare din mun. Bălți
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
3106, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, Independentei nr.1
Веб сайт
---
Контактное лицо
Данные о закупке
Дата создания
4 ноя 2025, 14:53
Дата последних изменений
11 ноя 2025, 16:55
Achizitii.md ID
21504662
MTender ID
CPV
72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Список лотов
Документы процедуры закупок
documentatia _standard_servicii e-superficie
Документация к предложению
formulare, contract-model
4.11.25 15:00
anexa nr.22 si nr.23.semnat
Документация к предложению
specificatii tehnice si de pret
4.11.25 15:00
Anunt de participare - servicii e-superficie
Документация к предложению
Anunt de participare
4.11.25 15:00
documentatia _standard_servicii e-superficie.semnat
Документация к предложению
documentatia standard
4.11.25 15:00
Anunț de participare - Sistem informațional de evidență a Relaților Funciare
Документация к предложению
Anunț de participare semnat
10.11.25 16:35
răspuns la întrebări din 11.11.2025
Документация к предложению
răspuns la clarificări
11.11.25 16:55
Дата:
6 ноя 2025, 18:01
Название вопроса:
Lista întrebărilor pentru clarificări
Вопрос:
I. Termenul de execuție
1. Având în vedere complexitatea sistemului (integrare cu MPay, eFactura, MPass, Trezorerie, GISLocal etc.), termenul-limită de 20.12.2025 include doar livrarea tehnică sau și perioada de testare, instruire și garanție?
2. Este posibilă prelungirea termenului de execuție în cazul întârzierilor cauzate de integrarea cu serviciile guvernamentale externe (MPay, eFactura etc.)?
II. Bugetul și amploarea proiectului
3. Valoarea estimată de 540.000 MDL fără TVA include toate activitățile (analiză, dezvoltare, integrare, testare, instruire și garanție de 3 luni)?
4. Există posibilitatea livrării etapizate (MVP + extinderi ulterioare), în funcție de bugetul disponibil?
5. Se acceptă soluții tehnice alternative (ex. framework modern, limbaj diferit de PHP/Laravel) care să reducă costul total, menținând compatibilitatea cerută?
III. Aspecte tehnice și arhitecturale
6. Care este nivelul de acces la infrastructura MCloud și cine asigură mediul de pre-producție?
7. Va fi furnizat acces tehnic la API-urile serviciilor guvernamentale (MPay, eFactura, MPass etc.) încă din faza de dezvoltare?
8. Se solicită versiuni de test / sandbox pentru aceste integrări?
9. Sistemul trebuie să includă modul GIS complet funcțional (cu editare, proiecții EPSG și import/export shapefile) sau doar vizualizare?
10. Există date cadastrale reale / fișiere GIS care vor fi puse la dispoziție pentru testare?
IV. Operare și utilizatori
11. Câți utilizatori simultani se estimează că vor accesa sistemul (funcționari + cetățeni)?
12. Ce nivel de suport și training se așteaptă în perioada de implementare (număr de sesiuni, participanți, locație)?
13. Este prevăzută o strategie de migrare a datelor existente (Excel, registre, baze vechi)?
V. Securitate și conformitate
14. Cine asigură certificatele digitale și semnăturile electronice pentru conexiunile securizate (TLS, semnătură documente)?
15. Există cerințe privind auditul extern de securitate înainte de acceptanța finală?
VI. Acceptanță și livrabile
16. În cadrul testării de acceptanță, cine va furniza datele de test și criteriile de validare?
17. Livrabilele (manuale, tutoriale video) trebuie să fie în ambele limbi (română și rusă) sau doar română este obligatorie?
18. Este acceptată documentația tehnică în format electronic (PDF + DOCX) fără tipărire fizică?
VII. Garanție și mentenanță
19. Perioada de garanție de 3 luni include și mentenanță corectivă (bug-fixing) sau doar suport tehnic pasiv?
20. După garanție, este prevăzută o perioadă de suport opțional / contract de mentenanță suplimentar?
Concluzie
Din cauza bugetului limitat și termenului foarte scurt, este necesară o clarificare asupra volumului real de livrare, a nivelului de integrare obligatoriu și a posibilității etapizării proiectului. Aceste întrebări sunt esențiale pentru a evalua dacă proiectul este fezabil în termenul și bugetul propus.
Ответ (11 ноя 2025, 16:58):
A fost anexat documentul răspuns la clarificări
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.
Документ успешно подписан
OK