Государственная закупка
21504539
Obiectul achiziției
1
Период разъяснений
с 04.11.2025 12:33
по 07.11.2025 17:00
по 07.11.2025 17:00
осталось 2 дня
2
Подача предложений
с 07.11.2025 17:00
по 10.11.2025 17:00
по 10.11.2025 17:00
3
Аукцион
4
Оценка
5
Предложения рассмотрены
Статус
Активный
Оценочная стоимость без НДС
80 000 MDL
Период уточнений:
4 ноя 2025, 12:33 - 7 ноя 2025, 17:00
Подача предложений:
7 ноя 2025, 17:00 - 10 ноя 2025, 17:00
Начало аукциона:
не будет использоваться
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.
Achiziționarea serviciilor de audit financiar obligatoriu al situației financiare pentru anul 2024 în conformitate cu Standartele Națione. Conform criteriilor de clasificare prevăzute în art.4 pct.4 al Legii Contabilității și raportării financiare nr.287 din 15.12.2017, IMSP AMT Buiucani constituie o entitate mijlocie și ține contabilitatea în partidă dublă cu prezentarea situațiilor financiare complete art.5 alin.3 din Legea contabilității și raportării financiare. Potrivit art.32 al Legii nr.287/2017, situațiile financiare pentru anul 2024 ale entităților mijlocii sunt supuse auditului obligatoriu în conformitate cu Legea privind auditul situațiilor financiare nr.271/2017, Standartelor Internaționale de Audit, Codul Etic. Astfel IMSP AMT Buiucani obligatoriu va efectua auditul situațiilor financiare, care va include particiarea entității de audit la inventarierea activelor și pasivelor, care se va desfășura pe parcursul trimestrului IV al perioadei de gestiune. Termenul de prestare a serviciului: 01.12.2025-15.04.2026 pentru perioada supusă auditului 01.01.2025-31.12.2025.
Condiții de recepție a serviciului:
Următoarele documente vor fi considerate parte a servicilui prestat: - Scrisoarea către Conducere și Raportul auditului întocmit respectînd standardele de audit; - Actul de primire-predare a serviciilor Raportul auditului va conține suplimentar: - Avizul auditorului privind coerența dintre raportul conducerii și situației financiare pentru aceiași perioada de gestiune și corespunderea acestuia cu prevederile legislației. - Declarația cu privire la faptul că pe parcursul auditului s-au identificat informații eronate semnificative prezentate în raportul conducerii, indicînd natura acestora. 2 Limba utilizată în cadrul activității pe care le vor desfășura auditori este limba română. Toate documentele elaborate de acestia vor fi elaborate în limba română. Originalele documentelor prevăzute de raportul auditului se vor prezenta Beneficiarului, în mod exceptional, cel tîrziu la momentul finalizării integrale de prestare a servicilor. Prestarea serviciilor se consider încheiată în momentul în care este prezentat și acceptat Actul de predareprimire a serviciilor.
Condiții de recepție a serviciului:
Următoarele documente vor fi considerate parte a servicilui prestat: - Scrisoarea către Conducere și Raportul auditului întocmit respectînd standardele de audit; - Actul de primire-predare a serviciilor Raportul auditului va conține suplimentar: - Avizul auditorului privind coerența dintre raportul conducerii și situației financiare pentru aceiași perioada de gestiune și corespunderea acestuia cu prevederile legislației. - Declarația cu privire la faptul că pe parcursul auditului s-au identificat informații eronate semnificative prezentate în raportul conducerii, indicînd natura acestora. 2 Limba utilizată în cadrul activității pe care le vor desfășura auditori este limba română. Toate documentele elaborate de acestia vor fi elaborate în limba română. Originalele documentelor prevăzute de raportul auditului se vor prezenta Beneficiarului, în mod exceptional, cel tîrziu la momentul finalizării integrale de prestare a servicilor. Prestarea serviciilor se consider încheiată în momentul în care este prezentat și acceptat Actul de predareprimire a serviciilor.
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
2051, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Ion Luca Caragiale, 2
Веб сайт
---
Контактное лицо
Данные о закупке
Дата создания
Дата последних изменений
4 ноя 2025, 12:33
Оценочная стоимость (без НДС)
80 000 MDL
Achizitii.md ID
21504539
MTender ID
Тип процедуры
Закупка малой стоимости
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Адрес поставки
2051, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chişinău str. I.L.Caragiale2
Срок действия контракта
1 дек 2025 02:00 - 30 апр 2026 03:00
Список позиций
1)
Название
Servicii de audit al situațiilor financiare pentru anul 2025
CPV: 79200000-6 - Услуги в области бухгалтерского учета, аудита и налогообложения
Количество: 1.0
Ед. измерения: Bucata
Настройки подписки сохранены.
Помните, вы всегда можете вернутся в раздел Подписки и внести изменения в периодичность получения писем, удалить или добавить категории и заказчиков.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Недостаточно средств
У вас на счету недостаточно средств для оформления подписки. Пополните счет, чтобы продолжить.
Настройка подписок
Подпишитесь на ежедневную email-рассылку согласно выбранным категориям CPV и/или IDNO на период:
Стоимость подписки составляет 10 леев с НДС в месяц.
Посмотреть Регламент.
Документы процедуры закупок
На данный момент нет вопросов к лоту
Разъяснения
Документ успешно подписан
OK