1
Период разъяснений
с 03.10.2025 15:05
по 08.10.2025 16:00
2
Подача предложений
с 08.10.2025 16:00
по 15.10.2025 15:00
3
Аукцион
с 16.10.2025 15:00
по 16.10.2025 15:14
4
Оценка

5
Контракт

Статус Оценка
Оценочная стоимость без НДС 550 000 MDL
Период уточнений: 3 окт 2025, 15:05 - 8 окт 2025, 16:00
Подача предложений: 8 окт 2025, 16:00 - 15 окт 2025, 15:00

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801

Реклама
Реклама

Imprimantă multifuncțională pentru N2

Информация о заказчике
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD-2059, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Petricani 19
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
Victoria Bradu
Контактный номер
022 259-648
Эл. адрес
Данные о закупке
Дата создания
3 окт 2025, 15:05
Дата последних изменений
7 окт 2025, 10:38
Achizitii.md ID
21484286
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Тип процедуры
Запрос ценовых оферт (товары)
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Список лотов
Реклама
Документы процедуры закупок
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Документация к предложению
-
3.10.25 15:05
2.1 anunț de participare.semnat.pdf 2.1 anunț de participare.semnat.pdf
Документация к предложению
-
3.10.25 15:05
2.3 duae.doc
Документация к предложению
-
3.10.25 15:05
2.2 ds_bunuri_servicii.docx
Документация к предложению
-
3.10.25 15:05
Imprimantă multifuncțională pentru N2
Дата:
7 окт 2025, 10:38
Название вопроса:
Autoîncărcare: Standard
Вопрос:
Buna ziua! Va rugăm să explicați ce se are in vedere prin: Autoîncărcare- Standard
Ответ (8 окт 2025, 10:26):
Alimentarea cu hârtie pentru imprimare din sertarul pentru hârtie sa fie in regim de Autoîncărcare (auto-preluarea hârtiei)
Дата:
7 окт 2025, 16:28
Название вопроса:
Viteza
Вопрос:
Bună ziua Pentru a permite participarea mai multor distribuitori de echipamente cu cartuș all in one și reîncărcabil, solicităm respectuos să fie admise echipamente și cu viteză de 18-22 ppm
Ответ (8 окт 2025, 10:30):
Bună ziua. Se admite și cu viteza de 18-22 ppm.
Дата:
7 окт 2025, 16:49
Название вопроса:
Cartus all in one
Вопрос:
Stimate solicitant, cerința tehnică ,,Cartuș multifuncțional, care conține tonerul, cilindrul și unitățile de curățare,, este una neîntemeiată, întrucât echipamentele cu cartușe all in one, au o durabilitate de viață mai mică și o fiabilitate mai slabă. Astfel echipamentele achiziționate vor fi necesar de înlocuit într-o perioadă foarte scurtă, comparativ cu echipamentele ce au cartușul separat de fotoreceptor. Solicităm respectuos, de a fi permisive echipamentele cu cartușe separate
Ответ (8 окт 2025, 10:36):
Cerința respectivă a fost stabilită în baza analizei tehnice a necesităților instituției, precum și a experienței de exploatare a echipamentelor existente în dotarea subdiviziunilor Inspectoratului General al Poliției de Frontieră. Astfel, cerința privind cartușul multifuncțional (all-in-one) se menține, întrucât reprezintă o caracteristică tehnică esențială determinată de specificul activității și de necesitatea asigurării continuității fluxului de lucru în condiții de operativitate ridicată.
Дата:
8 окт 2025, 10:43
Название вопроса:
Imprimare duplex
Вопрос:
Conform cerințelor tehnice, este solicitată imprimarea duplex. Solicităm admiterea echipamentelor ce nu imprimă duplex, dar corespund tuturor cerințelor tehnice . Astfel, beneficiarul va reuși să economisească o parte considerabilă din bugetul alocat
Ответ (8 окт 2025, 12:54):
Stimate solicitant, Cerința tehnică privind imprimarea duplex (automată față-verso) a fost stabilită în baza necesităților funcționale reale ale instituției, având drept scop optimizarea consumului de hârtie și creșterea eficienței în activitatea administrativă curentă. Funcția de imprimare duplex este considerată o caracteristică tehnică esențială, care contribuie la: reducerea costurilor operaționale pe termen lung (consum de hârtie, timp de manipulare și arhivare); eficientizarea fluxului documentar intern; conformarea la politicile instituționale de sustenabilitate și gestionare eficientă a resurselor. De asemenea, în conformitate cu art. 7 alin. (2) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, autoritatea contractantă are obligația de a asigura utilizarea eficientă a fondurilor publice și achiziționarea de bunuri care răspund integral necesităților instituționale, nu doar criteriilor de cost inițial. Prin urmare, cerința referitoare la imprimarea duplex – standard se menține obligatorie.
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.