Статус Приостановлен
Оценочная стоимость без НДС 7 446 371,80 MDL
Период уточнений: 1 окт 2025, 16:24 - 22 окт 2025, 13:36
Подача предложений: 22 окт 2025, 13:36 - 16 ноя 2025, 14:06

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801


Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.

Реклама
Подписаться
Реклама

Achiziționarea centralizată a Instrumentelor Medicale/Chirurgicale conform necesităților instituțiilor medico-saniatre publice -IMSP - beneficiari pentru anul 2026

Информация о заказчике
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
Sergiu Balta
Контактный номер
+ 373 022 222 364
Эл. адрес
Данные о закупке
Дата создания
1 окт 2025, 16:24
Дата последних изменений
10 окт 2025, 15:18
Achizitii.md ID
21483087
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Список лотов
Реклама
Документы процедуры закупок
duae_ro_0 (1).doc
Документация к предложению
-
1.10.25 16:24
contract nou model 01.10.2025.docx
Документация к предложению
-
1.10.25 16:24
formularele 01.10.2025.xlsx
Документация к предложению
-
1.10.25 16:24
lista de distribuție partea i.xlsx
Документация к предложению
-
1.10.25 16:24
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Документация к предложению
-
1.10.25 16:24
Дата:
10 окт 2025, 15:18
Название вопроса:
Termenii de livrare + valabilitatea contractului
Вопрос:
Stimați Domni am vrea să vă atragem atenția că instrumentele chirurgicale destinate în special chirurgiei cardiovasculare și chirurgiei minim-invasive sunt produse mai specifice, respectiv și cererea pentru astfel de instrumente este extrem de mare, chiar și practica anilor precedenți 2023-2025 ne arată că termenul de livrare 90 zile este insuficient pentru livrarea unor poziții. Actualmente, conform informației primite de la producători termenii reali de livrare variază între 1-7 luni. - conform Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind Achizițiile Publice: Art 74. (5) Termenul de executare a contractului de achiziții publice se stabileşte în documentaţia de atribuire şi ulterior se transpune în contract, având în vedere necesităţile rezonabile ale autorităţii contractante. Acesta se va calcula luând în considerare complexitatea achiziţiei preconizate, cantitatea subcontractată anticipat şi timpul real solicitat pentru producerea, stocarea şi transportarea bunurilor de la punctele de furnizare sau pentru prestarea serviciilor. Art 74. (6) Condiţiile de executare a contractului de achiziții publice nu vor cuprinde clauze, direct sau indirect, discriminatorii. Reieșind din situația reală ce ține de termenii reali de livrare solicităm următoarele: - extinderea termenului de livrare și anume: 2. Termenele și condițiile de livrare - până la 180 zile de la înregistrarea contractului de CAPCS. - extinderea termenului de valabilitate a contractului de la 7 luni la 12 luni. Va multumim anticipat.
Ответ (13 окт 2025, 08:32):
Bună ziua. În cadrul procedurii de achiziție în cauză sunt incluse peste 200 de loturi, ce vizează instrumentar chirurgical și medical destinat tuturor nivelurilor de asistență medicală. Din acest motiv, cerințele generale ale documentației de atribuire nu pot fi modificate decât în situația în care sunt prezentate argumente obiective și plauzibile, aplicabile în mod uniform tuturor loturilor și participanților. Totodată, menționăm că procedura de achiziție și livrarea instrumentarului sunt planificate pentru anul 2026, iar un termen de livrare de 180 de zile ar însemna ca furnizarea efectivă a produselor să se realizeze abia în a doua jumătate a anului, ceea ce ar afecta calendarul general de aprovizionare stabilit. În plus, termenul de valabilitate al contractului este direct proporțional cu termenul de livrare, astfel încât extinderea perioadei de livrare ar implica automat și prelungirea corespunzătoare a duratei contractuale, aspect care nu este justificat în contextul actual.
Дата:
13 окт 2025, 13:59
Название вопроса:
Termenii de livrare + valabilitatea contractului
Вопрос:
Stimați Domni, vă atragem atenția repetat că anume instrumentele destinate în special cardiochirurgiei, chirurgiei vasculare și chirurgiei minim-invasive sunt produse mai specifice pentru care și cererea este extrem de mare, mai mult ca atât și practica anilor precedenți 2023-2025 ne arată că termenul de livrare 90 zile este insuficient pentru livrarea unor poziții. Totodata si producătorii ne informeaza ca termenii reali de livrare variază între 1-7 luni in dependentă de pozitii. In aceasta ordine de idei solicităm acordul Dvs. cu privire că în caz de depasire a termenului de livrare, pentru unele poziții, din motive obiective coordonat cu furnizorii și beneficiarii să se accepte posibilitatea de prelungire a termenului de livrare fără aplicarea sancțiunilor financiare. Concomitent ne asumăm, că vom întreprinde toate posibilitățile de urgentare a livrarilor în termenii prevăzuți de contractul respectiv.
Ответ (20 окт 2025, 13:36):
Bună ziua. Luând în considerare faptul că prevederile referitoare la sancțiuni fac parte integrantă din contract, acestea nu pot constitui obiectul unor excepții și nu pot fi agreate eliminarea acestora. Totodată, menționăm că autoritatea contractantă acceptă un termen de livrare extins, de până la 120 de zile, pentru a permite furnizorilor să gestioneze corespunzător eventualele dificultăți logistice și să asigure livrarea completă a tuturor loturilor în termen. Vă mulțumim pentru clarificare.
Lot nr. 138 Instrumente laparoscopice Împingător de nod extern ( 007522 )
Дата:
21 окт 2025, 18:11
Название вопроса:
Lot nr. 138 Instrumente laparoscopice Împingător de nod extern ( 007522 )
Вопрос:
Lot nr. 138 Instrumente laparoscopice Împingător de nod extern ( 007522 ) Se solicita: Instrumente laparoscopice. Împingător de nod extern: L-310mm (+/-10 mm),D-5mm. Spre modificare: Instrumente laparoscopice. Împingător de nod extern: L-310mm (+/-20 mm),D-5mm. Solicitam aceasta modicicare pentru a nu limita operatorii economici la participare
Дата:
21 окт 2025, 18:23
Название вопроса:
Lot 172 - Instrumente pentru chirurgia cardiovasculară. Clamp aortic parietal DeBekey...
Вопрос:
Specificatia solicitata: - lungimea isntrumentului:250mm (+/-5mm). Solicitam respectuos largirea diapazonului solicitat: - lungimea isntrumentului:250mm (+/-20mm). Va multumim anticipat.
Дата:
21 окт 2025, 18:25
Название вопроса:
Lot 173 - Instrumente pentru chirurgia cardiovasculară Clamp aortic DeBakey...
Вопрос:
Specificatia solicitata: - lungimea instrumentului 250mm (+/-20mm). Solicitam respectuos largirea diapazonului solicitat: - lungimea isntrumentului:250mm (+/-25 mm). Va multumim anticipat.
Дата:
21 окт 2025, 18:28
Название вопроса:
Lot 281 - Instrumente pentru chirurgie generală Retractor tip ADSON
Вопрос:
Specificatia solicitata: - lungime 215 mm (+/-10mm). Solicitam respectuos largirea diapazonului solicitat: - lungime 215 mm (+/-15mm). Va multumim anticipat.
Дата:
21 окт 2025, 18:34
Название вопроса:
Lot 202 - Instrumente pentru chirurgia ortopedică și osteotomică Cleste (taietor) p/u fise Schanz...
Вопрос:
Specificatia solicitata: - pentru fire Kirschner și pini Steinmann de până la 6 mm. Solicitam respectuos adaugarea unui diapazon: - pentru fire Kirschner și pini Steinmann de până la 6 mm (+/-0.5mm). Va multumim anticipat.
Дата:
22 окт 2025, 12:24
Название вопроса:
Termenii de livrare + valabilitatea contractului
Вопрос:
Bună ziua. Tinind cont de faptul că autoritatea contractantă a acceptat termenul de livrare - de până la 120 de zile, solicitam respectuos includerea termenului nominalizat in pachetul de documente a licitatiei. Vă mulțumim anticipat.
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.