Государственная закупка
21446713
Cartofi alimentari
1
Период разъяснений
с 08.07.2025 08:00
по 18.07.2025 10:00
по 18.07.2025 10:00
осталось 9 дней
2
Подача предложений
с 18.07.2025 10:00
по 12.08.2025 10:00
по 12.08.2025 10:00
3
Аукцион
13.08.2025 13:00
4
Оценка
5
Предложения рассмотрены
Статус
Активный
Оценочная стоимость без НДС
2 777 777 MDL
Период уточнений:
8 июл 2025, 8:00 - 18 июл 2025, 10:00
Подача предложений:
18 июл 2025, 10:00 - 12 авг 2025, 10:00
Начало аукциона:
13 авг 2025, 13:00
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
Conform cerinţelor: Legea nr.279/2017, Legea nr.306/2018, Legea nr.296/2017, HG nr.115/2013, HG nr.724/2024, HG nr.867/2023, HG nr.1279/2008 și HG nr.929/2009.
Ambalaj: saci (etichetați în modul stabilit) de plasă până la 25 kg.
Condiții specifice:
- pentru transportare, manipulare și depozitare se va face pe paleți (curați, fără urme de mucegai sau umeziți) cu greutatea până la 1500,00 kg. fiind fixați cu fire speciale: sfori, funii, frânghii, etc.;
Condiţii de livrare a mărfii:
1. la livrare se prezintă pentru fiecare partidă:
- certificat de calitate (copia autentificată prin ștampilă umedă în cazul distribuitorilor) de la producător însoțit de rapoarte de încercări și/ sau documente care atestă siguranța și calitatea conform prevederilor art.13.1, al. (2), (5), (6), (6.1) din Legea nr.306/2018;
- cu prima livrare se va prezenta copia planului de autocontrol.
2. livrarea se va efectua cu transportul furnizorului, la comanda cumpărătorului în garnizoanele: mun. Chişinău, mun. Bălți și r-nul Cahul, în perioada 01 septembrie – 15 decembrie, anul 2025, în zilele de luni, marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 15:00;
- data, adresa și cantitatea necesară a fi livrată, vor fi indicate în cererea şefului Centrului alimentar a AN, expediată pe adresa de e-mail (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Ambalaj: saci (etichetați în modul stabilit) de plasă până la 25 kg.
Condiții specifice:
- pentru transportare, manipulare și depozitare se va face pe paleți (curați, fără urme de mucegai sau umeziți) cu greutatea până la 1500,00 kg. fiind fixați cu fire speciale: sfori, funii, frânghii, etc.;
Condiţii de livrare a mărfii:
1. la livrare se prezintă pentru fiecare partidă:
- certificat de calitate (copia autentificată prin ștampilă umedă în cazul distribuitorilor) de la producător însoțit de rapoarte de încercări și/ sau documente care atestă siguranța și calitatea conform prevederilor art.13.1, al. (2), (5), (6), (6.1) din Legea nr.306/2018;
- cu prima livrare se va prezenta copia planului de autocontrol.
2. livrarea se va efectua cu transportul furnizorului, la comanda cumpărătorului în garnizoanele: mun. Chişinău, mun. Bălți și r-nul Cahul, în perioada 01 septembrie – 15 decembrie, anul 2025, în zilele de luni, marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 15:00;
- data, adresa și cantitatea necesară a fi livrată, vor fi indicate în cererea şefului Centrului alimentar a AN, expediată pe adresa de e-mail (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Информация о заказчике
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Веб сайт
---
Контактное лицо
Данные о закупке
Дата создания
8 июл 2025, 7:45
Дата последних изменений
8 июл 2025, 8:00
Оценочная стоимость (без НДС)
2 777 777 MDL
Размер минимального шага понижения цены
11 111,11 MDL
Achizitii.md ID
21446713
MTender ID
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Адрес поставки
-, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chişinău, mun. Bălți și r-nul Cahul
Срок действия контракта
29 авг 2025 03:00 - 31 дек 2025 02:00
Список позиций
1)
Название
Количество: 250000.0
Ед. измерения: Kilogram
Настройки подписки сохранены.
Помните, вы всегда можете вернутся в раздел Подписки и внести изменения в периодичность получения писем, удалить или добавить категории и заказчиков.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Документы процедуры закупок
Documentația standard.signed.pdf
Documentația standard.signed.pdf
Документация к предложению
Documentația standard
8.07.25 08:00
Anunt de participare.signed.pdf
Anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
8.07.25 08:00
На данный момент нет вопросов к лоту
Разъяснения
Документ успешно подписан
OK