Выберите тип процедуры
Коммерческая закупка
21439971
1
Период разъяснений
с
27.06.2025 13:36
по 07.07.2025 14:00
по 07.07.2025 14:00
2
Подача предложений
с
07.07.2025 14:00
по 17.07.2025 14:00
по 17.07.2025 14:00
3
Аукцион
не будет использоваться
4
Оценка
5
Контракт
Статус
Оценка
Оценочная стоимость без НДС
8 508 180 MDL
Период уточнений:
27 июн 2025, 13:36 - 7 июл 2025, 14:00
Подача предложений:
7 июл 2025, 14:00 - 17 июл 2025, 14:00
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.
Подписаться невозможно
в период Оценка
Reparația străzilor din or. Leova, raionul Leova, și anume: str. Alexandru Vlahuța, str. Decebal, str. Ion Neculce, str. Alexandr Vatlin, str. Alexandru cel Bun, str. Ion Soltîs, str. Mihai Eminescu, str. Bogdan Petriceicu Hașdău .
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
6301, MOLDOVA, Леовский, or.Leova, or.Leova str.Unirii 22
Веб сайт
---
Контактное лицо
Данные о закупке
Дата создания
27 июн 2025, 13:36
Дата последних изменений
30 июн 2025, 12:54
Achizitii.md ID
21439971
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Список лотов
Документы процедуры закупок
anunt de participare lucrari.signed.pdf
anunt de participare lucrari.signed.pdf
Документация к предложению
-
27.06.25 13:36
caiet de sarcini corect.signed.pdf
caiet de sarcini corect.signed.pdf
Документация к предложению
-
27.06.25 13:36
caiet de sarcini forma 1.signed.pdf
caiet de sarcini forma 1.signed.pdf
Документация к предложению
-
27.06.25 13:36
Дата:
30 июн 2025, 12:54
Название вопроса:
caiet de sarcini
Вопрос:
Incarcati va rog caietul de sarcini detaliat !
Ответ (2 июл 2025, 17:20):
La solicitarea dvs. electronica din data de 30.06.2025 adresată în cadrul Licitației publice nr. 21439971, autoritatea publică vă informează privind următoarele:
La întocmirea și aprobarea documentelor/actelor pentru procedura de achiziție publică enumerată supra, autoritatea contractantă s-a condus după prevederile Articolul 17 alin. (1) ,,Datele de calificare ale operatorilor economici” din cadrul Legii nr. 131 din 03.07.2015 ,,privind achizițiile publice”, care menționează următoarele:
,,(1) Pentru constatarea datelor de calificare în cadrul procedurilor de achiziţie publică, operatorul economic va prezenta documentele eliberate de autorităţile competente stabilite de autoritatea contractantă în cadrul procedurilor de achiziţie publică. În funcţie de obiectul achiziției publice, în sensul art. 1, şi de tipul procedurii alese conform art. 46 alin. (1), autoritatea contractantă are obligaţia de a stabili pentru fiecare procedură în parte criteriile de calificare și selecție, precum şi documentele-suport, prevăzute de legislaţia în vigoare, necesare pentru a fi prezentate de către operatorii economici.”.
În ceia ce privește solicitarea dvs. privind încărcarea ,,caietul de sarcini detaliat” – autoritatea contractantă nu consideră că este necesar, deoarece caietul de sarcini prezentat se încadrează perfect în prevederile pct.27 alin. (2) din Hotărîrea de Guvern nr.638 din 26.08.2020 ,,pentru aprobarea Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări” care prevede:
,, Conținutul caietului de sarcini pentru execuția lucrărilor cuprinde:
….2) detalierea notelor ce includ caracteristicele și calitățile materialelor utilizate, testele și probele acestora, descrierea lucrărilor care se execută, calitatea, modul de realizare, testele și probele acestor lucrări, ordinea de execuție și de montaj, precum și aspectul final;”.
În continuitatea celor menționate, autoritatea contractantă nu vede necesitatea prezentării adiționale a unui caiet de sarcini detaliat, deoarece consideră că în caietul de sarcini prezentat este nominalizat și indicat concret toate modalitățile lucrărilor ce necesită a fi executate la reparația drumurilor solicitate.
În perindarea celor relatate supra, autoritatea contractantă reiterează faptul că, devizele de cheltuieli și/sau caietele de sarcini detaliate nu se publică în cadrul procedurilor de achiziție publică, ci doar se publică caietul de sarcini, pentru a evita copierea/transcrierea informațiilor de către participanții la procedura de achiziție din devizele de cheltuieli ale autorității contractante în devizele de cheltuieli ale ofertantului. La procedura de achiziție publică anunțată de autoritățile contractante – ofertanții prezintă devizele de cheltuieli cu oferta proprie, precum și alte acte solicitate în conformitate cu prevederile art. 17 alin. (1) ,,Datele de calificare ale operatorilor economici” din cadrul Legii nr. 131 din 03.07.2015 ,,privind achizițiile publice”, care menționează următoarele:
,,(1) Pentru constatarea datelor de calificare în cadrul procedurilor de achiziţie publică, operatorul economic va prezenta documentele eliberate de autorităţile competente stabilite de autoritatea contractantă în cadrul procedurilor de achiziţie publică. În funcţie de obiectul achiziției publice, în sensul art. 1, şi de tipul procedurii alese conform art. 46 alin. (1), autoritatea contractantă are obligaţia de a stabili pentru fiecare procedură în parte criteriile de calificare și selecție, precum şi documentele-suport, prevăzute de legislaţia în vigoare, necesare pentru a fi prezentate de către operatorii economici.”.
Totodată, în finalitatea celor relatate, aducem la cunoștință faptul că, administrația publică locală reiterează faptul, că respectă în totalitate legislația achizițiilor publice, precum și va respecta decizia nemijlocită a persoanelor juridice de a participa sau nu a participa la procedura de achiziție. Decizie ce aparține necondiționat tuturor operatorilor economici.
Дата:
2 июл 2025, 15:14
Название вопроса:
caiet de sarcini
Вопрос:
Specificati va rog care va fi structura sistemului rutier la strazile: Alexandru Vlahuta, Decebal, Ion Neculce, Alexandr Vatlin si Ion Soltis dat fiind faptul ca conform caietului de sarcini avem doar 29 cm de piatra sparta din GRANIT de forma cubica care este foarte scumpa si plus la asta solicitati ca piatra sa fie de forma cubica care nu se gaseste pe la noi si chiar daca facem rost de ea, aceasta nu se compacteaza (impaneaza) astfel la circulatia automobilelor pe ea, granulele acestea vor zbura in toate partile?
Ответ (4 июл 2025, 16:56):
La solicitarea dvs. electronică din data de 02.07.2025, autoritatea contractantă vă comunică următoarele:
În prevederile pct. 16, subpct.16 din Anunțul de participare a procedurii de achiziție nr.21439971 se subînțelege următoarele:
Că pînă la depunerea actelor solicitate în anunțul de participare, operatorii economici doritori de a participa la procedura de achiziție publică anunțată de autoritatea contractantă le este recomandat de a vizita obiectul.
Urmare a celor relatate supra, vă recomandăm să vizita-ți obiectul procedurii de achiziție publică unde ve-ți putea vizita obiectul și face cunoștință cu schițele documentației tehnice și a tuturor actelor aferente a obiectului.
Дата:
7 июл 2025, 11:00
Название вопроса:
Vizita obiect
Вопрос:
Toate lucrarile trebuie sa fie specificate expres in caietul de sarcini, vizita obiectului sau careva declaratii verbale a autoritatii contractante in timpul vizitei nu au valoare juridica pentru a modifica structura rutiera prevazuta initial in caietul de sarcini astfel conform Legii nr. 131 din 03.07.2015 ,,privind achizițiile publice” conditiile pentru toti participantii la licitatie trebuie sa fie egale!
Ответ (7 июл 2025, 13:57):
La solicitarea dvs. electronica din data de 07 iulie 2025, autoritatea contractantă vă comunică următoarele:
La întocmirea și aprobarea documentelor/actelor pentru procedura de achiziție publică enumerată supra, autoritatea contractantă s-a condus după prevederile Articolul 17 alin. (1) ,,Datele de calificare ale operatorilor economici” din cadrul Legii nr. 131 din 03.07.2015 ,,privind achizițiile publice”, care menționează următoarele:
,,(1) Pentru constatarea datelor de calificare în cadrul procedurilor de achiziţie publică, operatorul economic va prezenta documentele eliberate de autorităţile competente stabilite de autoritatea contractantă în cadrul procedurilor de achiziţie publică. În funcţie de obiectul achiziției publice, în sensul art. 1, şi de tipul procedurii alese conform art. 46 alin. (1), autoritatea contractantă are obligaţia de a stabili pentru fiecare procedură în parte criteriile de calificare și selecție, precum şi documentele-suport, prevăzute de legislaţia în vigoare, necesare pentru a fi prezentate de către operatorii economici.”.
Opertorul economic doritor de a participa la procedura de achiziție publică anunțată de autoritatea contractanță trebuie nemijlocit să se conducă de prevederile articolulului al legii enunțate mai sus și nicidecum să își expună careva opinii/sugestii pe marginea legii achizițiilor publice și/sau să o interpreteze după bunul plac.
În continuitatea celor menționate, vă informăm că, administrația publică locală la întocmirea actelor și criteriilor menționate și solicitate în procedura de achiziție publică, a luat în considerare nemijlocit prevederile enumerate în art. 7, al.(1), lit. (h) ,,Principiile de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice” din Legea nr.131 din 03.07.2015 ,,privind achizițiile publice” – care menționează următoarele:
,,Articolul 7 . Principiile de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice.
Reglementarea relațiilor privind achizițiile publice se efectuează în baza următoarelor principii:
h) tratament egal, imparţialitate, nediscriminare în privinţa tuturor ofertanţilor şi operatorilor economici;…..”.
Adițional la cele supra, autoritatea contractantă vă aduce la cunoștință că, nu comentează părerile și opiniile participanților la procedurile de achiziție publică, pentru a fi evitate careva speculații pe marginea procedurii de achiziții.
Vizita obiectului este o condiție obligatorie pentru toți operatorii economici care doresc de a participa la procedurile de achiziții publice în cadrul căruia persoanele juridice și reprezentanții acestora au posibilitatea de a vizita obiectul și de vizualiza proiectele tehnice, devizele de cheltuieli și alte acte aferente a procedurii de achiziție, precum și de a-și expune obiecțiile pe marginea lucrărilor expuse în cadrul procedurii de achiziție. Totodată vă comunicăm că, careva discriminări în cadrul procedurii de achiziție publică față de participanți nu au fost efectuate.
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.
Документ успешно подписан
OK