1
Период разъяснений
с 24.06.2025 16:23
по 04.07.2025 10:00
осталось 6 дней
2
Подача предложений
с 04.07.2025 10:00
по 15.07.2025 10:30
3
Аукцион
не будет использоваться
4
Оценка

5
Контракт

Статус Период разъяснений
Оценочная стоимость без НДС 8 583 333,33 MDL
Период уточнений: 24 июн 2025, 16:23 - 4 июл 2025, 10:00
Подача предложений: 4 июл 2025, 10:00 - 15 июл 2025, 10:30

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801


Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.

Реклама
Подписаться
Реклама

Lucrările includ următoarele compartimente:
- Încălzire, ventilare și condiționare (IVC);
- Automatizare, încălzire ventilare și condiționare (AIVC);
- Rețele termice exterioare (RTE);
- Rețele exterioare de alimentare cu apă și canalizare (REAC);
- Soluții termomecanice, punct termic individual (PTI);
- Utilaje și mobilier tehnologic de bucătărie (PT).

Информация о заказчике
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
Petru Prodius
Контактный номер
+37362161754
Эл. адрес
Данные о закупке
Дата создания
24 июн 2025, 16:23
Дата последних изменений
25 июн 2025, 10:07
Achizitii.md ID
21438358
CPV
45330000-9 - Lucrări de instalaţii de apă
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Реклама
Документы процедуры закупок
duae reparația capitală la bloc alimentar cahul (etapa2).signed.signed.signed.pdf duae reparația capitală la bloc alimentar cahul (etapa2).signed.signed.signed.pdf
Оценка предложения
Formularul este completat, semnat electronic și transmis autorității contractante la depunerea ofertei.
24.06.25 16:23
Anunț de participare reparația capitală la bloc alimentar cahul (etapa 2).signed.signed.signed.pdf Anunț de participare reparația capitală la bloc alimentar cahul (etapa 2).signed.signed.signed.pdf
tenderNotice
Cumpărătorul invită operatorii economici interesați, care îi pot satisface necesitățile, să participe la procedura de achiziție privind prestarea/executarea următoarelor lucrări.
24.06.25 16:23
ds_lucrari reparația capitală la bloc alimentar cahul (etapa2).signed.signed.signed.pdf ds_lucrari reparația capitală la bloc alimentar cahul (etapa2).signed.signed.signed.pdf
Документация к предложению
Prezenta Documentație conține anexe destinate atribuirii și modificării procedurilor de achiziții publice, precum și destinate să faciliteze elaborarea și prezentarea ofertei, şi a documentelor care să permită grupului de lucru examinarea şi evaluarea tuturor ofertelor depuse.
24.06.25 16:23
Caiet de sarcini reparația capitală la bloc alimentar cahul (etapa2).signed.signed.signed.pdf Caiet de sarcini reparația capitală la bloc alimentar cahul (etapa2).signed.signed.signed.pdf
Техническая спецификация
Caietul de sarcini face parte integrantă din documentaţia pentru elaborarea şi prezentarea ofertei şi constituie în principal ansamblul cerinţelor pe baza cărora se elaborează de către ofertant propunerea tehnică.
24.06.25 16:23
Дата:
25 июн 2025, 10:07
Название вопроса:
Proiect ÎVC
Вопрос:
Bună ziua, vă rugăm să încărcați pe această platformă, varianta (.pdf) a Proiectului de execuție pentru compartimentul ÎVC. Vă mulțumim!
Ответ (25 июн 2025, 10:34):
Bună ziua, având în vedere domeniul de activitate precum și importanța proiectului, Autoritatea Contarctantă pune la dispoziția Operatorilor Economici studierea documentației tehnice de proiect la sediu Agenţiei asigurare resurse şi administrare patrimoniu a Ministerului Apărării, care se află la adresa Pietrarilor nr.1, mun. Chișinău.
Дата:
25 июн 2025, 14:55
Название вопроса:
Publicarea separata a utilajului de bucătărie
Вопрос:
Buna ziua! Stimata autoritate contractanta, de ce nu separati procedura de bunuri cu cea de lucrari? Dvs. aveti 101 pozitii de utilaj de bucatarie, la care puteti face o enorma economie! Chiar daca face parte dintr-un acelaşi proiect, nu este o problema sa publicati separat utilajul la cerintele stricte ce tine de dimensiuni, putere etc. De ce trebuie statul sa achite utilajul prin intermediari care executa lucrarile? Va rugam sa luati in considerare aceasta pentru economisirea banilor publici! Societatea civila monitorizeaza cu atentie procedurile Dvs.! Va multumim
Ответ (26 июн 2025, 10:56):
Bună ziua. Ce se referă la Volumele de lucrări/utilaje propuse spre achiziție, acestea sunt extrase din Proiectul Tehnice pe întreg obiectul, iar utilajul este la Compartimentul „Tehnologia de producere”. Respectiv a fost prevăzut spre achiziție potrivit acestui proiect. Din experiență se cunoaște, că la achiziția separată a utilajului se întâmpină mari dificultăți și chiar probleme la montarea, reglarea, testarea, punerea în funcțiune și predarea acestui utilaj, dar mai ales la eliberarea Garanției acestui utilaj, deoarece Vânzătorul doar livrează, iar montatorul nu emite asemenea garanții. Respectiv are de suferit doar Beneficiarul. După cum bine cunoașteți, în cadrul Proiectelor de execuție, la elaborarea Devizelor prin metoda de resurse, la capitolul „Utilaje” nu se includ „Cheltuielile Indirecte”, respectiv valoarea utilajului este practic acea de la Producător. Este de menționat faptul că Legislația RM prevede „Asocierea mai multor operatori economici, depunând o ofertă comună, în cazul licitațiilor complexe, de valoare mare, când niciun participant individual nu are capacitatea sau resursele necesare pentru a răspunde integral cerințelor. Ce ține de procedurile de achiziție, acestea sunt publice și transparente, iar toate documentele aferente procedurilor pot fi vizualizate oricând pe platformă de orice entitate sau persoană interesată.
Название вопроса
Вопрос
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.