Выберите тип процедуры
21433991
1
Период разъяснений
с
17.06.2025 10:57
по 26.06.2025 12:00
по 26.06.2025 12:00
осталось 6 дней
2
Подача предложений
с
26.06.2025 12:00
по 03.07.2025 10:00
по 03.07.2025 10:00
3
Аукцион
не будет использоваться
4
Оценка
5
Контракт
Статус
Период разъяснений
Оценочная стоимость без НДС
18 650 830 MDL
Период уточнений:
17 июн 2025, 10:57 - 26 июн 2025, 12:00
Подача предложений:
26 июн 2025, 12:00 - 3 июл 2025, 10:00
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.
Подписаться невозможно
в период Период разъяснений
Servicii de organizare a alimentației gratuite a elevilor din instituțiile de învățămînt pe perioada septembrie - decembrie 2025
Информация о заказчике
Фискальный код/IDNO
Адрес
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, Independentei nr.1
Веб сайт
---
Контактное лицо
Данные о закупке
Дата создания
17 июн 2025, 10:49
Дата последних изменений
18 июн 2025, 14:52
Achizitii.md ID
21433991
MTender ID
CPV
55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Список лотов
Документы процедуры закупок
documentatia_standard_bunuri_servicii_alimentația gratuită septembrie-decembrie 2025.semnat
Документация к предложению
documentatia_standard
17.06.25 10:57
7 Anunt_de_intentie - Alimentatia gratuita a.2025 - bap_nr_11_09.02.2024.semnat
Документация к предложению
Anunt_de_intentie
17.06.25 10:57
caiet de sarcini septembrie-decembrie 2025.semnat
Документация к предложению
caiet de sarcini
17.06.25 10:57
Anunț de participare - Alimentația gratuită septembrie-decembrie a. 2025.semnat
Документация к предложению
Anunț de participare
17.06.25 10:57
caiet de sarcini septembrie-decembrie 2025
Документация к предложению
caiet de sarcini
17.06.25 10:57
documentatia_standard_bunuri_servicii_alimentația gratuită septembrie-decembrie 2025
Документация к предложению
formulare, contract-model
17.06.25 10:57
Servicii de organizare a alimentației gratuite a elevilor din instituțiile de învățămînt pe perioada septembrie - decembrie 2025
Дата:
18 июн 2025, 14:52
Название вопроса:
CAIET DE SARCINI. SPECIFICAȚII TEHNICE ȘI DE PREȚ
Вопрос:
Conform datelor prezentate în CAIET DE SARCINI. SPECIFICAȚII TEHNICE ȘI DE PREȚ există o serie de acțiuni care necesită a fi examinate și anume propunem de a modifica următoarele:
- Punctul 2.1 al. 5 asigurarea blocului alimentar cu utilaj necesar cu asigurarea blocului alimentar cu inventar necesar (veselă, tacîmuri), deoarece contrazice punctul 1 al. 2 Descirere generală (DÎTS pune la dispoziție furnizorului încăperi necesare pentru activitate săli de pregătire și păstrare a produselor alimentae cu utilaj tehnologic și frigorific conform cerințelor sanitare).
- Puncrul 2.1.al. 7 f se exclude sintagma « și nu se include în prețul serviciului prestat» fiindcă contrazice instrucțiune Nr. 12
din 26.04.1996 privind formarea preţurilor la întreprinderile de alimentaţie publică ale agenţilor economici din Republica Moldova.
- Puncrul 2.1.al. 8 Agentil economic nu se angajează în efectuarea reparației sălii de mese și utilajului deoarece contrazice punctul 1 al.2.
- A se exclude punctul 2.1 al. 9 - La intrarea în sala de mese, va fi asigurat dezinfectant pentru mîini.
- A se exclude sintagma «Prețul recipientelor nu este inclus în preț» fiindcă contrazice instrucțiune Nr. 12
din 26.04.1996 privind formarea preţurilor la întreprinderile de alimentaţie publică ale agenţilor economici din Republica Moldova.
Ответ (19 июн 2025, 13:50):
1. Referitor la punctul 2.1, alin. 5 – asigurarea blocului alimentar cu utilaj/inventar necesar (veselă, tacâmuri): Se menține prevederea din caietul de sarcini, întrucât dotarea cu echipamente tehnologice și frigorifice face obiectul infrastructurii puse la dispoziție de autoritatea contractantă, însă inventarul de unică folosință sau frecvent utilizat (veselă, tacâmuri etc.) revine în responsabilitatea operatorului economic pe durata derulării contractului. Totodată, punctul 2.1 alin. 5 menționează posibilitatea ca „la necesitate”, pe parcursul prestării serviciului, operatorul economic să completeze dotarea existentă cu utilaj tehnologic, exclusiv în scopul asigurării continuității și eficienței serviciului prestat. Prin urmare, nu există o contradicție, ci o complementaritate logică între cele două puncte: infrastructura de bază este oferită de autoritatea contractantă, iar operatorul economic intervine doar dacă este necesar, pentru a suplimenta echipamentele minore sau inventarul specific activității zilnice. Această prevedere respectă principiul responsabilității partajate și garantează buna desfășurare a serviciului în toate unitățile beneficiare.
2. Referitor la punctul 2.1, alin. 7 lit. f – excluderea sintagmei „și nu se include în prețul serviciului prestat”: Se menține formularea inițială, având în vedere că asigurarea cu detergenți și dezinfectanți constituie o obligație tehnică complementară ce nu se regăsește în calculul direct al prețului unitar per porție, în conformitate cu caracterul de prestare a serviciului, fără a contraveni prevederilor legale privind formarea prețurilor.
3. Referitor la punctul 2.1, alin. 8 – efectuarea reparațiilor: Se menține prevederea, cu precizarea că aceasta vizează strict reparațiile curente cauzate de utilizare necorespunzătoare sau deteriorări provocate de operatorul economic. Infrastructura existentă este pusă la dispoziție în condiții funcționale și nu generează obligații nejustificate din partea furnizorului.
4. Referitor la punctul 2.1, alin. 9 – asigurarea dezinfectantului la intrarea în sala de mese: Se menține prevederea, având în vedere obligativitatea respectării normelor minime de igienă, mai ales în unități care deservesc copii. Costurile asociate sunt minime și nu afectează în mod semnificativ prețul serviciului.
5. Referitor la sintagma „Prețul recipientelor nu este inclus în preț”: Prevederea este menținută, deoarece recipientele sunt considerate materiale auxiliare, iar abordarea actuală este conformă cadrului normativ aplicabil prestatorilor de servicii alimentare.
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.
Документ успешно подписан
OK