Выберите тип процедуры
Коммерческая закупка
21415154
Статус
Отменен
Оценочная стоимость без НДС
200 000 MDL
Период уточнений:
6 май 2025, 16:27 - 8 май 2025, 15:30
Подача предложений:
8 май 2025, 15:30 - 14 май 2025, 15:00
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.
Lucrări de reparație curentă a edificiului CM Cantemir din str. Basarabia, nr.4, or. Cantemir
Информация об отмене
Причина отмены
În temeiul prevederilor pct. 93 din Documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări, aprobată prin Ordinul Ministrului Finanţelor nr. 69 din 07.05.2021, se anulează procedura de atribuire a contractului de achiziții publice privind achiziționarea lucrărilor de reparație curentă a edificiului CM Cantemir din str. Basarabia, nr. 4, or. Cantemir.
Дата отмены
11 июл 2025, 16:47
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Веб сайт
---
Контактное лицо
Данные о закупке
Дата создания
6 май 2025, 16:27
Дата последних изменений
11 июл 2025, 16:48
Achizitii.md ID
21415154
MTender ID
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Тип процедуры
Закупка малой стоимости
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Список лотов
Лот № 1 - Lucrări de reparație curentă a edificiului CM Cantemir din str. Basarabia, nr.4, or. Cantemir
Бюджет: 200000.0 MDL
Отменена
Дата:
8 май 2025, 08:46
Название вопроса:
cerinte
Вопрос:
Bună ziua. Stimată AC, la desfășurarea procedurii de achiziții cu costuri mici se solicită pachetul minim de documente. Condițiile stipulate de Dumneavoastră în Anunțul de participare se solicită în cazul sumelor mai mari de 1 milion de lei. Insistăm să fie actualizate cerințele de calificare, pentru evitarea unor eventuale contestații. Vă mulțumim.
Ответ (8 май 2025, 15:19):
Stimate operator economic,
Vă aducem la cunoștință că, inițierea și desfășurarea procedurilor de achiziție se realizează în conformitate cu cadrul normativ in vigoare, si anume, conform Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice, Hotărârii Guvernului nr. 870/2022 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la achizițiile publice de valoare mica, Documentației standard aprobată prin Ordinul Ministrului Finanţelor nr. 69 din 7 mai 2021, Hotărârii Guvernului nr. 638/2020 pentru aprobarea Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări.
Astfel, conform cap. II, pct.23 din Hotărârea Guvernului nr. 870/2020 cu privire la achizițiile publice de valoare mica, autoritatea contractantă stabilește criteriile de calificare și selecție a ofertanților/candidaților utilizate în cadrul procedurii de achiziție publică de lucrări sunt:
1) eligibilitatea ofertantului;
2) capacitatea de exercitare a activității profesionale;
3) situația economică și financiară;
4) capacitatea tehnică și/sau profesională;
5) standardele de asigurare a calității;
6) standardele de protecție a mediului.
Astfel, operatorul economic urmează să demonstreze capacitatea de exercitare a activității profesionale, cât și cea tehnică și/sau profesională, conform cerințelor stabilite în documentația de atribuire de către autoritatea contractantă.
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.
Документ успешно подписан
OK