Статус Отменен
Оценочная стоимость без НДС 3 450 000 MDL
Период уточнений: 29 апр 2025, 12:38 - 9 май 2025, 13:00
Подача предложений: 9 май 2025, 13:00 - 20 май 2025, 8:00

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801


Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.

Lucrări de construcție pentru amplasarea unui ascensor

Информация об отмене
Причина отмены
Au fost omise anumite compartimente la caietul de sarcini.
Дата отмены
12 май 2025, 13:52
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Testemitanu 30
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
Vasile Faina
Контактный номер
022852670
Эл. адрес
Данные о закупке
Дата создания
29 апр 2025, 12:38
Дата последних изменений
12 май 2025, 13:53
Achizitii.md ID
21412449
CPV
45300000-0 - Lucrări de instalaţii pentru clădiri
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Список лотов
Дата:
29 апр 2025, 16:54
Название вопроса:
Documentatia tehnica
Вопрос:
Anexati va rugam proiectul de executie
Ответ (30 апр 2025, 10:37):
Bună ziua. Reieșind din faptul acel format în care a fost elaborat proiectul de execuție din punct de vedere tehnic nu este posibil de al anexa pe platformă. Respectiv, operatorii economici care doresc să facă cunoștință cu proiectul de execuție urmează să se deplaseze la sediul beneficiarului pentru a face cunoștință cu acesta în prealabil, stabilind de comun acord ziua și ora când urmează să veniți. Vă mulțumim pentru interesul manifestat.
Дата:
2 май 2025, 16:53
Название вопроса:
Clarificari
Вопрос:
În urma examinării Anunțului de participare privind achiziția lucrărilor de construcție pentru amplasarea unui ascensor, solicităm să vă expuneți pe marginea următoarelor întrebări și observații: 1. Prevederi privind „materialele aprobate de beneficiar”: Solicităm clarificări privind temeiul juridic al prevederii conform căreia materialele urmează a fi aprobate de către Beneficiar înainte de procurare. Formularea curenta poate genera un dezechilibru contractual și expune contractantul riscului de costuri suplimentare sau refuzuri arbitrare, în absența unor criterii obiective și transparente de aprobare. Rugăm să specificați expres procedura și criteriile de aprobare a materialelor, în concordanță cu bunele practici și principiul transparenței. 2. Condițiile de plată „stabilite de comun acord”: Lipsa unei formule clare de plată în documentația de atribuire poate genera abuzuri sau amânări în efectuarea plăților, în special în situațiile când rezultatul licitației nu este favorabil autorității contractante. Solicitam includerea în mod expres a unui grafic de plată standard (ex. plăți parțiale la atingerea unor etape fizice). 3. Cerințe privind demonstrarea capacității tehnice și experienței similare: Constatăm absența unei cerințe explicite privind experiența similară a operatorilor economici în lucrări similare / de complexitate comparabilă. În scopul asigurării unei execuții de calitate și reducerii riscurilor de întârzieri sau lucrări neconforme, recomandăm sa examinați oportunitatea includerii în criteriile de selecție a cerinței privind demonstrarea experienței similare în executarea lucrărilor de construcție similare (de exemplu, în ultimii 3-5 ani). 4. Garanțiile și responsabilitățile antreprenorului: Solicităm detalii suplimentare privind modul în care autoritatea contractantă va evalua „calitatea superioară” a materialelor, în lipsa unei liste clare de standarde sau mărci acceptate. Totodată, atragem atenția că formularea privind „înlocuirea materialelor din contul antreprenorului” este justificată doar în cazul în care neconformitatea este obiectiv dovedită, și solicităm completarea textului în acest sens pentru evitarea interpretărilor abuzive.
Ответ (7 май 2025, 10:57):
Bună ziua. 1. În anunțul de participare este clar stipulat că materialele de construcție care vor fi folosite la realizarea lucrărilor urmează să fie însoțite de certificat de calitate CE (care garantează siguranța, sănătatea și protecția mediului înconjurător). Se subînțelege că depistarea oricărui material necorespunzător se va baza pe un act constatator al responsabilului tehnic. 2. În partea ce ține de condițiile de plată autoritatea contractantă a optat pentru varianta de comun acord pentru a ține de cont nu numai de interesele și comditatea acesteia dar și ale antreprenorului cu care se va încheia contractul. 3. În scopul eficientizării procesului de elaborare și prezentare a ofertei prin evitarea dublării de informații prezentate în diverse documente urmează ca operatorii economici interesați să completeze formularul DUAE atașat care include majoritatea compartimentelor legate de activitatea acestora inclusiv, experiența și capacitățile tehnice. La etapa de evaluare a ofertelor autoritatea contractantă în temeiul art.20 din Legea 131/2015 privind achizițiile publice solicită de la operatorul economic clasat pe primul loc să prezinte documente justificative care demonstrează veridicitatea informațiilor prezentate în DUAE.
Дата:
8 май 2025, 10:13
Название вопроса:
Termeni
Вопрос:
12. Termenii și condițiile de livrare/prestare solicitați: executarea lucrărilor. Executarea lucrărilor vor fi efectuate în maxim 60 (șaizeci) zile din momentul semnării contractului de către ambele părți. - Pentru asa tip de lucrari este foarte putin 60 de zile. Ar trebui sa fie minim 120 zile. Rog sa verificati.
Ответ (8 май 2025, 12:40):
Bună ziua. Termenul de executare a lucrărilor rămâne același care este stipulat în anunțul de participare.
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.