Государственная закупка
21409150
Lotul 2 Instruiri profesionale , tematica: SQL în Oracle
1
Период разъяснений
с 22.04.2025 10:54
по 29.04.2025 08:00
по 29.04.2025 08:00
2
Подача предложений
с 29.04.2025 08:00
по 05.05.2025 12:00
по 05.05.2025 12:00
3
Аукцион
06.05.2025 14:18
4
Оценка
5
Предложения рассмотрены
Статус
Предложения рассмотрены
Оценочная стоимость без НДС
80 000 MDL
Период уточнений:
22 апр 2025, 10:54 - 29 апр 2025, 8:00
Подача предложений:
29 апр 2025, 8:00 - 5 май 2025, 12:00
Начало аукциона:
6 май 2025, 14:18
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
1. Domeniul în care se organizează activităţile de dezvoltare profesională
SQL în Oracle
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
Aprofundarea cunoștințelor angajaţilor din cadru Direcţiei generale administrarea Sitemelor Informaţionale şi Suportul Infrastructurii a CNAS privind SQL în Oracle
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
SQL în Oracle
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 40 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Funcţionarii publici de execuție/conducere din cadru Direcţiei generale administrarea Sitemelor Informaţionale şi Suportul Infrastructurii a CNAS.
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
1 participant. Numărul de participanţi va putea fi mai mare la solicitarea suplimentară a angajaţilor CNAS. Se va specifica de ofertant care este numărul maxim admis de participanţi pentru un grup.
6.4 Numărul de grupe
Semestrul I, 2025 – 1 grup.
6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire online sau cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Centrului de Instruire al CNAS (or. Chișinău, str. Burebista 108, et.4) sau aparatul central al CNAS(or. Chișinău, str. Gheorghe Tudor 2) . Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS.
6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și prezentarea participanților la activitățile de instruire a materialelor de suport, în colaborare cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS.
6.5.4 Elaborarea programului tematic de instruire cu obiective concrete, stabilite conform necesitățile de instruire identificate, î-l prezintă direcției generale resurse umane din cadrul CNAS și î-l realizează conform obiectivelor stabilite și în strictă conformitate cu contractul încheiat.
6.5.5 Adaptează programul tematic de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale participanților la activitățile de instruire/CNAS.
6.5.6 Asigură calitatea serviciilor de instruire prestate.
6.5.7 Prezentarea direcției generale resurse umane cel puțin 3 întrebări și răspunsuri pentru aprecierea nivelului cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi, cu cel puțin 5 zile până la desfășurarea activităților de instruire, inclusiv colaborarea cu direcția generală resurse umane pentru elaborarea testului de evaluare a cunoștințelor și abilităților posedate/acumulate de participanţi, înclusiv în comparație cu acele avute.
6.5.8 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire/ rezultatele participării angajaților CNAS la activităţile de instruire, care va cuprinde:
(1) nivelul de înțelegere și asimilare de către participanții la instruire a materialului examinat;
(2) atitudinea participanților față de instruire și gradul de implicare a participanților în activitățile de instruire;
(3) necesitatea introducerii modificărilor în programul de instruire.
6.5.9 Folosirea metodelor interactive de instruire, care contribuie la satisfacerea necesităţilor de instruire a participanților.
6.5.10 Evitarea sesiunilor teoretice de lungă durată și asigurarea caracterului practic și aplicativ al programelor de instruire (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate).
6.5.11 Desfășurarea activităților de instruire în limba română.
6.5.12 Eliberarea de comun cu Direcţia generală resurse umane din cadrul CNAS a certificatelor de participare/absolvire a activităților de instruire pentru angajații CNAS care au fost prezenți la toate orele din cadrul activităților de instruire și au obținut un rezultat de cel puțin 70% la testarea privind evaluarea cunoștințelor de la sfârșitul activităților de instruire.
SQL în Oracle
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
Aprofundarea cunoștințelor angajaţilor din cadru Direcţiei generale administrarea Sitemelor Informaţionale şi Suportul Infrastructurii a CNAS privind SQL în Oracle
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
SQL în Oracle
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 40 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Funcţionarii publici de execuție/conducere din cadru Direcţiei generale administrarea Sitemelor Informaţionale şi Suportul Infrastructurii a CNAS.
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
1 participant. Numărul de participanţi va putea fi mai mare la solicitarea suplimentară a angajaţilor CNAS. Se va specifica de ofertant care este numărul maxim admis de participanţi pentru un grup.
6.4 Numărul de grupe
Semestrul I, 2025 – 1 grup.
6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire online sau cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Centrului de Instruire al CNAS (or. Chișinău, str. Burebista 108, et.4) sau aparatul central al CNAS(or. Chișinău, str. Gheorghe Tudor 2) . Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS.
6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și prezentarea participanților la activitățile de instruire a materialelor de suport, în colaborare cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS.
6.5.4 Elaborarea programului tematic de instruire cu obiective concrete, stabilite conform necesitățile de instruire identificate, î-l prezintă direcției generale resurse umane din cadrul CNAS și î-l realizează conform obiectivelor stabilite și în strictă conformitate cu contractul încheiat.
6.5.5 Adaptează programul tematic de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale participanților la activitățile de instruire/CNAS.
6.5.6 Asigură calitatea serviciilor de instruire prestate.
6.5.7 Prezentarea direcției generale resurse umane cel puțin 3 întrebări și răspunsuri pentru aprecierea nivelului cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi, cu cel puțin 5 zile până la desfășurarea activităților de instruire, inclusiv colaborarea cu direcția generală resurse umane pentru elaborarea testului de evaluare a cunoștințelor și abilităților posedate/acumulate de participanţi, înclusiv în comparație cu acele avute.
6.5.8 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire/ rezultatele participării angajaților CNAS la activităţile de instruire, care va cuprinde:
(1) nivelul de înțelegere și asimilare de către participanții la instruire a materialului examinat;
(2) atitudinea participanților față de instruire și gradul de implicare a participanților în activitățile de instruire;
(3) necesitatea introducerii modificărilor în programul de instruire.
6.5.9 Folosirea metodelor interactive de instruire, care contribuie la satisfacerea necesităţilor de instruire a participanților.
6.5.10 Evitarea sesiunilor teoretice de lungă durată și asigurarea caracterului practic și aplicativ al programelor de instruire (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate).
6.5.11 Desfășurarea activităților de instruire în limba română.
6.5.12 Eliberarea de comun cu Direcţia generală resurse umane din cadrul CNAS a certificatelor de participare/absolvire a activităților de instruire pentru angajații CNAS care au fost prezenți la toate orele din cadrul activităților de instruire și au obținut un rezultat de cel puțin 70% la testarea privind evaluarea cunoștințelor de la sfârșitul activităților de instruire.
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Gheorghe Tudor nr.3
Веб сайт
---
Контактное лицо
Данные о закупке
Дата создания
Дата последних изменений
22 апр 2025, 10:54
Оценочная стоимость (без НДС)
80 000 MDL
Размер минимального шага понижения цены
800 MDL
Achizitii.md ID
21409150
MTender ID
Тип процедуры
Запрос ценовых оферт (услуги)
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Адрес поставки
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Conform cerințelor din Documentația de atragere a ofertelor
Срок действия контракта
12 май 2025 03:00 - 31 дек 2025 02:00
Список позиций
1)
Название
Количество: 1.0
Ед. измерения: Bucata
Настройки подписки сохранены.
Помните, вы всегда можете вернутся в раздел Подписки и внести изменения в периодичность получения писем, удалить или добавить категории и заказчиков.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Документы процедуры закупок
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instr.profes. repet2025
Техническая спецификация
Documentația standard în word
22.04.25 10:54
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instr.profes. repet2025.semnat
Техническая спецификация
Documentația standard
22.04.25 10:54
Anunț de participare instruire profes rep 2025.semnat
Техническая спецификация
Anunț de participare
22.04.25 10:54
Ниже доступны оферты участников, документы к офертам вы можете посмотреть нажав на иконку папки.
На основе Решения рабочей группы для выбора победителя требуется:
1) Выберите победителя нажав на кнопку признать победителем.
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
3) После выбора победителя нажмите кнопку: “Принять решение”.
Квалификация участников
№
Наименование участника
Цена предложения
Статус
1
Наименование участника:
VECTOR ACADEMY S.R.L.
Цена предложения:
77 000 MDL
Статус:
Победитель
conform Deciziei grupului de lucru
12.05.25 08:27
Причина: conform Deciziei grupului de lucru
Документы квалификации
deciziadeatribuirenr16instruiriprof2025semnatsignedsemnatsemnatsemnatsignedsigned.pdf
ID: 3198359c-e7af-4141-a4a5-d82fb177b9e8
Oбъявление о присуждении
12.05.25 08:27
scrisvectoracademy(1)semnat.pdf
ID: aeb70083-eaf1-4cc7-acde-dd471ff63213
Oбъявление о присуждении
12.05.25 08:27
Документы, поданные с предложением
202505022159_Cristina Cerescu - certificari legate de SQL sau baze de date.pdf
ID: 05159eb5-bdef-4189-bbd1-242ad12fb37a
Документы для представления
Дата загрузки:
2.05.25 21:59
Дата открытия:
5.05.25 12:00
202505022135_Certificat privind lipsa restantelor - 2017737.pdf
ID: 085e9135-6426-4f96-953f-2f3d56ccc661
Документы для представления
Дата загрузки:
2.05.25 21:35
Дата открытия:
5.05.25 12:00
202505022155_Scrisoare de recomandare - Cristina Cerescu-scan.pdf
ID: 1e19fa5a-4d99-435b-bb35-e78c9b5fbb77
Документы для представления
Дата загрузки:
2.05.25 21:55
Дата открытия:
5.05.25 12:00
202505022156_studii superioare - Cristina Cerescu.pdf
ID: 24d0a3f8-285f-486f-9bd8-b4479197fb60
Документы для представления
Дата загрузки:
2.05.25 21:56
Дата открытия:
5.05.25 12:00
202505022154_Anastasia Frecautan - certificare baze de date.pdf
ID: 30476d1f-c730-4287-881e-ea81b871795a
Документы для представления
Дата загрузки:
2.05.25 21:54
Дата открытия:
5.05.25 12:00
202505022138_Lista formatori - SQL.pdf
ID: 3d075849-18cc-4764-82b5-33cf39d6b050
Документы для представления
Дата загрузки:
2.05.25 21:38
Дата открытия:
5.05.25 12:00
202505022134_Anexa 23 - Vector Academy SRL.semnat.pdf
ID: 463e542c-8082-49e1-962a-d20b7c88fefb
Документы для представления
Дата загрузки:
2.05.25 21:34
Дата открытия:
5.05.25 12:00
202505022155_Cristina_Cerescu_CV_Actualizat.docx.pdf
ID: 54fcf84e-c07d-419b-b4b2-4d07da9018a5
Документы для представления
Дата загрузки:
2.05.25 21:55
Дата открытия:
5.05.25 12:00
202505022134_Anexa 22 - specificatii tehnice Vector Academy SRL.semnat.pdf
ID: 5c0e18d8-7576-444a-bd4f-3a9d1502379d
Документы для представления
Дата загрузки:
2.05.25 21:34
Дата открытия:
5.05.25 12:00
202505022149_Frecautan - formator - trainers of trainers.png
ID: 805f3777-f5be-4637-ac1f-c1b3c6b1973f
Документы для представления
Дата загрузки:
2.05.25 21:49
Дата открытия:
5.05.25 12:00
202505022149_Anastasia Frecăuțan CV.pdf
ID: 80c21cbb-afb7-416b-b076-82e5776d8d4f
Документы для представления
Дата загрузки:
2.05.25 21:49
Дата открытия:
5.05.25 12:00
202505022130_Anexa 7 - Vector Academy SRL.semnat.pdf
ID: 854d82de-a3a2-4126-876a-73dcd2944615
Документы для представления
Дата загрузки:
2.05.25 21:30
Дата открытия:
5.05.25 12:00
202505022134_formular duae .semnat.pdf
ID: 9e4f12d1-8586-44dc-aef1-4e6c7bad0c48
Документы для представления
Дата загрузки:
2.05.25 21:34
Дата открытия:
5.05.25 12:00
202505022137_Extras din Registrul de stat al persoanelor juridice.pdf
ID: a2ade06c-ee48-4714-95ea-075cb4fc8444
Документы для представления
Дата загрузки:
2.05.25 21:37
Дата открытия:
5.05.25 12:00
202505022156_Cristina Cerescu - trainers of trainers - formator.png
ID: be4a371c-cfab-4c90-9aee-c4f65b356797
Документы для представления
Дата загрузки:
2.05.25 21:56
Дата открытия:
5.05.25 12:00
202505022149_studii universitare - Anastasia Frecautanu.pdf
ID: c7e1bfec-51da-4395-9935-fa8630955e71
Документы для представления
Дата загрузки:
2.05.25 21:49
Дата открытия:
5.05.25 12:00
202505022156_Cristina Cerescu -certificat public speaking -.pdf
ID: d0017f7d-d334-4138-a886-4dc7480a154e
Документы для представления
Дата загрузки:
2.05.25 21:56
Дата открытия:
5.05.25 12:00
202505022148_SCRISOARE DE RECOMANDARE - anastasia frecautan.pdf
ID: d876a1b6-d616-4be9-9b7d-990db6371b84
Документы для представления
Дата загрузки:
2.05.25 21:48
Дата открытия:
5.05.25 12:00
202505022149_Anastasia Frecautan Mentor Award TW Mentoring Program 2024.pdf
ID: ebb5105d-3a3c-4329-87fb-ca71d6559a9f
Документы для представления
Дата загрузки:
2.05.25 21:49
Дата открытия:
5.05.25 12:00
202505022133_Anexa 8 - Vector Academy SRL.semnat.pdf
ID: fe301e70-5a60-4c33-aa91-e56a5bfa12ad
Документы для представления
Дата загрузки:
2.05.25 21:33
Дата открытия:
5.05.25 12:00
История аукциона
Просмотр аукциона
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Активный".
Разъяснения
Документ успешно подписан
OK