Государственная закупка
21408448
Mărar
1
Период разъяснений
с 17.04.2025 13:16
по 22.04.2025 14:30
по 22.04.2025 14:30
2
Подача предложений
с 22.04.2025 14:30
по 29.04.2025 14:30
по 29.04.2025 14:30
осталось 4 дня
3
Аукцион
30.04.2025 14:00
4
Оценка
5
Предложения рассмотрены
Статус
Активный
Оценочная стоимость без НДС
35 648 MDL
Период уточнений:
17 апр 2025, 13:16 - 22 апр 2025, 14:30
Подача предложений:
22 апр 2025, 14:30 - 29 апр 2025, 14:30
Начало аукциона:
30 апр 2025, 14:00
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
Mărar proaspăt, fără rădăcini
Conform cerinţelor: Legea nr.279/2017, Legea nr.306/2018, Legea nr.296/2017, HG nr.115/2013, HG nr.724/2024, HG nr.867/2023, HG nr.929/2009 și HG nr.1279/2008.
Ambalat: în lăzi/ cutii de plastic/ carton, ce va asigura protecția în timpul transportării şi manipulării.
Cerințe generale:
-să fie sortat, curat, cu aspect proaspăt, suficient de dezvoltat;
-fără alte plante, să nu fie afectat de boli/dăunători;
-fără pământ sau resturi vegetale, culoare verde închis și aspect specific.
Condiţii de livrare a mărfii:
1. la livrare se prezintă pentru fiecare partidă:
- certificat de calitate (copia autentificată prin ștampilă umedă în cazul distribuitorilor) de la producător însoțit de rapoarte de încercări și/ sau documente care atestă siguranța și calitatea conform prevederilor art.13.1, al. (2), (5), (6), (6.1) din Legea nr.306/2018;
- cu prima livrare se va prezenta copia planului de autocontrol.
2. livrarea se va efectua cu transportul vânzătorului, la comanda cumpărătorului în garnizoana: mun. Chişinău, în perioada iunie - septembrie, anul 2025, în zilele de luni, marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 15:00;
- data, adresa și cantitatea conform cererii şefului Centrului alimentare a AN, expediată pe adresa de e-mail (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Conform cerinţelor: Legea nr.279/2017, Legea nr.306/2018, Legea nr.296/2017, HG nr.115/2013, HG nr.724/2024, HG nr.867/2023, HG nr.929/2009 și HG nr.1279/2008.
Ambalat: în lăzi/ cutii de plastic/ carton, ce va asigura protecția în timpul transportării şi manipulării.
Cerințe generale:
-să fie sortat, curat, cu aspect proaspăt, suficient de dezvoltat;
-fără alte plante, să nu fie afectat de boli/dăunători;
-fără pământ sau resturi vegetale, culoare verde închis și aspect specific.
Condiţii de livrare a mărfii:
1. la livrare se prezintă pentru fiecare partidă:
- certificat de calitate (copia autentificată prin ștampilă umedă în cazul distribuitorilor) de la producător însoțit de rapoarte de încercări și/ sau documente care atestă siguranța și calitatea conform prevederilor art.13.1, al. (2), (5), (6), (6.1) din Legea nr.306/2018;
- cu prima livrare se va prezenta copia planului de autocontrol.
2. livrarea se va efectua cu transportul vânzătorului, la comanda cumpărătorului în garnizoana: mun. Chişinău, în perioada iunie - septembrie, anul 2025, în zilele de luni, marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 15:00;
- data, adresa și cantitatea conform cererii şefului Centrului alimentare a AN, expediată pe adresa de e-mail (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Информация о заказчике
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Веб сайт
---
Контактное лицо
Данные о закупке
Дата создания
17 апр 2025, 13:03
Дата последних изменений
18 апр 2025, 19:01
Оценочная стоимость (без НДС)
35 648 MDL
Размер минимального шага понижения цены
142,59 MDL
Achizitii.md ID
21408448
MTender ID
Тип процедуры
Запрос ценовых оферт (товары)
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Адрес поставки
-, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.V.Lupu 37
Срок действия контракта
16 май 2025 03:00 - 31 дек 2025 02:00
Список позиций
1)
Название
Количество: 700.0
Ед. измерения: Kilogram
Настройки подписки сохранены.
Помните, вы всегда можете вернутся в раздел Подписки и внести изменения в периодичность получения писем, удалить или добавить категории и заказчиков.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Документы процедуры закупок
Documentația standard.signed.pdf
Documentația standard.signed.pdf
Документация к предложению
Documentația standard
17.04.25 13:16
Anunt de participare.signed.pdf
Anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
17.04.25 13:16
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Активный".
Разъяснения
Документ успешно подписан
OK