1
Период разъяснений
с 10.04.2025 10:15
по 15.04.2025 10:00
2
Подача предложений
с 15.04.2025 10:00
по 24.04.2025 11:00
осталось 18 часов
3
Аукцион
25.04.2025 15:00
4
Оценка
5
Предложения рассмотрены
Статус Активный
Оценочная стоимость без НДС 228 618 MDL
Период уточнений: 10 апр 2025, 10:15 - 15 апр 2025, 10:00
Подача предложений: 15 апр 2025, 10:00 - 24 апр 2025, 11:00
Начало аукциона: 25 апр 2025, 15:00

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801

Подать предложение
Sistem videoconferință
Информация о заказчике
Фискальный код/IDNO
Адрес
3121, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, str. Puşkin 38
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
Țibuleac Angela
Контактный номер
+37323152473
Эл. адрес
Данные о закупке
Дата создания
Дата последних изменений
10 апр 2025, 10:52
Оценочная стоимость (без НДС)
228 618 MDL
Размер минимального шага понижения цены
2 286 MDL
Achizitii.md ID
21399181
Тип процедуры
Запрос ценовых оферт (товары)
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Адрес поставки
3121, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, mun. Bălți, str. Pușkin, 38
Срок действия контракта
1 май 2025 03:00 - 31 май 2025 03:00
Список позиций
1)
Название
Ochelari inteligenți AR CPV: 30200000-1 - Компьютерное оборудование и принадлежности
Количество: 2.0
Ед. измерения: Unitate
2)
Название
Soluție Software de Asistență Remote AR CPV: 30200000-1 - Компьютерное оборудование и принадлежности
Количество: 24.0
Ед. измерения: Unitate
3)
Название
Panou interactiv 86 inchi cu suport mobil CPV: 30200000-1 - Компьютерное оборудование и принадлежности
Количество: 1.0
Ед. измерения: Unitate
4)
Название
Sistem modular de videoconferință pentru sală de curs CPV: 30200000-1 - Компьютерное оборудование и принадлежности
Количество: 1.0
Ед. измерения: Unitate
Реклама
Документы процедуры закупок
Documentatia Standard_USARB
Техническая спецификация
Documentatia Standard
10.04.25 10:15
duae_USARB
Техническая спецификация
DUAE
10.04.25 10:15
Anunt__Tehnica USARB
Техническая спецификация
Anunt de participare
10.04.25 10:15
Lotul 1
Дата:
10 апр 2025, 10:52
Название вопроса:
Clarificare privind structura loturilor în cadrul achiziției publice
Вопрос:
În conformitate cu Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, principiile concurenței loiale și accesului nediscriminatoriu al operatorilor economici la procedura de achiziție, dorim să solicităm o clarificare referitoare la structura loturilor definite în cadrul procedurii. Observăm că mai multe categorii de produse din domeniul tehnicii de calcul sunt incluse într-un singur lot. Considerăm că această abordare ar putea limita participarea operatorilor economici specializați doar pe anumite tipuri de produse, reducând astfel concurența și eficiența economică a achiziției. În acest sens, rugăm divizarea produselor în loturi separate, astfel încât să fie facilitată participarea unui număr mai mare de operatori economici și să se asigure o competiție echitabilă.
Ответ (10 апр 2025, 15:14):
Loturile au fost definite în conformitate cu cerințele specifice ale proiectului NeedEDU4.0 și cu necesitatea dotării laboratoarelor. Aceasta subliniază că fiecare lot corespunde unui laborator specific, iar separarea produselor hardware de software nu este posibilă, având în vedere cum au fost devizate și planificate aceste achiziții. Modificarea structurii loturilor ar afecta integritatea procesului de devizare și planificare a proiectului.
Lotul 1
Дата:
10 апр 2025, 10:54
Название вопроса:
Separarea pe loturi
Вопрос:
Bună ziua, rugăm semnarea bunurilor pe loturi diferite nu are nimic în comun Soft-ul cu Hard-ul.
Ответ (10 апр 2025, 15:22):
Loturile au fost definite în conformitate cu cerințele specifice ale proiectului NeedEDU4.0 și cu necesitatea dotării laboratoarelor. Aceasta subliniază că fiecare lot corespunde unui laborator specific, iar separarea produselor hardware de software nu este posibilă, având în vedere cum au fost devizate și planificate aceste achiziții. Modificarea structurii loturilor ar afecta integritatea procesului de devizare și planificare a proiectului.
Lotul 1
Дата:
10 апр 2025, 11:03
Название вопроса:
Tehnica de calcul
Вопрос:
Bună ziua, În prezent, mai multe categorii de produse din domeniul tehnicii de calcul sunt incluse într-un singur lot, fără a se face distincția necesară între componentele hardware și cele software. Considerăm că această abordare nu reflectă realitatea pieței și limitează participarea operatorilor economici specializați. Hardware-ul (echipamentele fizice, cum ar fi servere, stații de lucru, periferice etc.) și software-ul (licențe, sisteme de operare, aplicații specializate) sunt elemente fundamental diferite, atât din punct de vedere tehnologic, cât și al procesului de achiziție, instalare, configurare și mentenanță. Prin urmare, solicităm restructurarea documentației de atribuire, prin divizarea acestui lot în categorii separate – cel puțin în lot hardware și lot software – pentru a permite o concurență reală și transparentă, dar și pentru a asigura o livrare și implementare corespunzătoare, în conformitate cu bunele practici din domeniu.
Ответ (10 апр 2025, 15:31):
Loturile au fost definite în conformitate cu cerințele specifice ale proiectului NeedEDU4.0 și cu necesitatea dotării laboratoarelor. Aceasta subliniază că fiecare lot corespunde unui laborator specific, iar separarea produselor hardware de software nu este posibilă, având în vedere cum au fost devizate și planificate aceste achiziții. Modificarea structurii loturilor ar afecta integritatea procesului de devizare și planificare a proiectului.
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Активный".
Разъяснения