Выберите тип процедуры
Коммерческая закупка
21388220
1
Период разъяснений
с
27.03.2025 15:44
по 10.04.2025 16:35
по 10.04.2025 16:35
2
Подача предложений
с
10.04.2025 16:35
по 20.04.2025 16:35
по 20.04.2025 16:35
3
Аукцион
не будет использоваться
4
Оценка
5
Контракт
Статус
Оценка
Оценочная стоимость без НДС
1 458 333,33 MDL
Период уточнений:
27 мар 2025, 15:44 - 10 апр 2025, 16:35
Подача предложений:
10 апр 2025, 16:35 - 20 апр 2025, 16:35
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.
Подписаться невозможно
в период Оценка
Servicii de organizare a evenimentului Ziua Internațională a Tineretului „Chișinău YOUTH FEST”, din 31 mai 2025”
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mitropolit Dosoftei, 99
Веб сайт
---
Контактное лицо
Данные о закупке
Дата создания
27 мар 2025, 15:44
Дата последних изменений
5 апр 2025, 20:46
Achizitii.md ID
21388220
MTender ID
CPV
79900000-3 - Diverse servicii comerciale şi servicii conexe
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Список лотов
Документы процедуры закупок
Дата:
5 апр 2025, 20:46
Название вопроса:
1.1. Servicii de închiriere, montare/demontare a Scenei
Вопрос:
Bună ziua.
În specificațiile tehnice sunt indicate dimensiuni pentru scenă care fac trimitere directă la un anumit agent economic. Această formulare limitează concurența și creează bariere nejustificate pentru alți ofertanți.
Conform Legii nr. 131/2015, art. 37 alin. (6) și (9), specificațiile trebuie să fie neutre și să nu favorizeze un anumit produs sau furnizor.
Vă rugăm să ajustați specificațiile astfel încât să permită participarea ofertanților care pot oferi produse echivalente.
Mulțumim.
Ответ (7 апр 2025, 16:39):
Bună ziua! În caietul de sarcini este stipulat clar dimensiunile necesare pentru acest eveniment.
Дата:
5 апр 2025, 21:28
Название вопроса:
1.1. Servicii de închiriere, montare/demontare a Scenei
Вопрос:
Bună ziua. Vă rugăm să indicați cantitatea necesară pentru gardurile de protecție cu dimensiunea 3,5 × 2 m. Mulțumim.
Ответ (8 апр 2025, 09:22):
Gard de protecție cu dimensiunea 3,5×2m este necesar pentru îngrădirea scenei spate și laterale, aproximativ 100m
Дата:
5 апр 2025, 21:29
Название вопроса:
1.1. Servicii de închiriere, montare/demontare a Scenei
Вопрос:
Bună ziua.
Vă rugăm să indicați cantitatea necesară pentru gardurile de protecție cu dimensiunea 2 × 1,2 m, și totodată să specificați parametrii echivalenți acceptați pentru aceste garduri.
Mulțumim.
Ответ (8 апр 2025, 09:22):
Garduri de protecție cu dimensiunea 2×1,2 m, este necesar de a îngrădi partea din fata a scenei și FOH (Front of House), în fața scenei este nevoie: gard de forță/bariere de forță aproximativ 50-60m, gard de protecție simplu 2x1,2m pentru FOH - 70-80m
Дата:
5 апр 2025, 22:36
Название вопроса:
1.5. Servicii de închiriere corturi și rechuzită pentru participanții evenimentului
Вопрос:
Bună ziua.
Vă rugăm să indicați cantitatea necesară pentru mobilierul solicitat:
– mese -
– scaune -
– culere cu apă -
Mulțumim.
Ответ (8 апр 2025, 16:24):
– mese - 1
– scaune - 10
– culere cu apă - 1
Дата:
5 апр 2025, 22:38
Название вопроса:
2.1. Serviciu de décor a evenimentului.
Вопрос:
Bună ziua.
Photobaner:
– Vă rugăm să indicați dimensiunile și cerințele tehnice a panoului foto –
Mulțumim.
Ответ (8 апр 2025, 16:25):
Dimensiunile Photobaner: 6x4 cerintele tehnice raman la discreția ofertantului sa fie stabil si sigur fara a prezenta careva pericol pentru participanti
Дата:
5 апр 2025, 22:42
Название вопроса:
2.1. Serviciu de décor a evenimentului.
Вопрос:
Bună ziua.
Photobaner:
– Vă rugăm să specificați unde va fi instalat acest panou? –
Mulțumim.
Ответ (8 апр 2025, 16:26):
Photobaner:
- În perimetrul zonei unde se va desfasura evenimentul (Stinga sau Dreapta scenei)
Дата:
5 апр 2025, 22:43
Название вопроса:
2.1. Serviciu de décor a evenimentului.
Вопрос:
Bună ziua.
Décor zona de acces:
– Unde va avea loc evenimentul?
Mulțumim.
Ответ (7 апр 2025, 16:40):
Evenimentul va avea loc în PMAN
Дата:
5 апр 2025, 22:44
Название вопроса:
2.1. Serviciu de décor a evenimentului.
Вопрос:
Bună ziua.
Décor zona de acces:
– Câte zone de acces sunt planificate?
Mulțumim.
Ответ (8 апр 2025, 16:26):
Sunt planificate două zone de acces
Дата:
5 апр 2025, 22:47
Название вопроса:
2.1. Serviciu de décor a evenimentului.
Вопрос:
Bună ziua.
Stilistica evenimentului:
Vă rugăm să oferiți linkuri către surse cu elementele stilistice planificate pentru décor sau să anexați materialele de branding la documentația publicată pe platformă.
Mulțumim.
Ответ (8 апр 2025, 16:27):
Stilististica evenimentului trebuie concepută de la zero, in baza materialelor din anii precedenti
Дата:
5 апр 2025, 22:57
Название вопроса:
2.3. Servicii comunicare, promovare și identitate vizuală pre și post eveniment.
Вопрос:
Bună ziua.
Declinarea conceptului pe materiale de comunicare (print și online/digital) – Vă rugăm să specificați cine va realiza tiparul materialelor și care este cantitatea estimativă a acestora.
Mulțumim.
Ответ (8 апр 2025, 16:27):
Declinarea conceptului pe materialele de comunicare va fi realizata de ofertant, iar cantitatea estimativa va fi stabilita in functie de conceptul scenografic, strategia de promovar & comunicare, propusa de ofertant
Дата:
5 апр 2025, 22:58
Название вопроса:
2.3. Servicii comunicare, promovare și identitate vizuală pre și post eveniment.
Вопрос:
Ecusoane:
Vă rugăm să indicați:
cantitatea necesară (personal tehnic, voluntari, organizatori etc.);
dimensiuni ecusoane;
tipul de print (o parte sau ambele părți);
dacă ecusoanele vor fi pe șiret sau bold;
dacă vor fi laminate sau nu;
orice alte cerințe tehnice aplicabile.
Mulțumim.
Ответ (8 апр 2025, 16:28):
Dimensiunile ecusoanelor 9x12 cm, cantitatea va fi ajustata in fucntie de numarul de aprticipanti in echipa organziatorica/artistica si tot personalul implicat in proces, ecusoane pe siret printate doar pe o parte, laminate
Дата:
5 апр 2025, 22:59
Название вопроса:
3.3. Asigurare paza.
Вопрос:
Vă rugăm să indicați durata de desfășurare a evenimentului, pentru estimarea exactă a necesarului de servicii de pază.
Mulțumim.
Ответ (7 апр 2025, 16:43):
Durata desfășurării evenimentului va fi de la orele 17:00 până 23:00
Дата:
5 апр 2025, 23:00
Название вопроса:
4. Servicii de implementare a scenariului, regiei și părții artistice a evenimentului.
Вопрос:
Referitor la persoana responsabilă de moderarea evenimentului, vă rugăm să indicați:
– durata totală estimată a evenimentului;
– limba/limbile în care se va desfășura moderarea.
Mulțumim.
Ответ (7 апр 2025, 16:46):
Persoana responsabilă va modera eveimentul
În limba română
Дата:
5 апр 2025, 23:00
Название вопроса:
4.1. Servicii de organizare a părții artistice a evenimentului.
Вопрос:
Vă rugăm să indicați:
– programul estimativ / durata evenimentului;
– numărul estimativ de artiști/colective participante.
Mulțumim.
Ответ (7 апр 2025, 16:47):
4 artiști
Дата:
6 апр 2025, 00:07
Название вопроса:
Anexa nr. 22 și Anexa nr. 23
Вопрос:
Bună ziua,
Vă rugăm să completați Anexele 22 și 23 la Documentația standard și să le încărcați pe platformă pentru accesul ofertanților.
Mulțumim.
Ответ (8 апр 2025, 16:35):
1) Propunerea tehnică - ofertantul elaborează propunerea tehnică, astfel încât aceasta să respecte în totalitate cerinţele de calificare, precum şi cerinţele prevăzute în caietul de sarcini. Propunerea tehnică conține -Specificaţii tehnice (anexa nr. 22);
2) Propunerea financiară- ofertantul elaborează propunerea financiară, astfel încât aceasta să furnizeze toate informaţiile solicitate cu privire la preţuri, tarife, precum şi la alte condiţii financiare şi comerciale legate de obiectul contractului de achiziţie publică de bunuri și servicii. Propunerea financiară conține - Specificații de preț (anexa nr.23);
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.
Документ успешно подписан
OK