Выберите тип процедуры
Коммерческая закупка
21380640
1
Период разъяснений
с
31.03.2025 15:02
по 10.04.2025 13:00
по 10.04.2025 13:00
2
Подача предложений
с
10.04.2025 13:00
по 21.04.2025 15:00
по 21.04.2025 15:00
3
Аукцион
не будет использоваться
4
Оценка
5
Контракт
Статус
Оценка
Оценочная стоимость без НДС
7 475 833,18 MDL
Период уточнений:
31 мар 2025, 15:02 - 10 апр 2025, 13:00
Подача предложений:
10 апр 2025, 13:00 - 21 апр 2025, 15:00
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.
Подписаться невозможно
в период Оценка
Reparația curent a drumurilor locale de interes raional cu îmbrăcăminte din pămînt, macadam din r. Căușeni pentru anul 2025
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD-4301, MOLDOVA, Căuşeni, or.Căuşeni, bd. M. Eminescu, 31
Веб сайт
---
Контактное лицо
Данные о закупке
Дата создания
31 мар 2025, 15:02
Дата последних изменений
31 мар 2025, 21:38
Achizitii.md ID
21380640
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Список лотов
Документы процедуры закупок
anunt_de_participare_întreținerea drumurilor 2025.semnat.pdf
anunt_de_participare_întreținerea drumurilor 2025.semnat.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
31.03.25 15:02
Дата:
31 мар 2025, 21:38
Название вопроса:
garantie
Вопрос:
lucrari de intretinere si cereti 3 ani de garantie, e cam prea mult, in baza la ce solicitati asa garantie? modificati va rog minim 1 an, ms
Ответ (10 апр 2025, 09:53):
Sunt lucrări de reparație și întreținere, decizia grupului de lucru de a solicita garanția de bună execuție pe un termen de 3 ani, pentru a asigura executarea eficientă a lucrărilor, de către câștigătorul licitației.
Дата:
1 апр 2025, 09:24
Название вопроса:
Locații
Вопрос:
Indicații vă rog Pichetele, Km sau locurile detaliat, adresa, nu doar denumirea drumului.
Ответ (2 апр 2025, 14:59):
În legătură cu faptul, că de la momentul efectuării vizitii în teritoriu, de către Comisia raională privind aprecierea volumului de lucrări. incluse în Programul de întreținere, reparație și administrare a drumurilor publice locale de interes raional pentru anul 2025, constituită prin Dispoziția președintelui raionului Căușeninr. 136-a din 17.10.2024, în perioada octombrie-noiembrie 2024 și aprobarea listei defectelor, după sezonul de iarnă situația s-a modificat.
Astfel, în momentul transmiterii șantierului în lucru câștigătorului licitației (antreprenorului) în baza procesului verbal, vor fi stabilite în comun acord selectiv locurile detaliate care vor fi supuse reparației.
Дата:
2 апр 2025, 16:16
Название вопроса:
Volume de lucrări detaliate
Вопрос:
Dacă lista defectelor s-a modificat, de ce petreceți achiziția mai departe și mergeți intenționat la modificări și trucări de volume? Despre modificările descrise de Dumneavoastră știe doar SA Drumuri Căușeni?
Ответ (3 апр 2025, 08:10):
Volumul de lucrări nu este modificat, citiți mai atent raspunsul de mai sus. Toata activitatea grupului de lucru este absolut transparentă.
Дата:
7 апр 2025, 10:05
Название вопроса:
Anunt de participare
Вопрос:
Stimata AC, precizati va rog daca e posibil ca Garantia pentru oferta sa fie constituita sub forma de transfer bancar, totodată va rugam respectuos sa publicati rechizitele bancare. Multumesc Anticipat!
Ответ (10 апр 2025, 09:40):
Conform anunțului de participare, Oferta va fi însoțită de o Garanție pentru ofertă, (emisă de o bancă comercială) Scrisoare de garantie bancara, Anexa nr.9 din Documentația Standard, care este obligatorie pentru toți candidații doritorii de a participa la licitație.
Дата:
8 апр 2025, 11:40
Название вопроса:
Experienta similara
Вопрос:
Referitor la cerința privind experiența similară în domeniul de activitate aferent obiectului contractului (minimum 5 ani), vă rugăm să clarificați fundamentul legal al acestei cerințe, având în vedere că, potrivit art. 22 alin. (2) lit. a) din Legea achizițiilor publice, autoritatea contractantă poate solicita o listă a principalelor servicii similare prestate în ultimii 3 ani. În acest sens, vă rugăm să precizați dacă se poate considera îndeplinită cerința privind experiența și prin demonstrarea prestării de servicii relevante în ultimii 3 ani, conform prevederilor legale?
Ответ (10 апр 2025, 09:33):
Legea 131/2015 Articolul 22. Capacitatea tehnică şi/sau profesională, alin. (3) În cazul aplicării unei proceduri pentru atribuirea unui contract de achiziții publice de lucrări, în scopul verificării capacităţii tehnice şi/sau profesionale a ofertanţilor/candidaţilor, autoritatea contractantă are dreptul de a le solicita acestora, în funcţie de specificul, de volumul şi de complexitatea lucrărilor ce urmează să fie executate şi numai în măsura în care aceste informaţii sînt relevante pentru îndeplinirea contractului, următoarele:
a) lista lucrărilor similare executate în ultimii 5 ani, însoţită de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări, în care să se conțină cel puțin un contract de lucrări similare a cărui valoare să nu fie mai mică de 75% din valoarea viitorului contract sau valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală cu sau mai mare decît valoarea viitorului contract. Certificările de bună execuție indică beneficiarii, indiferent dacă aceştia sînt autorităţi contractante sau clienţi privaţi, valoarea, perioada şi locul execuţiei lucrărilor şi precizează dacă au fost efectuate în conformitate cu normele profesionale din domeniu şi dacă au fost duse la bun sfîrşit;
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.
Документ успешно подписан
OK