Государственная закупка
21376065
Lotul 10. Înşelaţi de propriul creier?! Capcane mentale și strategii de contracarare
1
Период разъяснений
с 06.03.2025 17:03
по 14.03.2025 13:38
по 14.03.2025 13:38
2
Подача предложений
с 14.03.2025 13:38
по 22.03.2025 15:38
по 22.03.2025 15:38
3
Аукцион
с 24.03.2025 12:46
по 24.03.2025 12:56
по 24.03.2025 12:56
4
Оценка
5
Предложения рассмотрены
Статус
Активный
Оценочная стоимость без НДС
2 500 MDL
Период уточнений:
6 мар 2025, 17:03 - 14 мар 2025, 13:38
Подача предложений:
14 мар 2025, 13:38 - 22 мар 2025, 15:38
Начало аукциона:
24 мар 2025, 12:46
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
1. Domeniul în care se organizează activităţile de dezvoltare profesională
Înşelaţi de propriul creier?! Capcane mentale și strategii de contracarare
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
Acumularea cunoştinţelor angajaţilor CNAS privind capcanele mentale și strategii de contracarare
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
Capcane mentale și strategii de contracarare
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 2 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Funcţionarii publici de execuție/conducere din cadrul subdiviziunilor structurale ale CNAS.
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
2 participanţi. Numărul de participanţi va putea fi mai mare la solicitarea suplimentară a angajaţilor CNAS. Se va specifica de ofertant care este numărul maxim admis de participanţi pentru un grup.
6.4 Numărul de grupe
Semestrul II, 2025 – 1 grup.
6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire online sau cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Centrului de Instruire al CNAS (or. Chișinău, str. Burebista 108, et.4). Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS.
6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și prezentarea participanților la activitățile de instruire a materialelor de suport, în colaborare cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS.
6.5.4 Elaborarea programului tematic de instruire cu obiective concrete, stabilite conform necesitățile de instruire identificate, î-l prezintă direcției generale resurse umane din cadrul CNAS și î-l realizează conform obiectivelor stabilite și în strictă conformitate cu contractul încheiat.
6.5.5 Adaptează programul tematic de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale participanților la activitățile de instruire/CNAS.
6.5.6 Asigură calitatea serviciilor de instruire prestate.
6.5.7 În cazul în care durata activităţii de instruire va fi de cel puţin 8 ore prezentarea direcției generale resurse umane cel puțin 3 întrebări și răspunsuri pentru aprecierea nivelului cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi, cu cel puțin 5 zile până la desfășurarea activităților de instruire, inclusiv colaborarea cu direcția generală resurse umane pentru elaborarea testului de evaluare a cunoștințelor și abilităților posedate/acumulate de participanţi, înclusiv în comparație cu acele avute.
6.5.8 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire/ rezultatele participării angajaților CNAS la activităţile de instruire, care va cuprinde:
(1) nivelul de înțelegere și asimilare de către participanții la instruire a materialului examinat;
(2) atitudinea participanților față de instruire și gradul de implicare a participanților în activitățile de instruire;
(3) necesitatea introducerii modificărilor în programul de instruire.
6.5.9 Folosirea metodelor interactive de instruire, care contribuie la satisfacerea necesităţilor de instruire a participanților.
6.5.10 Evitarea sesiunilor teoretice de lungă durată și asigurarea caracterului practic și aplicativ al programelor de instruire (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate).
6.5.11 Desfășurarea activităților de instruire în limba română.
6.5.12 În cazul în care durata activităţii de instruire va fi de cel puţin 8 ore eliberarea de comun cu Direcţia generală resurse umane din cadrul CNAS a certificatelor de participare/absolvire a activităților de instruire pentru angajații CNAS care au fost prezenți la toate orele din cadrul activităților de instruire și au obținut un rezultat de cel puțin 70% la testarea privind evaluarea cunoștințelor de la sfârșitul activităților de instruire.
Înşelaţi de propriul creier?! Capcane mentale și strategii de contracarare
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
Acumularea cunoştinţelor angajaţilor CNAS privind capcanele mentale și strategii de contracarare
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
Capcane mentale și strategii de contracarare
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 2 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Funcţionarii publici de execuție/conducere din cadrul subdiviziunilor structurale ale CNAS.
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
2 participanţi. Numărul de participanţi va putea fi mai mare la solicitarea suplimentară a angajaţilor CNAS. Se va specifica de ofertant care este numărul maxim admis de participanţi pentru un grup.
6.4 Numărul de grupe
Semestrul II, 2025 – 1 grup.
6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire online sau cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Centrului de Instruire al CNAS (or. Chișinău, str. Burebista 108, et.4). Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS.
6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și prezentarea participanților la activitățile de instruire a materialelor de suport, în colaborare cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS.
6.5.4 Elaborarea programului tematic de instruire cu obiective concrete, stabilite conform necesitățile de instruire identificate, î-l prezintă direcției generale resurse umane din cadrul CNAS și î-l realizează conform obiectivelor stabilite și în strictă conformitate cu contractul încheiat.
6.5.5 Adaptează programul tematic de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale participanților la activitățile de instruire/CNAS.
6.5.6 Asigură calitatea serviciilor de instruire prestate.
6.5.7 În cazul în care durata activităţii de instruire va fi de cel puţin 8 ore prezentarea direcției generale resurse umane cel puțin 3 întrebări și răspunsuri pentru aprecierea nivelului cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi, cu cel puțin 5 zile până la desfășurarea activităților de instruire, inclusiv colaborarea cu direcția generală resurse umane pentru elaborarea testului de evaluare a cunoștințelor și abilităților posedate/acumulate de participanţi, înclusiv în comparație cu acele avute.
6.5.8 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire/ rezultatele participării angajaților CNAS la activităţile de instruire, care va cuprinde:
(1) nivelul de înțelegere și asimilare de către participanții la instruire a materialului examinat;
(2) atitudinea participanților față de instruire și gradul de implicare a participanților în activitățile de instruire;
(3) necesitatea introducerii modificărilor în programul de instruire.
6.5.9 Folosirea metodelor interactive de instruire, care contribuie la satisfacerea necesităţilor de instruire a participanților.
6.5.10 Evitarea sesiunilor teoretice de lungă durată și asigurarea caracterului practic și aplicativ al programelor de instruire (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate).
6.5.11 Desfășurarea activităților de instruire în limba română.
6.5.12 În cazul în care durata activităţii de instruire va fi de cel puţin 8 ore eliberarea de comun cu Direcţia generală resurse umane din cadrul CNAS a certificatelor de participare/absolvire a activităților de instruire pentru angajații CNAS care au fost prezenți la toate orele din cadrul activităților de instruire și au obținut un rezultat de cel puțin 70% la testarea privind evaluarea cunoștințelor de la sfârșitul activităților de instruire.
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Gheorghe Tudor nr.3
Веб сайт
---
Контактное лицо
Данные о закупке
Дата создания
Дата последних изменений
10 мар 2025, 15:31
Оценочная стоимость (без НДС)
2 500 MDL
Размер минимального шага понижения цены
25 MDL
Achizitii.md ID
21376065
MTender ID
Тип процедуры
Запрос ценовых оферт (услуги)
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Адрес поставки
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Conform condițiilor din Documentație de atragere a ofertelor
Срок действия контракта
22 мар 2025 02:00 - 31 дек 2025 02:00
Список позиций
1)
Название
Lotul 10. Înşelaţi de propriul creier?! Capcane mentale și strategii de contracarare
CPV: 80500000-9 - Образовательные услуги
Количество: 1.0
Ед. измерения: Bucata
Настройки подписки сохранены.
Помните, вы всегда можете вернутся в раздел Подписки и внести изменения в периодичность получения писем, удалить или добавить категории и заказчиков.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Документы процедуры закупок
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instr.profes.2025
Техническая спецификация
Documentația Standard word
6.03.25 17:03
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instr.profes.2025.semnat
Техническая спецификация
Documentația Standard semnat
6.03.25 17:03
Anunț de participare instruire profes. 2025.semnat
Техническая спецификация
Anunț de participare
6.03.25 17:03
Ниже доступны оферты участников, документы к офертам вы можете посмотреть нажав на иконку папки.
На основе Решения рабочей группы для выбора победителя требуется:
1) Выберите победителя нажав на кнопку признать победителем.
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
3) После выбора победителя нажмите кнопку: “Принять решение”.
Квалификация участников
№
Наименование участника
Цена предложения
Статус
1
Наименование участника:
Centrul Național de Instruire în Insolvență MOLDINSOLV
Цена предложения:
1 399 MDL
Статус:
На рассмотрении
Причина: Не указано
Документы квалификации
Документы квалификации отсутствуют
Документы, поданные с предложением
certificate tofan t.semnat.pdf
certificate tofan t.semnat.pdf
ID: 34ab15df-2beb-4089-b746-3fccfdcceb51
Квалификационные документы
MSIGN
Дата загрузки:
21.03.25 11:11
Дата открытия:
25.03.25 08:19
Квалификационные документы
MSIGN
Дата загрузки:
21.03.25 11:11
Дата открытия:
25.03.25 08:19
scrisoare de recomandare ip cmda.semnat.pdf
scrisoare de recomandare ip cmda.semnat.pdf
ID: 6da9dfa6-84ba-4a74-a5e7-842b330c1bfa
Квалификационные документы
MSIGN
Дата загрузки:
21.03.25 11:11
Дата открытия:
25.03.25 08:19
lista formatorilor.semnat.pdf
lista formatorilor.semnat.pdf
ID: 76928d64-771d-47e2-a101-32f5698a14bb
Квалификационные документы
MSIGN
Дата загрузки:
21.03.25 11:11
Дата открытия:
25.03.25 08:19
anexa nr. 22 specificații tehnice.semnat.pdf
anexa nr. 22 specificații tehnice.semnat.pdf
ID: 9130b65b-8008-4722-b1f5-31854ab9470c
Квалификационные документы
MSIGN
Дата загрузки:
21.03.25 11:11
Дата открытия:
25.03.25 08:19
duae instruire profes2025.semnat.pdf
duae instruire profes2025.semnat.pdf
ID: a027126c-0e0f-4b36-841d-f4c3394fc704
Квалификационные документы
MSIGN
Дата загрузки:
21.03.25 11:11
Дата открытия:
25.03.25 08:19
Квалификационные документы
MSIGN
Дата загрузки:
21.03.25 11:11
Дата открытия:
25.03.25 08:19
anexa nr. 23 specificații de preț.semnat.pdf
anexa nr. 23 specificații de preț.semnat.pdf
ID: a459e472-5eaa-4508-a082-3d7412f5aa53
Финансовое предложение
MSIGN
Дата загрузки:
21.03.25 11:11
Дата открытия:
25.03.25 08:19
scrisoare de recomandare academia ștefan cel mare.semnat.pdf
scrisoare de recomandare academia ștefan cel mare.semnat.pdf
ID: b31d1237-1c60-4336-933d-af5ebaf779fc
Квалификационные документы
MSIGN
Дата загрузки:
21.03.25 11:11
Дата открытия:
25.03.25 08:19
scrisoare de recomandare moldovatransgaz.semnat.pdf
scrisoare de recomandare moldovatransgaz.semnat.pdf
ID: c85050ee-c992-49bb-848e-e26af2a7c986
Квалификационные документы
MSIGN
Дата загрузки:
21.03.25 11:11
Дата открытия:
25.03.25 08:19
Квалификационные документы
MSIGN
Дата загрузки:
21.03.25 11:11
Дата открытия:
25.03.25 08:19
2
Наименование участника:
U.P.S. ION CREANGĂ din mun. Chişinău
Цена предложения:
1 400 MDL
Статус:
В ожидании
Документы типа "Квалификационная документация", "финансовое предложение" и "иллюстрация" будут доступны всем для просмотра только после перехода оферты в статус "на рассмотрении".
Причина: Не указано
Документы квалификации
Документы квалификации отсутствуют
Документы, поданные с предложением
declaraŢiesigned.pdf
ID: 03c00d88-462b-4343-9a84-ac655acba246
Документы для представления
Дата загрузки:
21.03.25 14:46
Дата открытия:
24.03.25 14:51
anexa22specificațiitehnicesigned.pdf
ID: 07b0e725-d8a7-48f5-a83c-6b074475b93a
Документы для представления
Дата загрузки:
21.03.25 14:46
Дата открытия:
24.03.25 14:51
anexa23specificațiideprețsigned.pdf
ID: 2b926c4e-2c23-482c-9533-f7a69c40c573
Документы для представления
Дата загрузки:
21.03.25 14:46
Дата открытия:
24.03.25 14:51
anexa8declarațieprivindvalabilitateaoferteisigned.pdf
ID: 5cdc6b6e-d1a4-4c65-ab64-b7c3cde1785e
Документы для представления
Дата загрузки:
21.03.25 14:46
Дата открытия:
24.03.25 14:51
listaformatorilorsigned.pdf
ID: 5f074920-d02f-4699-b1ab-bdeb93ade235
Документы для представления
Дата загрузки:
21.03.25 14:46
Дата открытия:
24.03.25 14:51
duaeupscsigned.pdf
ID: 8a71a37f-ba34-4f66-aa23-2b9c5b2a6a5a
Документы для представления
Дата загрузки:
21.03.25 14:46
Дата открытия:
24.03.25 14:51
iuzvacolga_dsigned.pdf
ID: 9dc05bd1-9b02-4f67-a7ce-adef6040f05c
Документы для представления
Дата загрузки:
21.03.25 14:46
Дата открытия:
24.03.25 14:51
certifupsfisclipsadatoriisigned.pdf
ID: d07ec01f-d055-4728-a0e0-f9de627a1e62
Документы для представления
Дата загрузки:
21.03.25 14:46
Дата открытия:
24.03.25 14:51
anexa7cereredepartitiparesigned.pdf
ID: d2cac267-0b22-4f0b-a35b-eb3ed39c84da
Документы для представления
Дата загрузки:
21.03.25 14:46
Дата открытия:
24.03.25 14:51
История аукциона
Просмотр аукциона
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Активный".
Разъяснения
Документ успешно подписан
OK