Государственная закупка
21376065
Lotul 7. Securitatea şi sănătatea în muncă
1
Период разъяснений
с 06.03.2025 17:03
по 14.03.2025 13:38
по 14.03.2025 13:38
2
Подача предложений
с 14.03.2025 13:38
по 22.03.2025 15:38
по 22.03.2025 15:38
3
Аукцион
24.03.2025 11:51
4
Оценка
5
Предложения рассмотрены
Статус
Предложения рассмотрены
Оценочная стоимость без НДС
6 000 MDL
Период уточнений:
6 мар 2025, 17:03 - 14 мар 2025, 13:38
Подача предложений:
14 мар 2025, 13:38 - 22 мар 2025, 15:38
Начало аукциона:
24 мар 2025, 11:51
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
1. Domeniul în care se organizează activităţile de dezvoltare profesională
Securitatea şi sănătatea în muncă
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
Aprofundarea cunoștințelor conducătorilor locurilor de muncă din cadrul CNAS privind securitatea şi sănătatea în muncă a angajaţilor
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
Conţinut minim conform Hotărârii de Guvern nr. 95/2009 pentru aprobarea unor acte normative privind implementarea Legii securităţii şi sănătăţii în muncă nr. 186/2008
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 8 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Angajați cu funcții de conducere.
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
12 participanţi. Numărul de participanţi va putea fi mai mare la solicitarea suplimentară a angajaţilor CNAS. Se va specifica de ofertant care este numărul maxim admis de participanţi pentru un grup.
6.4 Numărul de grupe
Semestrul I-II, 2025 – 1 grup.
6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire online sau cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Centrului de Instruire al CNAS (or. Chișinău, str. Burebista 108, et.4). Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS.
6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și prezentarea participanților la activitățile de instruire a materialelor de suport, în colaborare cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS.
6.5.4 Elaborarea programului tematic de instruire cu obiective concrete, stabilite conform necesitățile de instruire identificate, î-l prezintă direcției generale resurse umane din cadrul CNAS și î-l realizează conform obiectivelor stabilite și în strictă conformitate cu contractul încheiat.
6.5.5 Adaptează programul tematic de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale participanților la activitățile de instruire/CNAS.
6.5.6 Asigură calitatea serviciilor de instruire prestate.
6.5.7 Prezentarea direcției generale resurse umane cel puțin 3 întrebări și răspunsuri pentru aprecierea nivelului cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi, cu cel puțin 5 zile până la desfășurarea activităților de instruire, inclusiv colaborarea cu direcția generală resurse umane pentru elaborarea testului de evaluare a cunoștințelor și abilităților posedate/acumulate de participanţi, înclusiv în comparație cu acele avute.
6.5.8 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire/ rezultatele participării angajaților CNAS la activităţile de instruire, care va cuprinde:
(1) nivelul de înțelegere și asimilare de către participanții la instruire a materialului examinat;
(2) atitudinea participanților față de instruire și gradul de implicare a participanților în activitățile de instruire;
(3) necesitatea introducerii modificărilor în programul de instruire.
6.5.9 Folosirea metodelor interactive de instruire, care contribuie la satisfacerea necesităţilor de instruire a participanților.
6.5.10 Evitarea sesiunilor teoretice de lungă durată și asigurarea caracterului practic și aplicativ al programelor de instruire (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate).
6.5.11 Desfășurarea activităților de instruire în limba română.
6.5.12 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităților de instruire pentru angajații CNAS care au fost prezenți la toate orele din cadrul activităților de instruire și au obținut un rezultat de cel puțin 70% la testarea privind evaluarea cunoștințelor de la sfârșitul activităților de instruire.
Securitatea şi sănătatea în muncă
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
Aprofundarea cunoștințelor conducătorilor locurilor de muncă din cadrul CNAS privind securitatea şi sănătatea în muncă a angajaţilor
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
Conţinut minim conform Hotărârii de Guvern nr. 95/2009 pentru aprobarea unor acte normative privind implementarea Legii securităţii şi sănătăţii în muncă nr. 186/2008
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 8 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Angajați cu funcții de conducere.
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
12 participanţi. Numărul de participanţi va putea fi mai mare la solicitarea suplimentară a angajaţilor CNAS. Se va specifica de ofertant care este numărul maxim admis de participanţi pentru un grup.
6.4 Numărul de grupe
Semestrul I-II, 2025 – 1 grup.
6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire online sau cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Centrului de Instruire al CNAS (or. Chișinău, str. Burebista 108, et.4). Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS.
6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și prezentarea participanților la activitățile de instruire a materialelor de suport, în colaborare cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS.
6.5.4 Elaborarea programului tematic de instruire cu obiective concrete, stabilite conform necesitățile de instruire identificate, î-l prezintă direcției generale resurse umane din cadrul CNAS și î-l realizează conform obiectivelor stabilite și în strictă conformitate cu contractul încheiat.
6.5.5 Adaptează programul tematic de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale participanților la activitățile de instruire/CNAS.
6.5.6 Asigură calitatea serviciilor de instruire prestate.
6.5.7 Prezentarea direcției generale resurse umane cel puțin 3 întrebări și răspunsuri pentru aprecierea nivelului cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi, cu cel puțin 5 zile până la desfășurarea activităților de instruire, inclusiv colaborarea cu direcția generală resurse umane pentru elaborarea testului de evaluare a cunoștințelor și abilităților posedate/acumulate de participanţi, înclusiv în comparație cu acele avute.
6.5.8 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire/ rezultatele participării angajaților CNAS la activităţile de instruire, care va cuprinde:
(1) nivelul de înțelegere și asimilare de către participanții la instruire a materialului examinat;
(2) atitudinea participanților față de instruire și gradul de implicare a participanților în activitățile de instruire;
(3) necesitatea introducerii modificărilor în programul de instruire.
6.5.9 Folosirea metodelor interactive de instruire, care contribuie la satisfacerea necesităţilor de instruire a participanților.
6.5.10 Evitarea sesiunilor teoretice de lungă durată și asigurarea caracterului practic și aplicativ al programelor de instruire (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate).
6.5.11 Desfășurarea activităților de instruire în limba română.
6.5.12 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităților de instruire pentru angajații CNAS care au fost prezenți la toate orele din cadrul activităților de instruire și au obținut un rezultat de cel puțin 70% la testarea privind evaluarea cunoștințelor de la sfârșitul activităților de instruire.
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Gheorghe Tudor nr.3
Веб сайт
---
Контактное лицо
Данные о закупке
Дата создания
Дата последних изменений
10 мар 2025, 15:31
Оценочная стоимость (без НДС)
6 000 MDL
Размер минимального шага понижения цены
60 MDL
Achizitii.md ID
21376065
MTender ID
Тип процедуры
Запрос ценовых оферт (услуги)
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Адрес поставки
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Conform condițiilor din Documentație de atragere a ofertelor
Срок действия контракта
22 мар 2025 02:00 - 31 дек 2025 02:00
Список позиций
1)
Название
Количество: 1.0
Ед. измерения: Bucata
Настройки подписки сохранены.
Помните, вы всегда можете вернутся в раздел Подписки и внести изменения в периодичность получения писем, удалить или добавить категории и заказчиков.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Документы процедуры закупок
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instr.profes.2025
Техническая спецификация
Documentația Standard word
6.03.25 17:03
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instr.profes.2025.semnat
Техническая спецификация
Documentația Standard semnat
6.03.25 17:03
Anunț de participare instruire profes. 2025.semnat
Техническая спецификация
Anunț de participare
6.03.25 17:03
Ниже доступны оферты участников, документы к офертам вы можете посмотреть нажав на иконку папки.
На основе Решения рабочей группы для выбора победителя требуется:
1) Выберите победителя нажав на кнопку признать победителем.
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
3) После выбора победителя нажмите кнопку: “Принять решение”.
Квалификация участников
№
Наименование участника
Цена предложения
Статус
1
Наименование участника:
SSM EXPERT SRL
Цена предложения:
6 000 MDL
Статус:
Победитель
Conform Deciziei grupului de lucru nr.12 din 08.04.2025
08.04.25 16:37
Причина: Conform Deciziei grupului de lucru nr.12 din 08.04.2025
Документы квалификации
deciziadeatribuire12instruiriprofesionale2025(1)semnatsemnatsemnatsignedsemnatsignedsigned.pdf
ID: e1ac88de-2efa-4904-a84e-618837bb9fef
Oбъявление о присуждении
8.04.25 16:37
scrisssmexpertsemnat.pdf
ID: fa415c92-803a-4ab4-9e6a-7467c4a671b4
Oбъявление о присуждении
8.04.25 16:37
Документы, поданные с предложением
Документы для представления
MSIGN
Дата загрузки:
14.03.25 15:59
Дата открытия:
24.03.25 14:51
cv_ion_darii 2025 nou_1.signed.pdf
cv_ion_darii 2025 nou_1.signed.pdf
ID: 2dde2772-6442-4cc8-a17c-a924c41107f3
Документы для представления
MSIGN
Дата загрузки:
14.03.25 15:59
Дата открытия:
24.03.25 14:51
Документы для представления
MSIGN
Дата загрузки:
14.03.25 15:59
Дата открытия:
24.03.25 14:51
Документы для представления
MSIGN
Дата загрузки:
14.03.25 15:59
Дата открытия:
24.03.25 14:51
scrisoare recomandare ssm expert.semnat.signed.pdf
scrisoare recomandare ssm expert.semnat.signed.pdf
ID: 7615dffc-63be-476b-96d7-13b1884a5bb8
Документы для представления
MSIGN
Дата загрузки:
14.03.25 15:59
Дата открытия:
24.03.25 14:51
cerere de participare anexa 7.signed.pdf
cerere de participare anexa 7.signed.pdf
ID: 959b547c-5374-483f-9e03-7fd65f14cec3
Документы для представления
MSIGN
Дата загрузки:
14.03.25 15:59
Дата открытия:
24.03.25 14:51
lipsa datoriilor fata de buget ssm expert.signed.pdf
lipsa datoriilor fata de buget ssm expert.signed.pdf
ID: 9945557d-eb2d-465a-8ffa-e99539baf0c5
Документы для представления
MSIGN
Дата загрузки:
14.03.25 15:59
Дата открытия:
24.03.25 14:51
Документы для представления
MSIGN
Дата загрузки:
14.03.25 15:59
Дата открытия:
24.03.25 14:51
scrisoare de recomandare ssm expert srl.semnat.signed.pdf
scrisoare de recomandare ssm expert srl.semnat.signed.pdf
ID: c861a9ac-860a-4b5d-9430-81179f807e42
Документы для представления
MSIGN
Дата загрузки:
14.03.25 15:59
Дата открытия:
24.03.25 14:51
История аукциона
Просмотр аукциона
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Активный".
Разъяснения
Документ успешно подписан
OK